Marrasmasujen lista ❤

Mjaahaas.

LA 30.11.2015 (katotaan nyt, tarkentuuko vielä miten) / Piikkipensas / 32v / raskauksina kolmas, mutta yksi on mennyt kesken. Eli olisi toinen lapsi / TAYS
 
Niiskuneiti, ottaisitko minut pois listalta? Kiitos ❤️
Ihanaa odotusta teille kaikille ❤️
 
Anteeksi myy olen kuvitellut poistavani sinut mut siellähän se vielä oli, nyt siis poistettu. Onnea uuten yritykseen aikanaan ❤
 
Niiskuneiti, ottaisitko minut vielä myös tuolta 28.11. lasketusta ajasta pois? Merkintä taisi jäädä sinne silloin kun laskettu aikani muuttui marraskuun viimeiselle päivälle.

Kiitos kuitenkin, kun poistit tuon 30.11. lasketun ajan. :Heartred
 
No voi höh kuvittelin sutkin jo poistaneeni mut varmaan johtuu siitä et jos poiston jälkeen meen puhelimella päkkiä ni se palautuu tavallaan sinne, pitää yrittää olla tarkempi jatkossa anteeksi. Tsemppiä kovasti yritykseen kun sen aika koittaa ja voimia kovasti! ❤
 
Moikka. Mut voi lisätä listaan. Tänään ultrassa varmistettu, että pieni on paikalla. En tiedä muuttuuko tuo LA vielä, mutta nyt näin

30.11.2015 / Mamma84 / 31 / 1. / TYKS
 
Heips,

Mulla aikaistui la neuvolakäynnin myötä parilla päivällä, ja koska tämänpäiväinen ultrakaan ei asiaa muuttanut, niin vaihtaisitko minulle la:ksi 11.11. Muuten tiedot samat :) Kiitos! :)
 
Takaisin
Top