Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mraa, mä niin tunnistan itseni sun kuvailusta. Ja mietinkin että kun nyt jo on iltaisin näin tukala olo tän turvotuksen takia, mitä tää on sit myöhemmin? :gen113Vaikka syö ihan normaalisti, iltaisin on niin ähky olo kun ois yksin vetäny pari perhepizzaa (ja maha näyttääkin siltä) ja sit samaan aikaan nälkä alkaa kurnia TAAS. Mä alan olla vakuuttunu et meijän pikkutyyppi taitaa olla isäänsä tullut, suurella ruokahalulla varustettu iso poika... :wink

Ihanaa, että muitakin turvottaa ja maha alkaa puskea esiin. En ole ainut. Olen normaalisti hoikka, niin kyllä nyt viimeisen viikon (vko 12) aikana erityisesti iltaisin on alkanut pötsi selkeästi kasvamaan/turpoamaan. Kun nyt jouluun asti malttaisi pysyä tällaisena, niin voisi olla asiasta vielä hys,hys. Joku saattaa kyllä jo arvata siitä, että mun vartalonmyötäiset vaatteet ovat alkaneet vaihtua löysempiin :D

Mä näin tänään vanhoja luokkakavereita ja yksi heistä kysyi multa vaivihkaa et kasvaako tuolla sun masussa asukki. Pitihän se sit sanoa et joo mut en oo vielä hihkunut asiasta kun menossa rv 10+6. Näkyykö se muka jo nyt :D En oo itse sitä edes ajatellut, muuta kuin et turvoksissa masu ainakin on.

Uskallan minäkin kai lisätä iltapömpön. Tänään 12+6 ihan lopuillaan. Maha on alkanut tulla iltaisin vähän näkösälle, vaikka onkin vielä ihan pienen pieni ja lähinnä sen näköinen, että olen lihonut vähän. Katsotaan, tuliko kuva oikein päin.

Liitteet

• 1417551642074.jpg
    1417551642074.jpg
    47.4 KB · Katsottu: 116
Miten teillä on jo noin "valtavat" ja selvät vauvavatsat!?! Mä en näytä kuin lihoneelta ja kuitenkin viikkoja jo 14+2 :mad: *kateellinen*

Mulla kohtu tuuppaa nopeasti suolet ylöspäin ja lähtee kasvamaan eteenpäin, ainakin aiemmin mulle on tullut semmonen suippo ja ISO vatsa, jota ei näe takaa päin. Riippuu vissiin vartalonmallista paljon, toisilla vauva "kiipeää selkärankaa pitkin" ja masu pysyy sirompana.:P

Ja mä taas on kateellinen teille alkukuun odottajille, kun ootte niin pal pitemmällä ja päässy jo nt-ultraankin. Mulla on vielä viikko!!:/

Täällä vaan pömppis ja nestettä iltaa kohti kertyy kun pissalla saa juosta pitkin yötä. Mammapökst on ostettu, nyt ne pitäis vielä lyhentää!! Kuhan vaa jaksas... Ja omat farkut menee vielä ihan kympillä...

Mininen ihanaa vain harva synnyttää laskettuna päivänä ;) pitäis kans oma mahakuva laittaa. Ku vaa jaksais. mulla synty esikoinen 41+0 ja kuopus 38+6. Ihania mahoja. Valtavia ja pieniä! Kaikki ihania. Itselläni aamulla näkyy makkarat. Mut illalla on jo kunnon pallo.

Ihanaa, Mininen että on tässä asiassa joku "sielunsisko" :D ollaan me sit vielä viimehädässä mahat pystyssä.;)

Mun lapset on syntyneet 40+4 ja 40+5 eli ei toivoakaan että syntyis ennen juhannusta :D hyvä jos kesäkuulle ehtii!!

Takaisin