Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miä mietin et pitäiskö laittaa Dimexille tiedustelu, et löytyiskö niiltä äitiysmallisia heijastinhousuja, kun ei pysty enää pitämään tavallisia:) pitää vissiin kokeilla seuraavaa kokoa, nyt oon pitäny nappia auki ja ripustanu ne vyöllä tohon pömpelin alle, mut persvako vilkkuu viel enemmän ku yleensä, ni pitää vissii kehitellä jotain toimivampaa. En ois kyl ikinä osannu odottaa et tää pötsi kasvaa tätä tahtia, luulin peittäväni tän ens vuoteen asti, mut ens viikkoki alkaa olla mahdoton. Tai nyt mennää jo äärirajoilla, huppariki alkaa pingottua.

Mraa, ilmottele jos niitä on saatavilla. Miä tossa joku aika sit kirjottelin samasta aiheesta tonne äitiysvaatteet ketjuun.

Täälläkin oon huomannu et maha on tullu esille, se ei oo enää pelkkää röhnöö.... Mulla tavishousut ei purista mut ne valuu mahan päältä pois huomenna Koitan mammahousuja uusiks josko ne nyt pysys päällä ja josko ne mammafatkut sais viikonlopulla lyhennettyy....

Ihania masuja teillä kaikilla! Täällä paino pysynyt aikalailla samoissa plussauksesta asti. Vähän kävi paino alenpana ja tänä aamuna -600g plussauksesta. Vatsa kuitenkin alkaa pikkuhiljaa näkyä. Ei tätä enää niin vain piilotella. En kyllä aatellu että ihan vielä ois alkanu näkymään. o_O Appikokelaat tulee ens maanantaina käymään ja saa nähä mihin säkkiin sitä ittensä pukis että ei vielä kärähtäs. Meillä kun olis niin hyvä idea ja ajatus siitä joulupakettiin piilotetusta yllätyksestä. Vähän harmittaa jos se ei nyt onnistukaan...

Mulla tuo ylempi vararengas on ollu paremmin esillä het alusta asti, mut tänään taas asiakas tuumasi, että ei huomannu pari viikkoa sitten vielä ( johtuiko vaatteista sitten) mut nyt kuulemma huomaa jo ihan selvästi, että koko vatsan alue on pyöristyny. Tosin hän on tiennyt tästä raskaudesta alusta asti. :)

Yhyyy. Mulle tullu 3kg painoa lisää neuvolan mukaa :/ mutta joo oon lopettanu röökinpolton ja alkanu syömää enemmän karkkia nii ehkä se on syy xD täytyy kyll pudottaa noi ylimääräiset kilot pois

14 viikkoa tänään täynnä, alkaa vatsan ja pepun leveys olla samaa luokkaa sivusta katottuna.
Aamusin huomaa pelkkää turvotusta mutta iltasin alkaa olla jo alhaalla olevan mukanen vatsa.
Ennen raskautta ~54kg, tänään neuvolassa mitattuna painoa 57kg.
Farkut mennee vielä jalakaan mutta alkaa olemaan varmaan viimisiä päiviä että täytyy ottaa kaapista kokoa isommat käyttöön :)
Tänään myös ensimmäinen ultra ja aivan mahtava fiilis sieltä lähtiessä <3

Liitteet

• rv 14+0.jpg
    rv 14+0.jpg
    541.7 KB · Katsottu: 142
Mulla kyllä vauvamasu näkyy mut muutakin röhnöö ja turvotusta joku tuolla sanonkin et levii joka suuntaa...

Mahasta en tiiä, mut tissit on ihan karmeet o_O
Välilä tuntuu että ihan henkeen käy..
On kai tuo kumpukin tainnu vähän pompsahtaa näkyviin :)

Tässä mun mahaa, nyt kyll myönnän et pömppis tullu tohon noin eteen. Okei ja kans jenkkakahvat palautunut??!! Juuri kun luulin päässeeni niistä eroon nii ne on tullu tAkas xD

Ja joo. Pahoittelen vähää vaatetusta. Otin kuvan nyt illalla mutta leikkasin yläosan jo pois iha siveellisyys syistä :) ImageUploadedByVau Foorumi1418765331.954376.jpg

Takaisin