Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans ihan järkyttävä varsinki iltaa kohen. Voisimpa ottaa kkuvaa jos vaan muistan :) sitten ki vielä äippähousut käytössä ni kyllä se vaan korostuu aika hyvin. Ei ooikeen illasta kiinnosta lähtee ihmisten ilmoille, ei varsinkaa semmosten kavereitten luo ketkä ei vielä tiijä mitään. Sitten kyllä arvaisivat.

Mä aattelin olla eka rohkea ja laittaa kuvan, vaikka onki vielä ihan pelkkää turvotusta, mutta kuitenkin. :) Kiva alkaa vertaileen miten pahenee. Vähän alkaa jo farkut ahistaa.

Mä yritin kans puhelimella lisätä kuvaa mut ei sitte onnistunu ni jospa joku päivä saisin lisättyy sit koneella.

Haa, mä olen turvotuksen takia jo nyt semmonen sotanorsu, ettei jää kenellekään epäselväksi missä mennään. :D mutta sama oli kyllä aiemmillakin kierroksilla, tuntuu vain pahenevan joka kerta. Vatsalihaksia en tod jännitä pitääkseni tän kummun piilossa, se tekee huonon olon. Vähänhän toi kasvanut kohtu jo työntää sisuskaluja ylöspäin, notta rupeaa näyttämäänkin jo vauvamasulta (vaikkeihän kohtu ees ole vielä juur häpyluun yläpuolella :P ).

Voisin laittaa kuvan jahka pääsen kompuutterille. :P

Tässä tältä aamulta eli 8+0. Millä tätä peittelet? Hupparit on ainoat, joilla voi tehdä silmänkääntötempun, mutta ei sekään enää taho riittää. o_O (ottaen huomioon, että lähtötilanne on jotain iiiihan muuta. :D Kesällä oli jo sixpack viittä vailla. Että jos ei tutut eroa huomaa niin tervemenoa silmälääkäriin:laughing025)

Liitteet

• 8+0 pikku.jpg
    8+0 pikku.jpg
    322 KB · Katsottu: 172
Olo on sen mukanen... Vaikka oon syönyt terveellisesti ja pieniä annoksia niin turvotus on sitä luokkaa, että koko ajan on vähän tukala olo. Painokaan ei ole noussut. Teltalla tän sais piiloon :D

Edit. Niin ja kun koko ajan on kyltymätön jano! Pakko juoda paljon vettä ja se pingottaa mahaa vielä entisestään. Juominen kyllä auttaa siihen, ettei oo pahoinvointia juurikaan. :)

Muokattu viimeksi:
Oho onpas kokoa! Mä oon ihan tyytyväinen ettei oo mitää selkeetä turvotusta vaikka sitä on. Muille menee vielä lihomisen piikkiin. :)

Mulla yleensä ollu aamulla sängyssä selällään maatessa nää vatsaläskit leveänä joka puolella.

Nyt tuntuu kireämpänä vatsan iho näin ja tuntuu aralta kun painelee tosta navan ja häpyalueen väliltä! Voiko hän olla siinä??

Ehkä mä vaan kuvittelen mut tää on iha huikea tunne :D

Mulla alkaa jo takki kiristään alhaalta vetskarin kohdalta. Toivotaan et kohta tulee pakkaset et voin siirtyä talvitakkiin :)

Sektiohaavan kohdalla on mulla välillä aristusta, mut on ollut muutenkin silloin tällöin. Katotaan mitä sit äitiyspolilla sanovat ultrissa. Sektiosta on nyt 7kk aikaa...se aina välillä mietityttää, mut luotan kyl Suomen terveydenhuoltoon ja neuvolaan.

Heh :D On kyllä hieno maha noille viikoille Rosalina :D Tulipas itelleki kauhia tarve laittaa tänne kuvaa nyt kun nuita on tänne muutama tupsahtanut :)

Mulla oikeestaan on ollut vaan rinnoissa muutoksia. Koossa ja muodossa :) Välillä ne on pyöreyden sijaan semmoset suipot. :D Masu tuskin näkyy vähään aikaan, kun olen L-kokoa. Sitä innolla odotellessa kuitenkin <3

Menen tänään käymään entisen työpaikan pikkujouluissa ja mies oli ihan huolissaan, jos joku huomaa, että olen raskaana. Kysyin sitten, että mistäs huomaavat, kun mahaa ei ole ja autolla olen joka tapauksessa menossa. Mies sanoi, että sun tissit on niin valtavat, että niistä huomaa. Noh, toivotaan, että työkaverit eivät katsele tissejäni.. :D

Joo niin oon minäkin kokoa L. Just peilistä kattelin niin ei kauaa enää piilotella.. En nyt uskonu et iha näi nopeesti olis alkanu mulla näkyy.. Paino tippuu, maha kasvaa..

Takaisin