Marraskuisten ryhmä facebookkiin

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja pilvi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pilvi-

Vasta-alkaja
Elikkä tämmöstä tuumailin, olisko täällä ihmisillä kiinnostusta jutustella salatussa ryhmässä myös facebookin puolella? Olin jo aiemmin mukana elokuisten jutuissa, ja sieltä oli kans ryhmä facebookin puolella. Koin sen melkeenpä helpommaksi, kuin tämän vau:n sivustolla jutustelun.
Vastailkaahan tänne jos innostutte, niin laitan ryhmän pystyyn. :)

Minä voisin myös liittyä :)
Meillä on siellä huhtikuisten(2010)kesken ollu ryhmä pitkään ja on kyllä kiva kun voi jutustella ja jakaa kuvia yms, niin ettei kaikki nää :)

Mäkin olisin innokas liittymään fb-ryhmään.. Sitä kautta on tosiaan kiva käydä henkilökohtaisempiakin keskusteluja sitten myöhemmin.. :)

Mie laitoin myös. :) Tää vau.fi on jotenkin vaivalloinen käyttää, ja facessa on mukavempi jutella kun keskustelut ei oo kaiken kansan nähtävillä niinkuin täällä on.

Mäkin heittäydyin uhkarohkeeks ja laitoin kaveripyynnön (toivottavasti oikeelle Pilville :D ), toivottavasti siis tämä tyyppi pysyy mukana, ettei tarvii heti häipyä ryhmästä :)

olin saanut 4 kaveripyyntöä tähän mennessä ja nuo henkilöt lisätty ryhmään. Ilmottakaa täällä jos teitä ei ole vielä lisätty. :)

mä laitoin kanssa kaveripyynnön sulle pilvi- :)

ihanaa, kun jaksoit luoda fb-ryhmän...siellä on sitten mukava jakaa kuvia yms. ja jutella muutenkin vähän privaatimmin :)

Minä laitoin sinulle viestin, varmistaakseni että kaveripyyntö menee oikealle henkilölle, mutta vastaust aei ole tullut? Meniköhän siis oikealle henkilölle..

Nyytti, en ole saanut viestiä, joten täytyy olla et oot väärälle henkilölle laittanut viestiä.. :D laita sun nimi tänne niin lisään sut?

Laitoin Pilvi yv:n tänne :)
En facesta löytänyt silloin kun yhden sinun nimisesi, mutta eipä olis eka kerta kun fb temppuilee. Kuvassa tosiaan oli tummatukkainen tyttö.

joo laita nyytti vaan kaveripyyntö mulle, varmasti oot oikeessa henkilössä. mä yritin ettiä sua facebookista mut en löytänyt kuvaukseen sopivaa...

Moi!

Laitoin Pilville kaveripyynnön.

Oon huono enää käymään muualla kuin facessa niin täällä en varmaan pahemmin keskusteluja käy. Eli nähdään facebookissa sitten!

ää mä en huomannukkaa koko ketjua ;)

mä oisin kiinnostunu kans mutta taidan ehkä odotella hetken jos sinne on myöhemmin pääsyä mukaan tai ku ollaa turvallisilla viikoilla?  :)

Takaisin