Marraskuun jutusteluja

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2015' aloitti SeToinen, 1 marras 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Marraskuu . Täällä se alkoi valkoisella maalla, tosin sulaa jo pois! Melkein jo päiväpakkasten puolellekkin päästiin. Nollassa mittari (tai +1) . Iltavuoroon tieni käy, ukko aamussa joten tytyllä kolmen tunnin päiväkotipäivä (käy syömässä ja nukkumassa ja sit isi tuleeki jo hakemaan :D). Sais tota lunta tulla enemmän ku näyttää piristävän mieltä heti aamusta :)
  2. Lyydia Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Tammimammat 2018

Täällä ei ole vieläkään lunta. Mutta uudet talviverhot on ikkunassa.
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. hannanna Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Kesämammat 2017

Voisko vaan hypätä tän kuukauden yli? Tai mun puolesta vaikka suoraan kevääseenkin, maaliskuu olis jo ihan jees :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. Yomanda Luottohahmo langoilla Heinäkuunmammat 2015

Ei ku pitäähä talvi olla :).. myö viedää likka aamupäivällä päiväkotiin niinä päivinä ku toisel ilta ja toisel aamu, et se kerkee ollaki hetken siellä ja rauhottuu unille
  5. Jebsu Piirimestaruustason postaaja Tammikuiset 2021 Heinäkuunmammat 2015

My favourite time of year!
    On hämärää, saa alkaa viritellä tunnelmavaloja ja kynttilöitä, jossain kohtaa sataa ensilumi (joka on ehdottomasti se paras lumi, koska sulaa helposti pois). Tykkään ihan vähän salaa joulustakin, vaikka jätänkin kaikki joulutouhotukset muille . :D
    ..sanoinko jo, että olen marraskuun lapsi.. ? :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Jebsu :--D on se tunnelma kyllä kiva ku tulee hämärää ja saa laittaa kynttilää tms mut se on mulla jouluaattoon mennessä ohi ja kitisen jo että missä kesä :D
  7. Yomanda Luottohahmo langoilla Heinäkuunmammat 2015

Mie vaan niiiiin rakastan talvee :D
  8. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Mä aattelin että voisin oppia rakastamaan sitä jos sais sen okt:n jossa ihana on takka jonka edessä lämmitellä :P saa nähdä toteutuuko unelmat , jos, ni millon :P
  9. Lyydia Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Tammimammat 2018

Tänne on tullut lunta ihan ohut kerros. Niinku joku olis vähän tupsutellut tomusokeria maiseman päälle. :-D Tyttö suuttui kun hiekkalaatikko oli jäässä. :-(
  10. gerbera Näppärä viestien naputtelija Heinäkuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Mä tykkään myös talvesta vaikka olenkin kesänlapsi. Pikku pakkasella on niin kiva ulkoilla ja kauniit maisemat (jos on lunta).:grin
  11. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Tänään oli kyl ihan mahtavaa ulkoilla! Aurinko paistoi ja maa suht valkosena :P mittari näytti -1 . Tytön kans vaunuiltiin ni oli hauska kattella samalla miten lenkin edetessä tytölle ilmesty punainen sävy nenään ja poskiin pikku hiljaa :P
  12. Tirppa81 Piirimestaruustason postaaja Heinäkuunmammat 2015

Mä kyllä selkeesti oon kesäihminen, mutta talvikin on ihan kiva, jos on pikkupakkasta ja lunta. Mutta sitä inhottavaa pimeetä ja märkää aikaa mä inhoon (ja loskaa)!
    Tänään oli kiva ilma, kun edelleen on vähän lunta maassa (ei kuitenkaan niin paljon, että lumitöitä tartteis tehä), pakkasta noin 4 astetta ja aurinko paisto!
  13. Lyydia Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Tammimammat 2018

Me käytiin ostamassa pulkka, mutta lunta sais olla paljon enemmän että päästäis testaamaan. :)
  14. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Me hankittiin pulkka jo viime vuonna (saatiin siis) mutta eipä sitä tullu sillon käytettyä :D tänä vuonna sitte :P
  15. Yomanda Luottohahmo langoilla Heinäkuunmammat 2015

Ihana lumikerros, harmi jos se sulaa ens viikolla
  16. Lyydia Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Tammimammat 2018

Harmi että toi tyttö inhoaa talviulkoilua. Ei halua olla edes pulkassa. Muutenkin on koko ajan nurin huutamassa maassa ja haluaa vaan syliin...
  17. Jebsu Piirimestaruustason postaaja Tammikuiset 2021 Heinäkuunmammat 2015

Poika antoi mulle todella mieluisan synttärilahjan tänään aamusta - teki elämänsä ekat pottakakat! Nyt juhlitaan! Toivon että ei jää yksittäiseksi törähdykseksi :)
    • Tykkään Tykkään x 5
  18. Lyydia Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Tammimammat 2018

Jee! Hyvää syntymäpäivää Jebsu! :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. gerbera Näppärä viestien naputtelija Heinäkuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Onnea Jebsu! :talk017
    • Tykkään Tykkään x 1
  20. gerbera Näppärä viestien naputtelija Heinäkuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Kävin tänään aamupäivällä pojan kanssa joulukorttikuvauksessa (perheiden non-stop kuvaus, hinnaltaan edullisempi kuin peruskuvaus). Ekat n.10min meni tosi hyvin mut sit alkoi show.... ei pysynyt paikallaan, tonttulakki ei saanut olla päässä, ei viihtynyt sylissä yms yms. Äitille tuli vähän kiire pysyä perässä, huh huh!:santalaughing6