Marraskuun mussukka-pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka moi!

Kaika: Oot ihan oikeessa et pitäis noi mikropitsat heittää metikkoon ja tehä terveellistä ruokaa. Nyt ei vaan oikeesti löydy aikaa edes puolta tuntia tehdä ruokaa ku päivällä ei yksin nukuta ja ukko tekee pitkää päivää (eilen aamu seittämästä ilta kymmeneen töissä). Mut tosiaan itselläki tämmöinen epäterveellinen ruokavalio ällöttää, että jospa sitä viikonloppuna saisi isommat satsit tehtyä parempaa ruokaa jota sitten lämmittelisi. Nuo smoothiet kuulostaa kyl ihanalta! Mulle ne sopis välipalaksi loistavasti kun aamulla syön puuroa mehukeiton ja maidon kera (helppoa ja nopeaa). Kiitti tsempityksestä (ja potkusta persuuksille [:D])

Liinailu: Kokeilin sitä rintareppua ja hyvin poika siinä viihtyi. Joskin tuntuu olevan repussa vielä aika "kasassa" joten liina voisi olla parempi. Äiti oli minulle tuommoisen liinan tehnyt ja innolla odotan, että ensi viikolla sen saan. Jospa sitä sitten saisi kädet vapaaksi ja jotain kotitöitäkin aikaseksi.

Pojanäiti: vaihdetaan päikseen päiväksi nuo päikkärit.. haaveilen vaan tommoisista unista! [;)]

Kokeilemattomat herkut: Juustoja olen jo nautiskellut, mutta kylmäsavulohipasta on edelleen tekemättä. Raskaana ollessa vannoin, että sitä syön heti, kun pääsen kotiin sairaalasta.

Kävin tänään poitsun kanssa kaupoilla etsimässä itselle ristiäisvaatteita. Jännä juttu, että vaunuissa ei nukuta kuin puoli tuntia, mutta turvakaukalossa veti sikeitä yli tunnin. Saan kaukalon nostettua matkarattaiden päälle, joten oli kätevää käydä kaupoilla. Ahdistaa tuo ristiäisvatteiden hankinta, kun meillä on ne häätkin siinä samalla niin pitäisi olla vähän hienompaa, mutta ei liian hienoa. Kaupat on täynnä vaan tiukkoja mekkoja, mitä ei todellakaan voi tähän vartaloon kuvitellakkaan. Noh pitänee ukko laittaa viikonloppuna poikaa hoitamaan, että pääsee vaatteita oikeasti kokeilemaanki. Enää reilu viikko aikaa ristiäisiin ja paniikki meinaa iskeä kun pitäisi se sormuskin löytää..

Juu täällä ollaan aika silmät ristissä oltu koko päivä[&o]
Joskus 0:35 vasta nukkumaan, kun totesin että Aada nukkuu hyvin. Muuten oli semmosta että kitis vähän välii ja itki. Sitten 4 maissa Aada jo heräs syömään ja siitä sitten olenkin pätkissä nukkunut ja ennen 7:30 sain Aadan nukkumaan.
Sitten suihkuun ja poikaa herättelee jo. No sitten pirun väsyneenä tarhasta kävelylle koiran+Aadan kanssa. Siis mä olisin voinut nukahtaa kesken kävelyn. Kotona oli sitten ihan turha toivoo nukkumista, kun saatanat työmiehet alkoi poraamaa noita julkiseinän parvekkeita ja ei sitten Aada halunnukkaa nukkuu[:@][:@] Nyt olen ihan saakutin väsynyt ja mies läks yöks taas töihin. Nikolla on vilkkaus kausi taas, joten kiva saada hammaspesu ja iltasatu rauhallisesti toteutettuu.
Aada vaa potkuttelee sängyssään, joten saa nähdä koska nukahtaa[8|]

Toivottavasti Pikatsu pääsee shoppailemaan rauhassa[:)]

Tupakan poltin tytön nimiäisissä, kun piti saada hermosauhu ja sitten viimeksi kun olin kaverin kaa kahveilla.
Nyt esikoiselle tunkee jotain iltapalaa ja toivoo että muksut nukahtaa pian että pääsisin nukkumaan ajoissa.

Huh! Kyllä oli jännää ja rankkaa toi ihmisten ilmoilla käyminen [:D] Meidän neiti, joka AINA nukkuu kun vaunut on liikeellä päätti sitten valvoa koko sen ajan kun oltiin Jumbossa.. Onneks otin raflassa salaattia niin ei haitannu vaikka vasta tunnin päästä sen sain syötyä [;)] Junalla ja bussilla matkustaminen suju yllättävän hyvin [:)] Ja oli ihanaa huomata, että avuliaita ihmisiä löytyy!! Joka kerralla löyty vapaaehtosia nostamaan vaunuja ilman kysymistä [:)]

Meidän pikkuraukka on flunssassa [:(] Nenäfrida ja suolatippoja käytiin hakemassa ja ne onneks auttaa edes vähän. Osaako joku sanoa kestääkö noilla pienillä flunssa yleensä kuinka kauan? Itellä kun ne yleensä kestää monta viikkoa...

Nyt saunaan! Ajattelin olla ryökäle ja ottaa yhen saunasiiderin [;)] Tosin 0,33cl, puolikas tuntuu vielä ihan liian hurjalta ajatukselta [:D][:D]

Itekkin juu mietinkin illalla että kauan näil pienillä toi räkätauti voi jatkuu ennen ku oikeesti vois käydä lääkärillä?[8|]

Meil nyt isäntä oli ostanut ton Ainun niistäjän ja kyl se nyt ajaa jotenkin asiansa[:)]
Viime yönä ihan aikuusti oikeesti sain nukkuu 22:35-04. Sitten pientä pätkimistä, mutta kuitenkin sain nukkuu.

Kolmen kuukauden neuvolassa käyty vähän myöhässä. Painoa on molemmilla noin 4,7 kg ja pituutta 56 cm. Täällä käytetään siis vieläkin 50/56 vaatteita, mut kyllä ne siitä kasvaa. Sarakin saa lopettaa pian raudan syöntinsä, kun alkaa veriarvot olemaan normaalit.
Mut voi luoja minkä huutokonsertin noi sai aikaan eilen. Kolme rokotusta ja tulos oli mitä ihanin. Pari tuntia mä sitä huutoa jaksoin päivällä kuunnella, kunnes pakkasin lapset vaunuihin ja kävelin äidille. Oli kunnon päikkäritkin jäänyt väliin, niin oli kipujen lisäksi vielä väsykin. Ilta olikin sitte jo rauhallisempi, kiitos suppojen [:D]

Uni ja kiukku: Päikkärit normaalisti puolen päivän jälkeen 2-4 tuntia ja yöunet venyy nykyään välillä jo 12 tuntiin. Joko ne nukkuu liikaa tai sitten on alkanut joku kolmen kuukauden turhautumisikä, kun kiukutellaan enemmän. Ehkä haluaisivat tehdä enemmän asioita, mitä osaavat.

anoppi: 19 päivää enää, sitten loppuu viisumi [:D] Mä niin odotan sitä päivää, kun se lähtee. Ei muuten, mutta nyttenkin kun se oli taas päivän ja yön poissa, ni oli kotona paljon rennompi olo. Ja kun mies ei voi sille mistään asioista mitään sanoa, niin haluan, että riitelymme syy lähtee pois ennen kuin alan oikeesti vihaaminen riitelymme syytä. Ja kyllähän mä anopistani edelleen haluaisin pitää.

Ristiäislahja: Olen ollut vain kaksi kertaa ritiäisissä sillai, että olisin lahjan ostanut ja molemmilla kerroilla kummina. Nyt kun tarttis ostaa veljen lapselle ristiäislahja, enkä ole kummi, niin pääkoppa raksuttaa ihan tyhjää. Kertokaa nyt, kun olette noita ristiäisiä pitänyt, että mitkä oli mieluisia lahjoja. Ristiäiset on lauantaina, eli mulle tulee kiire.

Mammaliina: Ohhoh, olipas sinulla ollut päivä/yö! [&:] Ei ole kovin mukavia.

Pikatsu: Jos ei oikeasti ole aikaa laittaa ruokaa, niin sitten ei ole! Tai sitten todellakin teet viikonloppuna ajan kanssa ruokaa, mutta älä ala itseäsi stressaamaan, jos et kerkeä syömään terveellisesti aina! Kyllä sitten kerkeät myöhemminkin syömään sitä terveellistä ruokaakin [:)] Ja täällä mukavat ihmiset laittavat sitten nopeita terveellisiä reseptejä, niin helpottuu :))

Annie^: Minä eilen ihan suoraan liikutuin kun olin menossa Filmtowniin ja sitten joku nuori mies auttoi mut rattaitten kanssa sisään, kun ne kynnykset oli pirun hankalat [:D]

Tiko: Aaaw, kuinka pieniä <3 Pääset pitempään niitä kantelemaankin, mulla ottaa nyt jo niskaan ja käsiin tuo pojan nouseva paino ;D Meillä ollaan varmaan ennen uutta vuotta 10 kilossa!

Tupakka: Toivon mukaan minäkin sauhuttelen seuraavan kerran 60-vuotiaana [:D] Mulla ei noi "kännitupakatkaan" toimi niinkuin aiemmin jo huutelin. PojanÄiti muuten ilmaisi asian täydellisesti!

Flunssailijat: Paranemisia! Minä ja vauva ollaan vieläkin säästytty noilta onneksi! (nyt kun sanon niin kohta joku räkäpöpö kylässä!)

Omaa: Äsken otin pojan parvekkeelta kun luulin sen jo heräävän, niin jäikin vetämään unosia tohon eteiseen vielä [:D] Mulla taaaas liikaa aikaa.. Kerran taisinkin kertoa, mitä teen kun on liikaa aikaa [:D] En mainitse, kun tiedän monen tavoitteen ennen uutta vuotta... [:)][;)][8D]

Annielle ja muille flunssailijoille tiedoksi, että ainakin meidän neidillä flunssa kesti puolisentoista viikkoa. Anetella oli flussa tuossa 7 viikon ikäisenä. Ei onneksi ollut kuumetta, tosi tukkoinen ja räkäinen vaan. Meillä auttoi suolatipat ja NenäFrida tosi hyvin. Aina aamulla ja illalla röörejä putsailtiin. Yötkin meni suht kivuttomasti, kun aina just ennen nukkumaanmenoa imaisi nekun puhtaaksi. Sillä pikkuniistäjällä mä en ainakaan saanut yhtään räkää irtoomaan. Mut se Frida on tosi hyvä, suosittelen lämpimästi. Ja meillä ainakin likkaa vaan nauratti tuo nenän putsaus... [:D]

Onpas teillä Tiko sirppanat tytöt [:)] Meiän emäntä on 57cm ja 5,7 kg,  no se onkin emäntä [;)] Mun jälkitarkastukseen kun odoteltiin niin yks neuvolantäti tuli ihastelemaan meidän neitoa ja kommentoi, että sinähän näytät ihan emännältä, jolla olis useempikin lehmä navetassa [:D][:D][:D] Jep, emännäks on kutsuttu ihan laitokselta asti.. Ainiin ja neuvolalääkäri sanoi tomeraksi tädiksi [:D]

Sulla on ilmeisesti Tiko ollu anoppi kyläilemässä pidemmän aikaa..? Jaksamisia [:D] Mä otan oman anoppini ihan muutaman tunnin erissä, kitoooos![;)]

Ristiäislahjasta: Mä en hirveemmin tykkää mistään koriste-esineistä tms roinasta millä ei oo oikeesti käyttöä ja onneks meidän kaikki vieraat tuntu tietävän sen [:)] Saatiin isompaa kokoa olevaa vaatetta odottelemaan emännän kasvamista, iltasatukirja ja leluja. Tykkäsin hirveesti kaikista [:)] Ainiin sitten saatiin sellanen setti millä voi tehdä taulun vauvan käsistä tai jaloista, se oli tosi kiva!

http://www.babyart.be/v2/home2.php?page=catalogus&cat=Baby%20Art&subcat=Baby%20Art%203D%20Print%20Deluxe

muoks. minsku voi vitsi jos toi flunssa kestää niin pitkään [:(] Meiän raukka ei yhtään tykkää tippojen laitosta eikä nenäfridan käytöstä... Ja se on vielä tottunu nukahtamaan tutti suussa ja nyt se oikein onnistu kun ei sitten saa suun kautta hengitettyä [&:]

annie: jep, 3 kk on ollut tai siis on kokonaisuudessaan kylässä [:@] Meillä ei oikein voi vertaillakaan noita painoja muiden kanssa, kun kuukauden etuajassa tulivat ja kotiinlähtöpainot oli tosiaan vain 2005 ja 2050 g, eli vähän jäljessä tullaan näissä kasvuissa [:)]

Eiiiij, mulla kuumetta (tai oikeestaan lämpöä). Pelkään et kyseessä rintatulehus, tai joku tukos ainakin [:(] Aamulla heräsin nii toine tissi oli sivulta arkana, samaan syssyyn huomasin kylläkin että rintsikkani olivat painaneet ikävästi tissiä nukkuessani kyljellään.. No siinä sitten yritin saada viel unenpäästä kii, mutta jotenkin oli pöhöttyy olo että hain kuumemittarin. Ja sehän näytti 37,5 :( Ei muutako panadolia naamariin. Ei ole tosta kuume yhtään noussu (ainakaan vielä, kopkop!), mutta olo on vähän väsynyt. Väsymys voi kyl johtua siitä että heräsin 6.30. En etes muista millon viimeks nuin aikasin oisin heränny [:D] Tissi on hieman arka, ei punota, eikä kuumota, eikä imettäminen satu, ei tunnu paukkuja.. Eli ei perinteisiä rintatulehusoireita havaittavissa.. Luin jostain että maitotiehyetukoksessa voi olla lievää lämmön nousua.. tiiä sitten mikä tässä vaivaa, kun en ole mikään lääkäri..

Yritin soittaa neuvolaan, muttei sieltä vastattu, täytyy yrittää kohta uudestaan. Samalla kysyä papa-kokeen tulokset. Toivottavasti tää on vaan vilustumisesta johtuvaa lämpöä (viime viikolla kävellen kauppaan-kaupassa tuli kuuma-kotia kävellessä sitten palelin :/ ) Ja jos kuume kovin nousee nii sitten täytyy tietty soittaa/mennä suoraan polille. Toivottavasti tältä vältytään!

p.s. annie^: oliko se taulusetti semmonen hiekkaanpainettava? Meillä sellanen ja painettiin siihen pojan jalka. Ei menny aivan niin kuin esitteessä luvattiin, mutta saatin kuitenkin jonkulainen jalankuva aikaseks :D

moikkis,

Tiko: Ei terve! 3kk anopin kanssa! Siinähän hajois pää kellä tahansa, vaikka kuinka kiva anoppi olisikin. Toivottavasti tilanteenne sielä rauhottuu!

flunssasta: Meidän ukkelilla kunnon räkis kesti reilu viikon. Sitten oli vähän parempi ajanjakso, mutta räkää tulee edelleen nimenomaan aamuisin. Olen siis käyttänyt keittiksiä ja fridaa päivittäin. Ukkeli ei ole enää moksiskaan keittiksistä ja fridasta, tietää vissiin että helpottaa oloa. -Hyvä niin! [:)]

Maru^ ja annie^: Meidän esikoisella oli sellainen hiekkaan painettava jalanjälkitaulu. Se onnistui ihan hyvin jalalla, kädellä ei saatu kun neiti otti hiekkaa käsiin... Ajattelin hommata sellaisen pikku-ukkelillekin, jos ei saada ristiäislahjaksi. [:)]

Mammaliina: Ihanat unet olet saanut! Kunnon unet tekee kyllä ihmeitä!

Omaa: Meidän yö oli yhtä h.......ä! [:@] Pikku-ukko nukahti joskus vähän ennen yhtä yöllä, ja nukkui tosi levottomasti meidän vieressä. Heräsi sitten ennen kolmea, imetin hänet ja siirsin omaan sänkyyn. Juuri kun sain unenpäästä kiinni esikoinen kömpi huoneeseemme ihan solmussa omaan yöpukuunsa (en käsitä miten oli sen saanut aikaan). Nostin hänet meidän viereen ja sanoin miehelle, että laita tytön yöpuku kunnolla ja vie hänet takas sänkyynsä kun nukahtaa. Siinä sitten itse nukahdin ja heräsin joskus puoli viisi kun pikku-ukko kitisee sängyssä, esikoinen nukkuu yöpuku edelleen solmussa meidän keskellä ja mies kuorsaa! AAAH! [>:] Siinä sitten imetin pikku-ukon, vaihdoin vaipan, jonka jälkeen pikku-ukko teki kakat puhtaasen vaippaan --> vaihdoin taas vaipan, jonka jälkeen taas imetin ja katsoin kelloa: 6.30! Päätin odottaa puoli tuntia, että mies ja esikoinen herää aamutoimille. Kello 7.15 painuttiin sängyn vapauduttua takas petiin. [&o] Aamupäivä menikin sitten torkkuessa.

Tää päivä meni niin hyväntekeväisyyteen ettei rajaa. Oli tarkoitus käydä lenkillä ja shoppailemassa tarvikkeita ristiäisiin. Ehkäpä sitten huomenna päästään..

Jospas tästä koittais tehdä jotain hyödyllistä... Adios!

Maru^: Toivottavasti olo paranee pian! Mun täytyy myöntää etten tarkemmin tiiä millanen toi meidän setti on.. En oo vielä "kerinny" avaamaan sitä [:D]

Voiko tän ikänen jo vierastaa tai ujostella tms? Ollaan hirveesti kaikille mainostettu kuinka meillä hymyillään ja jutellaan, mutta kun on vieraita niin emäntä tönöttää vaan kulmat kurtussa.. Ja heti kun vieraat astuu ovesta ulos niin alkaa juttua tulemaan ja naurattamaan.

Heippati moi!

annie: Kaikilla omat tempperamentit ja teillä on varmaankin hitaasti lämpiävää sorttia oleva lapsi- sen pitää ekaksi varmistaa, että vieras naama on tarpeeksi hyvä tyyppi[;)]
Ainakin mun esikoinen on sellainen, että ekaksi varmistutaan uudesta tyypistä ja sitten kun o lämmetty, mikään ei pitele[:D]

Sonzalla toivon parempaa yötä kuin viime yö!

Maru: Täällä ollaan sormet ristissä ettet vaan sais tissitulehdusta!

Voi Tiko, 3 kk ketä tahansa MUN taloudessa olis liikaa[;)] Jaksamista!

Treffeillä käytiin ja meidän neiti kiukkus melkein koko ajan ja sama jatkuu vieläkin[&o]
Ei ole edes kunnolla syönyt koko päivänä. Hitto.
Tossa toi ukko heijaa sitä sitterissä ja näyttäis siltöä, että unihan se siltä tulee. *sormet ristissä*.

Tämä ilta meneekin sitten noiden poikien ojentamisessa- pikkasen on ilmassa erilaisia kommervenkkejä, jotka täytyy karsia heti alkuunsa pois[;)].

Palataan!

Kaika: Toivottavasti neiti rauhottuis pian[:)]

Jaksuja Tikolle anopin kanssa ja toivottavasti aika menis nopeesti[;)]

Mies teki ihmeitä ja tiskas ilman sanomista ja laittoi pyykit koneeseen[:-][:-]
Tossa koht alkaa lähtee taas töihin ja onneksi on viikonloppu vapaa.

Asunnon hakua tänään sit saan tehdä ja tuota asumisoikeus hakemuksia täytel.

Tiko: mun broidi osti neidille sen Myyrä-lelun ja musta se oli ihan paras ristiäislahja [:)] Tietty tykkäsin kauheesti kaikista koruista mitä neiti sai, mut jotenki se Myyrä oli vaa niin odottamaton ja siks niin ihana [:D]
Toinen veli totes, et kunhan Edithillä on oma tilinsä, ni siirtää sinne sitten rahaa, kun en kerran mitää erityistä toivonu [:)] Samaten oisin satukirjoja kaipaillu vähän enempi, kun oletin et niitä ois ainaki 3 tullu, mut saatiinki vaan 1... Onneks joulu on nurkan takana [;)]

Annie^: musta tuntuu et meiä neiti ujostelee isäänsä [8|] Siis mies on kotosalla sen noin 4h ku neiti on hereillä, et sinänsä en yhtää ihmettele, jos oikeasti ujostelee...Mut alkaa tosiaan aina rääkymään, ku isänsä syliin joutuu...

Kiitos mammoille treffeistä, vaikka aika äkkilähtö sit tuliki, kun kaveri siihen pelmahti [:D] En tainnu ees kunnolla sanoo heippoja kellekään [8|] Nooo.. parin viikon kuluttua uus yritys [;)] Edithki nukku koko kotimatkan ja jakso olla sen reilun tunnin hereillä ennen ku nukahti takasin [:D] Ja nukkuu siis edelleen, että hyyyyyvin mielellämme tullaan seuraaville treffeille [;)][;)][;)]

Kaika: Toivotaan, että olis vaan hitaasti lämpiävää sorttia [:)] Mä kun just olin ajatellu, että saattaisin kohta raatsia laittaa emännän pariks tunniks hoitoon jompaan kumpaan mummilaan ja eihän siitä mitään tuu jos se kovasti vierastaa..

Purri: Meillä emäntä on päättäny, että isi on kyllä ihan hyvä viihdytysmies (sille nauretaan ja jutellaan enemmän), mutta nukuttamiseen kelpaan vaan minä.. En tiedä pitäiskö vaan laittaa mies nukuttamaan, mutta en jotenkaan kestä kuunnella sitä itkua vaan mielummin sitten meen ite hoitamaan homman..

Selkä on ihan rikkipuhkipoikki kun meidän räkäinen raukka ei oo nukkunu päikkäreitä vaan torkuskellu vaan vähän sylissä. [&:] Ja se ei nukahda kun heijaamalla kävellen, istuen ei kelpaa..
Luulin jo, että nukahti mutta uhkaavasti kuuluu meteliä, joten takasin heijaushommiin ->

Tsadaa!! Sorge beibet... tuolla jäbällä on kyl joku anturi tähän mun koneeseen, aina kun pääsen hyvään vauhtiin alkaa käskyttäminen. (Isäänsä tullu,selkeesti[;)])

Niin, kunnen jaksa selata ja lukea kaikkea mitä olettekaan täällä pulisseet mun poissa ollessa, pyydän anteeksi saamattomuuttani/väsymystä/ what ever[:D]
Olen tosiaan nukkunu huonosti, mieltä vaivaa moni sellainen asia, joka ei oikeasti edes tarvitsisi mieltäni vaivata.
Hmm...Enempää en voi oikein sanoa, ja muutenkin joudun pitämään täälläkin matalampaa profiilia.
Voisinko mahdolisesti päästä sinne yksityisempään fb-ryhmään? kuka kekä siittä vastaa, ja miten se nyt menikään, onko siellä muita kuin vau-foorumilaisia?
Toimiiko täällä YV? Jos niin...

Katselin kuvia, voi jösses kun on suloisia "pentuja" <3 Tikollakin heti niin suloiset,että moni poika vielä on ihmeissään. (Osta Tiko nallipyssy[;)])

Tupakka: Juu, ei tee mieli, käy mielessä,mutta ei tee mieli...Yks päivä meni niin yli,että kiukun puuskassa kävin röökillä, ja hyi hitto!! [&:][:'(][>:] Ja samantien *itutti kahta kauheemmin...otan opikseni *piste*

Teen isoa urakkaa täällä, joten antekee armoa... Vähentymään päin tuo lisämaito, ja buubseissa taas lisääntymään päin [:)] Eli yölläkin tulee valvottua, pari tunnin välein..Mutta on se kannattanu. Päivällä on sitten aivan pakko nukkua naperon kanssa.
Näin täällä tällä hetkellä.
Nyt on mentävä tirsamaahan, jos meinaa pysyä järjissään huomenna taas.

Isosti Halituksia Kaikille!!

Pikainen päivitys!

Treffeil oli tosi kiva käydä, pää on taas tuulettunut[;)]

Kaika: toivottavasti pikkuinen on siellä jo rauhottunut.

Purri: Teidän neiti on niin rauhallinen. Toivottavasti iltahuutelut helpottaa.

Mammaliina: joskus ne miehet tekee ihmeitä[;)]

Sonza: toivottavasti teillä on ensi yö rauhallisempi.

Ihanata huomenna saa nukkua pitkään, kun tänään piti herätä jo 7. Mathilda onneksi nukkuu yleensä sinne puol ysiin, katotaan nyt, kun tänne kirjoitti, että monelta herätään[:D]

Nyt Kill Arman, kun pikkuinen nukahti kylvyn jälkeen[:)]
Öitä!

Ihanaa kun Aada jo nukahti ja kumpa toi poikakin nukahtais jo. Huomenna kun pitää olla 9 maissa tarhassa, kun menen Aadan kanssa klo 10 perheneuvolaan ja se on tuolla Kalliossa. Ei viel ainakaa herra nuku[>:]
Huomiseksi on kuulemma luvattu lunta tänne[8|] Saa nähdä minkä verran tulee oikeesti sitä lunta jos on tullakseen.

Täytyy ottaa huomenna puheeksi perheneuvolassa se että Niko ei tottele miestä enää yhtää oikein[&o] En sitten tiedä mikä on iskenyt, kun niin on ennen tykännyt miehestä ja nyt sitten monta kuukautta vaa kiukunnut ja pistänyt hanttii.
Sitten tätä: Äiti! Juho kiusaa!![:@][:@] En kyllä tiedä mitä enää vois tehdä ja hittolainen mua niin pännii koko tilanne.
Tuntuu että koko perhetilanne olisi räjähtänyt kauan sitten käsiin. Mä vaan ahdistun vähän välii ja sitten koitetaan lukee oppaita lapsen raivokohtauksista yms.
Miten mun rakkaasta pojasta tulikaan yht äkkii "hankala" lapsi?[&o][&o]

Mamma Mulle voi sitä viestiä laittaa,
muuutta huomasimpas että se YV ei toimi,[:@] kun Spostini heivaa sen bitti avaruuteen luullen sitä roskaksi.
Jos laitat ihan normi sähköpostia, omasta osoitteestas nin sitten tulee perille.
lawra@welho.com

mullon uus kone!!!!! Ihana kun pelittää!
Huominen vietetään kenties juutuubissa sekä FB:n pelitarjontaa selaten[:D][8D]
Mut nyt höyheniä laskemaan...

Kaikille kaikkea kivaa!!!
öit

Takaisin