Masuasukkien työnimet

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti Nuppu87, 12 elo 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Nuppu87 Oman äänensä löytänyt

Nimifriikkinä kiinnostaa, millä nimellä kutsutte tällä hetkellä masussa olevia pikkuisia? Liittyykö nimeen jotain tarinaa?

Meillä matkassa mukana "Toivis" :love7 Tulee siitä, että olen aina pitänyt kovasti pojan nimestä Toivo. Ihana merkitys nimi! Vastaava samankaltainen tytönnimi on harvinainen Toive. Näitä tuskin aikanaan virallisiksi nimiksi tulee, mutta kivoja nimiä ovat silti!Nyt kun ei vielä tiedä, tuleeko tuolta tyttö vaiko poika, niin Toivis on Toivon ja Toiveen yhdistelmä ja sukupuolineutraali nimi :wink Lisäksi tuo Toivis-nimi on meille symbolisesti tärkeä: lapsi on tällä hetkellä hartain Toiveemme ja matka tähän pisteeseen ei ole ollut meillä sieltä helpoimmasta päästä, joten uskoa ja Toivoa on matkan varrella tarvittu :)
    • Tykkään Tykkään x 5
  2. .juulia Hyväntuulinen höpöttäjä

Tämä ei ole vielä ehtinyt saada nimeä, ehkä se jossain vaiheessa tulee sitten jostain. Esikoisesta puhuttiin aikanaan Katkiksena kun hän näytti ekassa ultrakuvassa melkoisesti katkaravulta. :D
  3. Manteliina Hyväntuulinen höpöttäjä

Mä oon kutsunu tätä kikkareeksi ja manteliksi :D
    • Hauska Hauska x 2
  4. Jannski Sukkela juttelija

Ei oo vielä nimeä tullu, esikoisesta tuli sanottua et tommonen kirppu ultrakuvassa joskus viikoilla 9-10, niin kirpuksi jäi :)
  5. Aurora_ Oman äänensä löytänyt

Uusi tulokas on kulkenut nimellä Kaveri, varmaan vähän myöhemmin saa vielä jonkun konkreettisemman nimityksen :)
    Esikkoa kutsuttiin aikanaan Vesa-Pekaksi, johtuen siitä, että jos itse olisinkin syntynyt pojaksi, olisi minusta tullut Vesa-Pekka.. Nimi ei hivellyt meidän makunystyröitä laisinkaan niin enemmänkin vitsillä valittiin tuo työnimeksi :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Babuu Näppärä viestien naputtelija

Tässä raskaudessa ajatukset ollu Kirpussa, esikoisen aikaan ei paljon keskusteluja ollu täällä mut kuopuksen aikaan kun oon kirjoitellu niin puhuttiin Papusta ja siitä on tää mun nimimerkkikin peräisin.

Korjaan! Esikoista sanottikn Vaaviksi.
    Last edited: 20 elo 2015
  7. huhtivauva16 Näppärä viestien naputtelija

Me puhuttiin kivoista tytönnimistä (jos tehtäis lisää lapsia)ennen kuin oltiin edes raskaana ja jotenkin meillä on jäänyt se nimi nyt käyttöön. Meillä siis kutsutaan maha-asukkia Kertuksi. :-) Itsellä on (taas) vahva fiilis tyttövauvasta mutta saa nähdä :D
  8. Nuppu87 Oman äänensä löytänyt

Hei, ihania työnimiä kaikilla :Heartred Näitä on niin kiva lukea! Mun kaverin esikoistakin kutsuttiin masuaikana Papuksi ja vielä pitkään sen jälkeenkin, kun tyttö syntyi ja sai oikean nimen, tuli häntä usein "paputeltua" :happy:
  9. Mira86 Oman äänensä löytänyt

Meillä on kutsuttu jyväksi ja masukki, katkis... Jyvä tuli siitä kun kerroin mun ystävälle plussatestistä niin sanoin, että nyt on aviomies jemmannu jyvää huolella. :)
  10. tirrikin Oman äänensä löytänyt

Ihan vaa vauva, niinku edellisestäkin. Ei oo ollenka mun juttu tälläset. :D
  11. Milzu95 Oman äänensä löytänyt

Meillä on Hugo :D aloin todella alkuvaiheessa miettimään nimiä ja mieheni hoki koko aika että siitä tulee Hugo jos on poika :D minä en tykkää nimestä että antaisin nimen hänelle siitä :D sanoin että niin kauan kun se mahassa oleskelee niin voi kutsua Hugoksi :D itselle tuli heti mieleen Hugo peikko ja Hugo bossin hajuvedet nimestä :D
    • Tykkään Tykkään x 4
  12. Hentokuiskaus Jostain jotain jo tietävä

Meillä mies antoi työnimeksi Pampula kun sanoin, että on tyttöfiilis. Esikoinen sillä hetkellä leikkii mun pampulalla et varmaan siitä mies sit sai päähän et Pampula siitä tulee

Esikoinen oli Pallero se vaan tuli ekana mieleen ku kerroin miehelle raskaudesta ja sanoin vaan et meille tulee pallero
    • Tykkään Tykkään x 3
  13. Lise Näppärä viestien naputtelija Huhtimammat 2016 Heinämammat 2018

Baby ja mini on ollut nyt ainkin käytössä
  14. Muffeli Hyväntuulinen höpöttäjä

Meillä ei ole vielä mitään kun tässä vasta sulateltu sitä että ollaan raskaana. Mutta meidän tyttö oli möykky (joka on kyllä TODELLA RUMA nimi oikeesti mut se vaan jäi möykyksi) ja tää kesken mennyt oli milli ja milliksi se jäi
    • Tykkään Tykkään x 1
  15. Jannski Sukkela juttelija

Mie sanoin tänää pipaksi mahan asukasta, en tiedä mistä tuli :) Tehotyttö? :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. Muffeli Hyväntuulinen höpöttäjä

No nyt se nimi tuli sit.. NÖPÖ ♡♡♡♡
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Pink Oman äänensä löytänyt

Kyselin eilen mieheltä että onko hänellä uusia ideoita vauvan oikeaksi nimeksi. Hän heittää aina ihmeellisiä nimiä läpällä ja nytkin tuli esim. Ferrari ja Flippo. No keksin sitten tuosta Fliposta että sehän voisi olla työnimi! Joten Flippo se on :D Ei niinkään söpö nimi mutta mun mielestä hauska!
    • Tykkään Tykkään x 3
  18. möykkynen Hyväntuulinen höpöttäjä

muffeli, meillä on nyt pikku möykky :D:D
    • Tykkään Tykkään x 3
  19. Mariap Puuhakas puhuja

Meillä on nyt puhutti niinkin tylsästi kun vaavi :D
  20. Rumpnisse Hyväntuulinen höpöttäjä

Eilisen varhaisultran jälkeen meillä alkoi mies kutsua pikkuista nimellä Jelly Bean, koska se näytti hänen mielestä aivan Jelly Bean -karkilta. :p Meillä on siis kotikielenä englanti.
    • Tykkään Tykkään x 7
    • Hauska Hauska x 4
    Last edited: 19 elo 2015