Mun mies on kans oikee mammanpoika.. äitinsä on hyysänny ja passannu piloille, sen ei kotonaan oo tarvinnu tehä yhtään mitään, äiti on tuonu ruuanki tarjottimella sen huoneeseen tietokoneen viereen. En tiiä olisko se syynä siihen että minkäänlaista arvostusta tai kiitosta ei tipu kun koitan pitää kämpän puhtaana. Niin raivostuttavaa kun toinen vaan sotkee koko ajan eikä edes huomaa sitä. Hetki sitten räjähdin kun olin juuri siivonnut, mies teki leipää ja sen jälkeen työtaso oli leivänmurusten peitossa, huomautin asiasta ja vastaukseksi sain ettei hän huomannu.. huoh..
Raskausajan mies hoiti kissojen hiekat kun pelkäsi toksoplasmaa, olis vissiin pitäny uskotella sille että se riski on viäkin. Raskauden jälkeen ei kertaakaan oo edes putsannu hiekkoja. Sanoo aina että ku mä oon ostanu kateille nii paskan vessan ettei hän tykkää siivota sitä, totesin et hommaa sit parempi mut eipä oo näkynyt.
Olen kuullu olevani sairas kun mun mielestä kans ainakin kerran viikos on siivottava.
Raskausajan mies hoiti kissojen hiekat kun pelkäsi toksoplasmaa, olis vissiin pitäny uskotella sille että se riski on viäkin. Raskauden jälkeen ei kertaakaan oo edes putsannu hiekkoja. Sanoo aina että ku mä oon ostanu kateille nii paskan vessan ettei hän tykkää siivota sitä, totesin et hommaa sit parempi mut eipä oo näkynyt.
Olen kuullu olevani sairas kun mun mielestä kans ainakin kerran viikos on siivottava.