MasuGalleria <3

-Image Manager
-Sieltä ylhäältä se +Upload
-Select ja valitse kuva koneelta
-Alhaalta Upload
-Insert

Noin mä ainakin laitoin, toivottavasti toimii!
 

Pikkuhiljaa tässä masujamme kasvatellaan ja ihania kumpuja onkin jo näköjään pullahdellut esille, itse en ole vielä ottanut kuin yhden kuvan mahastani mutta haluan ihan vertailukohdaksi laittaa oman vatsani esikoisen ajoilta (viikkoja siinä onkin 39+5) ja toisen kuvan miltä mahani viikolla 15 tässä raskaudessa näytti...

 



Siinäpä eilisen masukuva ja jos mennään ultrassa varmistuneiden viikkojen mukaan niin 22+0 olis menossa jo  :) iso masu on ja hassua sinänsä että  painoa ei oo tullu itseasiassa sitten yhtään. Viime neuvolassa oltiin taas siinä ekan neuvolan painossa. Mutta onneks neuvolatäti sanoi et ihan normaalia, vauva kuiteski kehittyy niinku kuuluukin <3

 Ihania masuja muillakin!
 

En mä saa tätä onnistuun.... Kun yritän ladata kuvan, tulee teksti: The size of the uploaded file exceeds max size allowed 

ääääääähh........ :/

 
iines*  mulla oli kans aluks vaikeuksia kuvan lisäyksen kanssa.
Tarkistahan että kuvan muoto on oikea... oisko pitäny olla JPEG-muoto?
 


Dodii. Hieman massu päivitystä. 
Eli kuva otettu tänään 23.2. eli Rr 17+5 =)  emoticon
 
Ihania masuja kaikilla <3 Ite en pääse päivittelemään, kun kamera on huollossa :/
 
Ihania kuvia, pitänee varmaan itsekin ottaa ensimmäinen kuva :)
Aluksi en hyväksynyt massun kasvua kun painoa on aina ollut muutenkin hieman liikaa... mutta nyt vihdoin ja viimein nautin vauva masusta!
 
Takaisin
Top