masu

äippä2015

Puuhakas puhuja
Mua mietityttää tässä, kun kissa hyppäs lipaston päältä suoraan mun mahan päälle, ja sattu tosi paljon, et mitenkäs suojassa tuo pikkuinen tuolla on kaikilta "iskuilta" viikkoja 7+2
 
Meidän koira aina tepastelee mun mahanpäällä ja jää siihen makaamaan. :D nyt pitänyt vähän yrittää hätyytellä sitä pois, vaikka painon puolesta se ei vahinkoo varmasti tee mutta tuntuu ikävältä. Rv 6+2
 
Tytöt muistin just Esikon aikaan kävin rv 9+4 Särkänniemen kaikissa laitteissa eikä ollut mitään pelkoa että jotai vois tapahtua eikä ollutkaan... vatsallaankin oli yhes laitteessa. :D neuvolasta lupa kysytty ja särkänniemestä :D joten äippä2015 jos kisu hyppää sun masun päälle ni ei mitään oo tapahtunut.
 
Ei se vauvan alku ole "lähelläkään mahaa" noilla viikoilla. On niin pieni, niin kuin kohtukin, että siellä häpyluun tuntumassa ovat, että ei huolta.
 
EI tapahdu mitään. Loppuunasti suapi kisu tepastella masunpäällä. Itse viimeraskauden loppupuolella lensin mahalleen ja juuri sattumalta lumipaakku jäi mahan alle. Kävin näytillä silloin niin lääkäri oli sitä mieltä että vauvva on hyvässä suojassa lapsivesineen ettei sille tapahdu mitään pienistä humpsahduksista. Ja noilösviikoilla vaikka koira hyppisi päälläsi ei käy sikiölle mitään
 
Takaisin
Top