Ah, niin tuttua toi "mites koirat, meinaatteko pitää?" Ei ku annetaan pois. Idiootit. Pistää vähän vihaksi. Iso mur.
Sama juttu, kun poika kasvoi. "Ei kai koirat saa olla samassa tilassa, kandee estää niiden pääsy pojan luo." Aha, just joo.
Sitten kun poika lähti liikkeelle, ni sama virsi. "Älä vaan päästä silmistäs, koirat on niin arvaamattomia."
Meilläpä poika on KERRAN ollut kipeä 1,5v aikana, lähti alle 10-kuisena kävelemään, osaa olla koirien kanssa, vieraidenkin. Ihan noiden kahden karvan takia, jotka on pojalle kaikki kaikessa. Nuoremman koiran nimi oli pojan ensimmäinen sana 8kk ikäisenä, eiköhän tuo jo kerro jotain..
Eli siis koittakaa sietää, ja sanokaa vaikka, että Allergialiitto suosittelee [:D] Koska niinhän ne tekee. Koiraperheissä on muutenkin lapsilla vähemmän allergioita/tauteja. Mä en o ainakaan mitään pusutteluja estänyt sen koommin, kun poika oppi itse päänsä pois kääntämään, jos ei lipominen miellyttänyt. Ja millekkään ei olla allergisia. Ni. Piste.
Joo, no se siitä.
Hei pahoinvoinnista kärsiville: Tuun maanantaina kertomaan uudesta kokemuksesta: Pääsen Naistentautien PLK akupunktioon, josko se helppaisi tähän järkyttävään oksenteluun. Sanoin, että kaiken kokeilen.
Me ei olla kerrottu vielä kelleen suoranaisesti, yks miehen työkaveri oli kysynyt omia lisääntymisuutisa kertoessaan, että no koskas teille toinen, niin mies oli todennut, et ehkä kesäkuussa, eihän sitä koskaan tiedä..
Muille ei taideta jaksaa kertoa, ehkä ne sitte huomaa..
Jaa juu, ja NtiKesäheinä, eks o ihania noi, et ai sul on paha olo? Mul ei kyl ollu. Tai sit kun kerrot oksentavas harva se hetki, ni heti heruu sympatiaa : Joo, mäkin MELKEIN oksensin kerran. Ihan kamalaa. Tekis välillä mieli tirvasta, ja laittaa hormoonien piikkiin, eikä sunkaan tän "lepposan luonteen". No, viimeistään kesäkuussa se paha olo helpottaa, mennään sillä [:D]
Ugh, olen puhunut. Nyt jos sais tän kotona vallitsevan kaaoksen kuriin.