Marraskuun höpinät

Mä meinasin pienen lahjan antaa tulevalle isälle isänpäivänä. Haluan pienellä asialla tukea hänen isyyteen kasvua ja kyllä hän mun mielestä jo onkin isä vaikka lapsi onkin vielä masussa. :)
 
Joo siis ihan totta sekin on, että me ollaan jo äiti ja isä, vaikka vauva ei vielä maailmassa olekkaan. :) silti en anna mitää lahjaa viel tänä vuonna, ens vuonna sit :D
 
Mä tein esikoista odottaessa niin, että annoin isyyspakkauksen isänpäivänä. Olin sopivasti saanut äitiyspakkauksen siinä vähän aiemmin, niin tuntui hyvältä ajankohdalta. Muuten en ois vielä muistanut isänpäivää, kun vauva ei ollut syntynyt.

Nyt pitäis pojan kanssa askarrella kortit ukille ja paapalle, uskon, että päiväkodissa tekevät isälle. Eikä hajuakaan mitä hommaisin miehelleni. Se on kyllä ollut niin mahtava isä erityisesti nyt syksyllä, kun oon itse ollut väsynyt ja huonovointinen, että jotain kivaa pitäis keksiä... Mitään rahallisesti isoja lahjoja meillä ei oo ollut tapana vaihdella isän/äitienpäivänä.
 
Kävin lukemassa tuolta libero-kerhon nettisivuilta, että siis kuponki lähetetään aikaisintaan 8 viikkoa ennen laskettua aikaa ja viimeistään 5 viikkoa lasketun ajan jälkeen. Eli niinkun joku täällä kävi sanomassa :) Vielä joutuu siis kuponkia odotella..
 
Liberolaukkua ei enää saa synnäriltä vaan sitä jaetaan joissakin kaupoissa. Meille ainakin on tulossa noita et saa liberokerhon jäsenet hakea jollain kupongilla ilmatteeks. Meil on K-market
 
Eli pitää siis muistaa liittyä :) Ei varmaan velvoita mihinkään muuten?
 
Ei velvoita mihinkään :) sieltä kans näkee raskausviikot että mitä milläkin viikolla tapahtuu jne.
 
Tanpit, vahingossa sormi painoi sulle "olen eri mieltä". Poistin sen kyllä :sad001

Viime vuonna annoin isyyspakkauksen isänpäivänä, meillekin äitiyspakkaus oli tullut jo muutamaa viikkoa aiemmin.
Tänä vuonna sitten lapsen jalan- ja kädenjäljet isälle. Lisäksi jotain muuta pientä. Oli vaan hankalaa, kun piti ukille antaa vastaavat vähän piilossa kun nähtiin tänään. Annoin omalle äidille, saa antaa huomenna kun on oikea päivä.
 
Piiiitkästä aikaa olin viikonloppuna keikalla. Hauskaa oli, vaikka ensin jännitti että pysynkö hereillä/jaloilla/syömättä :) Tosin savukone sai aamulla tunteen, että olisi askin polttanut ja ihan mielellään päätin illan jo keikan jälkeen. Pikkujouluistakin siis uskon, että voi nauttia vaikka muuten juhlinta olisikin muuttanut muotoa.
 
Sainpa sitten flunssan :sad001 alkoi eilen kurkkukivulla ja nyt räkä lentää, nenä ihan tukossa ja aivastuttaa. Pitäskö nyt olla erityisen lepotilassa, onko siis flunssa kuinka haitallista vauvalle? Oon kyllä jo touhunnu imuroiden ja kävelylenkilläki käytiin. Maanantaina on oltava työkunnossa.
 
No ei kannata rasittaa yhtää enempää ainakaa. :) yli 38 kuumeessa ei saa olla kauaa, voi sit olla vauvalle haitaks. Mut ei flunssa oo vauvalle haitaks. :) koitahan parantua!
 
Mulla kanssa vuosisadan flunssa ollut viimeiset kaksi viikkoa. Nyt alkaa limaisuus ja poskiontelopaine jo helpottaa. Tsemppiä muillekin sairastelijoille!
 
Takaisin
Top