Masukuvat !!


Siellä se poika kasvaa!! Sänkyä huvittas jo kovaa kasata mutta varmaan vähän liian aikasta :) Milloin te muutte ootte aatellu kasata? ja onko joku jo kasannu :) Vaatteet oon järkänny kaappiin jo! ja iha järkytyin kuinka paljo niitä oliki! ja lisää tulossa!
 
Ihania masuja kaikilla!! <3 Mä laitan kans lähiaikoina uuden kuvan...
Sängyn tilasin n.kuukaus sitte mut ajattelin kasata sen vasta marras-joulukuus vaik tekis nyt jo mieli. :D Muuten kasaisin jo mut se vie tilaa ja pölyttyy turhaan. :D
 
Niin mäki oon vielä ajatellu odottaa :) saahan sitä siinä sitte tarpeeks kattella :)! jooo kuvia kaikki muutkin vaan kehiin! :)
 
IHANIA masuja! Pitäskö se itekin joku päivä yrittää pistää? Tulis samalla otettua itellekin muistoksi kuva.
Puhuitte tuossa sängyn kokoamisesta, niin meilläpä se on jo. ;) Tosin tyllerö nukkuu siinä vielä, ja sulavasti vaihdetaan se vauvalle kunhan pieni syntyy. Tosin tyttöselle pitäis löytää isojen lasten sänky jostain siihen mennessä.
 
Onpa kummalliseksi mennyt täällä tuo kuvien lataus. Muttasiis tässä mun jumbo äsken kuvattuna, 27+4 on viikot. Sen verran pinkeenä on iho että kauhulla odottelen ekoja raskausarpia.. Edellisestä tuli vaan muutama hassu pieni siinä vaiheessa kun vauva laskeutu alas ja iho veny uudesta kohdasta.

 

Kyl oli taas vaikeeta saaha joo kuva tänne. Oli kuva tallennettuna väärässä muodossa koneella. Tässä rv. 26+2.<3
 
mä en ikinä kehtaa laittaa paljasta mahakuvaa ku on niin "raadellun" näkönen nahka! huh.. teillä niin nättejä mahoja :)
 
Kokeillaas, jos onnistuisin laittaa kuvan omasta masustani. Tää olis nyt hetki sitten otettu, rv 28+4. Mun mielestäni (ja samoin mieheni mielestä) se näyttää kyl oikeesti isommalta ku kuvassa.


 
Siis onko tää oikeesti niin surkee sivusto, et on pakko enste ladata toi kuva omaan profiiliin ja sit vasta voi lisätä tekstiin? Ei kyllä sekään onnistunu... Hohhoijjaa! Eli eipä tästä nyt tullukaan sit mitään... Profiilini albumissa se kyl on. En tienny, et oon näin käsi jonku kuvan lataamisen kans... emoticon
 
no mä oon yhtä käsi ku en mä saa tänne ladattua kuvaa. herjaa aina et liian iso tiedosto vaik ois kuin pieni!
 
Takaisin
Top