Marraskuun mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Heqq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ollaan käyty päivystyksessä sekä tk:ssa että yöaikaan keskussairaalassa ei oo laskuja tullu. Eikä olla perään soiteltu.

Mut jos on se lapsivakuutus niin eikö noita polikäyntejä voi nimenomaan vakuutuksen piikkiin laittaa??

Ohoo! Huomasin neuvolakortista että laskettua aikaa on jossain vaiheessa siirretty päivällä taaksepäin, 25.->24.1.!
Eikö näistä yleensä mainita äidille jotain? Ja olisi kiinnostavaa tietää onko sitä siirretty esim jonkin lisäultran yhteydessä, koska ainakin ru:ssa oli vielä tuo 25. pvä.
Kiva, oon kaikki viralliset paperit täyttänyt tuon aiemman päivän mukaan, mutta eipä sitä päivää koskaan voi tarkkaan tietää. Eikä tuo kaiketi mihinkään tukiin vaikuta, paitsi alkamispäivään ehkä...
Silleen kiva ollakin nyt "jo" 31+4:grin

Täällä ainaki heittää kaikis koneis päivällä laskettu karkausvuoden takia et seki voi olla syynä. Mul oli ultra rv 30+2 mut koneet näyttää 30+3

Mut eikö se karkausvuosi ollu jo helmikuussa ennen raskauden alkua :eek::wideyed: vai joko ne seuraavaa laskee???

En tiiä jotai se hoitsu tuol sairaalas selitti et koneet laskee yhen päivän enemmän nyt jonku jutun takii. Neuvolas sanoi kans et monet pelästynyt samaa :)

Oiskohan mulla sitten jo alunperin laskettu väärin, se yks ylimääräinen päivä siihen lisää...o_O no mut ei haittaa näin päin:grin

Kylpylä-hotellilomalla perheen kanssa tämä viikonloppu! Ekaa kertaa lasten kanssa hotellissa, kun ei yleensä ole varaa. Nyt sijotin... Harvinaista herkkua siis ja on ollut ihanaa!
Ensi kesälle suunnitteilla eka ulkomaanmatka myös. Autolla Pärnuun viikoksi.

Mut merkitystähän on tukiin ja lomiin vaan sillä päivällä mikä on merkattu raskauatodistukseen. Helsingissä meilläkin terveydenhoitajalla se kone laski heti ensimmäisellä käynnillä ne päivät väärin niin et oli juurikin yhden päivän heitto. Huomautin asiasta ja terkkakin sitä ihmetteli, mut samapa tuo minulle mitä ne laskeskelee ja kun la muuttui jokatapauksessa heti ekassa ultrassa niin on sit mennyt sen mukaan, mitä siellä sanottiin uudeksi lasketuksi ajaksi.

Hillevi, näin mäkin sen ymmärsin että se kelaan lähetettävä lappu on ainoa millä merkitystä. Mulla siinä kuitenkin vielä ollut se virheellinen 25. päivä, eli varmaan ollut noissa laskukaavoissa se sama ongelma kuin muillakin. Yks päivä sinne tänne:rolleyes:

Laskin ite ensin et la olis 23.1. ja terkka laski neuvolas et 22.1. No ekassa ultrassa kätilö meinas, et olis 23.1. mut ku neuvolas oli jo merkattu 22.1. ja niitä kun ei yleensä muuteta jos ei oo enempää ku 3-5 päivän heitto? Oikea saattais siis ollaki tuo 23.1. mut vaan päivän heitto ja 5% vauvoista syntyy tasan laskettuna päivänä...eipä sillä siis nyt niin merkitystä ole. Kelaa kiinnostaa vaan se mikä on merkattu raskaustodistukseen. :)

Mä laskin ite et ois 13.1, terkka laski et 12.1 ja ultras muuttu 19.1.

Takaisin