Marraskuun möläytykset

Meilläkin on muuten tuo soiva laulukirja ja siitähän on myös joululauluversio olemassa. Oon myös ihaillut sitä Brion mäyräkoiraa mutta meillä ei taida olla sopiva asunto sellasella kruisailuun :D
Elektroniikka kiinnostaa myös täällä ja vähän väliä huomaa, että pleikkari on käynnistetty. Oi voi...
 
Ja onhan niitä nuppipalapelejä joissa on tosi isot ja selvän muotoset palaset. Ainakin Melissa & Doug -merkkisiä löytyy stockalta.
 
Onnea raskautuneille :)
Olipa mukava lukea paljon kuulumisia, tosiaan vuosi on vierähtänyt niin nopeasti :)
Meillä pikku-neiti lähti kävelemään :)
Mahtavia synttärijuhlia kaikille ja mukavaa joulun odotusta!
 
Onnea kovasti raskautuneille! =) Itselläkin on salaisia haaveita seuraavasta lapsesta mutta 3 vuotisen kierukan otin hetki sitten... Voin vaan sanoa että seuraavan lapsen jälkeen käytän jotain muuta kuin kierukkaa. Kohta oon jo kuukauden verran vuotanu kierukan laitosta. Tiedän kyllä että vuoto vai jatkua kuukausiakin mutta en sitten tiedä onko se kierukka sen arvoista.

Viime vkl oltiin mun äidin luona Nauvossa ja samana vkl oli mun synttärit. Tarkoitus oli olla yks yö mut se muuttui sitten kahdeksi kun sanoin miehelle perjantaina että tänään mä otan sitten muutaman lasillisen ja hän saa hoitaa tyttöä. Tiesin ettei mies kehtaa alkaa väitellä vastaan kun ollaan mun äidin luona. Ovela veto multa mutta enpä nähny muutakaan keinoa. Ja mun suureks yllätyksesi mies hoiti tytön ruuan, iltapuuron,pesut, maidon annon ja nukutuksen. Itkuilta ja tytön kiukuttelulta ei vältytty ja mies meinas nukuttamisen kohdalla jo luovuttaa mutta onneksi ei. Harmi vaan että tuonkaan jälkeen parannusta ei ole näkynyt...
 
Takaisin
Top