Marraskuun kuulumiset

Miten Terttuliinin vointi? Ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin. :Heartred

Mulla pitäis olla raskausviikkoja 5+4. Eilen päivällä alkoi niukka kirkas verinen vuoto, kesti ehkä noin puolisen tuntia ja loppui. Illemmalla oli pientä menkkajomottelua. Tänään tullut vähän väliä kirkasta ja rusehtavaa verta, menkkajomottelee vieläkin. Soitin päivystykseen ja sieltä sanottiin et jos kivut ei voimistu eikä vuotoa tuu runsaasti niin voin hyvillä mielin odottaa maanantaihin. Varattiin ultra-aika maanantaille ja nyt vaan toivon, että pieni pysyy matkassa mukana. :sad001

Voi että näitä vuotoja vähän siellä sun täällä! Toivottavasti ei voimistu ja kaikki hyvin :Heartred
 
Miten Terttuliinin vointi? Ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin. :Heartred

Mulla pitäis olla raskausviikkoja 5+4. Eilen päivällä alkoi niukka kirkas verinen vuoto, kesti ehkä noin puolisen tuntia ja loppui. Illemmalla oli pientä menkkajomottelua. Tänään tullut vähän väliä kirkasta ja rusehtavaa verta, menkkajomottelee vieläkin. Soitin päivystykseen ja sieltä sanottiin et jos kivut ei voimistu eikä vuotoa tuu runsaasti niin voin hyvillä mielin odottaa maanantaihin. Varattiin ultra-aika maanantaille ja nyt vaan toivon, että pieni pysyy matkassa mukana. :sad001

Onpa meitä vuodoista kärsiviä monta.. tsemppiä sulle! Toivottavasti harmitonta vuotoa :Heartred Mulla nyt 7+4 ja edelleen tulee niukkaa tummaa vuotoa. Kipuja ei ole enää ollut. Eli aika sekavat tunnelmat. Ei oikein uskalla iloita raskaudesta kun pelkää että meneekö kesken.. 2viikon päästä neuvola ja vuoden vaihteessa nt-ultra :Heartred paitsi toki meen aiemmin jos kipuja tulee tai vuoto kovenee.
 
Täälä tosiaan ultrassa käytiin tänään ja vastasi viikkoja 6+4 ( menkoista laskettuna olis 6+5). Sykekki löytyi pienen etsinnän jälkeen :Heartpink kai sitä nyt saa alkaa jo iloita tästä raskaudesta kun tähän asti vaan pelännyt tuota ultraa..
Niin ja oireita ei kyllä juurikaan ole.. rinnat ehkä vähä arat mutta pahoinvointia ei oo ja väsymys ja kylmyyskin on hävinnyt jonnekki. :thumleft
 
Kiitos Diann ja Terttuliini. :Heartred
Tiedän, että alkuraskauden vuodot on tosi yleisiä ja yritän ajatella positiivisesti. Esikoisenkin raskausaikana verta tuli ja oli tosi runsasta, np-ultrassa todettiin johtuvan hematoomasta. Terttuliinille myös tsemppejä! :Heartred
 
Kirjoittelin tuonne neuvolakuulumisiinkin, mutta ihmettelen vielä täälläkin. Eilen kävin ultrassa, ei vastannut koolta viikkoja mutta syke näkyi. Että ei sinänsä huolta. Antoi arvion että menossa olisi nyt rv 6+5, joka tarkoittaisi että selkeän plussan olen tehnyt rv 2+3?!? Onko se edes mahdollista?
 
Kirjoittelin tuonne neuvolakuulumisiinkin, mutta ihmettelen vielä täälläkin. Eilen kävin ultrassa, ei vastannut koolta viikkoja mutta syke näkyi. Että ei sinänsä huolta. Antoi arvion että menossa olisi nyt rv 6+5, joka tarkoittaisi että selkeän plussan olen tehnyt rv 2+3?!? Onko se edes mahdollista?

Noin aikaisin mittausvirheet ovat yleisiä ja yhden millinkin heitto saattaa lisätä päiviä sen verran että vähän hassusti sit menee. Periaatteessa 2+3 plussa on mahdotonta saada kun ei ole vielä edes kiinnittynytkään. Mutta jos hedelmöittynytkin aiemmin niin sittenhän hyvinkin mahdollista ehkä plussa jo tuolloinkin.
 
Täälä tosiaan ultrassa käytiin tänään ja vastasi viikkoja 6+4 ( menkoista laskettuna olis 6+5). Sykekki löytyi pienen etsinnän jälkeen :Heartpink kai sitä nyt saa alkaa jo iloita tästä raskaudesta kun tähän asti vaan pelännyt tuota ultraa.. Niin ja oireita ei kyllä juurikaan ole.. rinnat ehkä vähä arat mutta pahoinvointia ei oo ja väsymys ja kylmyyskin on hävinnyt jonnekki. :thumleft
Ihana kuulla :Heartred mulla varhaisultra vasta 7+2, eli vielä pitää vajaa pari viikkoa piinailla. Jännittää!! Oireissa sama mulla. Vaan vähät kipeet rinnat. Tosin täällä vasta 5+5
 
Täällä kaikki hyvin :Heartbigred ultrassa taas käyty ja pieni oli kasvanut hurjasti kahdessa viikossa. Nyt rv 8 +2. Syke oli hyvä ja tiheä. Vuodoista lääkäri sano ettei tiedä mistä johtuu mut on kuulemma ihan tavallista.
 
Täällä kaikki hyvin :Heartbigred ultrassa taas käyty ja pieni oli kasvanut hurjasti kahdessa viikossa. Nyt rv 8 +2. Syke oli hyvä ja tiheä. Vuodoista lääkäri sano ettei tiedä mistä johtuu mut on kuulemma ihan tavallista.

Voi miten ihana kuulla! :Heartred

Täällä ei mitään uutta. Verta tulee yhä niukasti, aamulla holahti housuihin noin ruokalusikallisen verran. Mahaa jomottelee, mutta ei mitenkään ikävästi. Ajatukset maanantaissa ja ultrassa, silloin pitäisi omien laskujen mukaan olla 6+0. Se tässä ehkä just eniten stressaa, kun viikoista ei oo mitään varmuutta (raskautuminen tapahtui pillereistä huolimatta). Onneksi esikoinen ja kuopus pitää arjen kiireisenä enkä ehdi miettimään noita vuotoja koko aikaa.
 
Tänään kuului kotidoblerilla ensimmäistä kertaa pienen kiivaasti lyövä sydän. Kasassa vasta 9+3,en vielä odottanut kuulevani ääniä, esikoisesta sain kuuluviin vasta viikolla 14.Ja löytyy vielä hiukan vararengasta tuon vyötärön kohdilta myös Selvää hevosenlaukka ääntä kuului, ei ollut oma syke
 
Soitin äsken äippäpolin päivystykseen, kun oon ihan hermoraunio näiden jomotusten ja vuotojen kanssa. Epäili pissatulehdusta ja huomenna meen aamupäivästä käymään. Toi kipu kun tuntuu jo alaselässä, särkylääkkeillä tosin menee ohi ja vuoto on yhä pientä.
 
Käytiin tänään päivystyksessä ja valitettavasti tuomiona oli keskenmeno. Raskaus oli viikolla 6+ eli ihan alussa oli mennyt kesken. Aika tyhjä fiilis, vaikka tavallaan osasinkin varautua tähän vuotojen ja kipujen takia.
 
Käytiin tänään päivystyksessä ja valitettavasti tuomiona oli keskenmeno. Raskaus oli viikolla 6+ eli ihan alussa oli mennyt kesken. Aika tyhjä fiilis, vaikka tavallaan osasinkin varautua tähän vuotojen ja kipujen takia.

Otan osaa :sad001 onneksi teillä päivystyksessä ottivat kuitenkin vastaan. Meillä ei oikeen pääsee mitenkään pienillä viikoilla tarkastamaan tilannetta
 
Käytiin tänään päivystyksessä ja valitettavasti tuomiona oli keskenmeno. Raskaus oli viikolla 6+ eli ihan alussa oli mennyt kesken. Aika tyhjä fiilis, vaikka tavallaan osasinkin varautua tähän vuotojen ja kipujen takia.

Voi ei.. Olen pahoillani. Jaksamista asian käsittelyyn :Heartred
 
Käytiin tänään päivystyksessä ja valitettavasti tuomiona oli keskenmeno. Raskaus oli viikolla 6+ eli ihan alussa oli mennyt kesken. Aika tyhjä fiilis, vaikka tavallaan osasinkin varautua tähän vuotojen ja kipujen takia.

Otan osaa ja Voimia! :Heartbigred
 
Käytiin tänään päivystyksessä ja valitettavasti tuomiona oli keskenmeno. Raskaus oli viikolla 6+ eli ihan alussa oli mennyt kesken. Aika tyhjä fiilis, vaikka tavallaan osasinkin varautua tähän vuotojen ja kipujen takia.

Otan osaa :sad001 . Paljon voimia teille!
 
Takaisin
Top