Marraskuun jutusteluja

SuperTaateli

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Marraskuu . Täällä se alkoi valkoisella maalla, tosin sulaa jo pois! Melkein jo päiväpakkasten puolellekkin päästiin. Nollassa mittari (tai +1) . Iltavuoroon tieni käy, ukko aamussa joten tytyllä kolmen tunnin päiväkotipäivä (käy syömässä ja nukkumassa ja sit isi tuleeki jo hakemaan :D). Sais tota lunta tulla enemmän ku näyttää piristävän mieltä heti aamusta :)
 
Täällä ei ole vieläkään lunta. Mutta uudet talviverhot on ikkunassa. [emoji4]
 
Voisko vaan hypätä tän kuukauden yli? Tai mun puolesta vaikka suoraan kevääseenkin, maaliskuu olis jo ihan jees :)
 
Ei ku pitäähä talvi olla :).. myö viedää likka aamupäivällä päiväkotiin niinä päivinä ku toisel ilta ja toisel aamu, et se kerkee ollaki hetken siellä ja rauhottuu unille
 
My favourite time of year!
On hämärää, saa alkaa viritellä tunnelmavaloja ja kynttilöitä, jossain kohtaa sataa ensilumi (joka on ehdottomasti se paras lumi, koska sulaa helposti pois). Tykkään ihan vähän salaa joulustakin, vaikka jätänkin kaikki joulutouhotukset muille . :D
..sanoinko jo, että olen marraskuun lapsi.. ? :D
 
Jebsu :--D on se tunnelma kyllä kiva ku tulee hämärää ja saa laittaa kynttilää tms mut se on mulla jouluaattoon mennessä ohi ja kitisen jo että missä kesä :D
 
Mä aattelin että voisin oppia rakastamaan sitä jos sais sen okt:n jossa ihana on takka jonka edessä lämmitellä :P saa nähdä toteutuuko unelmat , jos, ni millon :P
 
Tänne on tullut lunta ihan ohut kerros. Niinku joku olis vähän tupsutellut tomusokeria maiseman päälle. :-D Tyttö suuttui kun hiekkalaatikko oli jäässä. :-(
 
Mä tykkään myös talvesta vaikka olenkin kesänlapsi. Pikku pakkasella on niin kiva ulkoilla ja kauniit maisemat (jos on lunta).:grin
 
Tänään oli kyl ihan mahtavaa ulkoilla! Aurinko paistoi ja maa suht valkosena :P mittari näytti -1 . Tytön kans vaunuiltiin ni oli hauska kattella samalla miten lenkin edetessä tytölle ilmesty punainen sävy nenään ja poskiin pikku hiljaa :P
 
Mä kyllä selkeesti oon kesäihminen, mutta talvikin on ihan kiva, jos on pikkupakkasta ja lunta. Mutta sitä inhottavaa pimeetä ja märkää aikaa mä inhoon (ja loskaa)!
Tänään oli kiva ilma, kun edelleen on vähän lunta maassa (ei kuitenkaan niin paljon, että lumitöitä tartteis tehä), pakkasta noin 4 astetta ja aurinko paisto!
 
Me käytiin ostamassa pulkka, mutta lunta sais olla paljon enemmän että päästäis testaamaan. :-)
 
Me hankittiin pulkka jo viime vuonna (saatiin siis) mutta eipä sitä tullu sillon käytettyä :D tänä vuonna sitte :P
 
Harmi että toi tyttö inhoaa talviulkoilua. Ei halua olla edes pulkassa. Muutenkin on koko ajan nurin huutamassa maassa ja haluaa vaan syliin...
 
Kävin tänään aamupäivällä pojan kanssa joulukorttikuvauksessa (perheiden non-stop kuvaus, hinnaltaan edullisempi kuin peruskuvaus). Ekat n.10min meni tosi hyvin mut sit alkoi show.... ei pysynyt paikallaan, tonttulakki ei saanut olla päässä, ei viihtynyt sylissä yms yms. Äitille tuli vähän kiire pysyä perässä, huh huh!:santalaughing6
 
Takaisin
Top