Marraskuisten plussatestien kuvia

Sain pregcheckillä leffaviivat! 🥰 Ensimmäinen kuva oli eilisaamulta ja tämä toinen nyt iltapäivällä. Tosi hurja ero! Odotin että ei ois vielä ees tasavahvat, mutta tuossa taitaa olla jo testiviiva tummempi.

Liitteet

• 1000033608.jpg
    1000033608.jpg
    408.6 KB · Katsottu: 12
  • 1000033632.jpg
    1000033632.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 12
1000047872.jpg

Tämän aamun tulos! 😍🙏🏻🥳 Nyt siis rv5+0 ja dpo 20. Eli enköhän nyt uskalla uskoa, että raskaana ollaan! Mieskin jo uskoo 😄

Veikkaan, että se toissa aamuinen testi oli niin haalea, koska virtsa saattoi olla aika laimeaa. Join illalla paljon vettä lievittääkseni refluksia ja aamulla olikin vuosisadan elokuvapissihätä! Ei meinanut loppua tulla 😅

Mä haluan vielä testata tuon viikkodigin niin että saan tulokseksi 3+ mutta ensin täytyy hankkia testi.

Tämän aamun tulos! 😍🙏🏻🥳 Nyt siis rv5+0 ja dpo 20. Eli enköhän nyt uskalla uskoa, että raskaana ollaan! Mieskin jo uskoo 😄

Veikkaan, että se toissa aamuinen testi oli niin haalea, koska virtsa saattoi olla aika laimeaa. Join illalla paljon vettä lievittääkseni refluksia ja aamulla olikin vuosisadan elokuvapissihätä! Ei meinanut loppua tulla 😅
@pinguliini aivan mahtavaa! 💓

Mullakin on viikkodigi kaapissa mutta en oo vielä uskaltanu testata sillä 😅 Haluan että näyttää ekalla 3+ ettei tarvii jännittää ja käydä ostaan uutta, kun onhan nuo nyt kalliita!

Täällä oli tänään 5+2 ja digi näytti ”vasta” 2-3. Sitten näin että sinulla oli näyttänyt myös. Pitääpä siis itselläkin vielä muutama päivä odotella ja kokeilla uusiksi, josko sitten muuttuisi 3+ 😌 takana 3 varhaista keskenmenoa, joten kauheasti jännittää ja kovasti toivotaan ❤️ tässä vielä mun viivat, omaan silmään on vahvistuneet, lähinnä tuo vika testi mietityttää onko haalentunut 😅 kyseessä raskauskeijun testit.
Pahoittelut että vähän myöhässä vastaan mutta niin oli että ei vielä tuossa testiin saanu 3+. Tänään kävin ultrassa nii kiihkeä sydämen syke siellä oli 😍. Koko vastasi ovulaatiota eli vähän pienempää jolloin tuossa mulla olis ollu päivät sit 5+1.

Minäkin tein Clearbluen viikkonäytöllisen 5+2 ja näytti 2-3 niin piti vielä käydä ostamassa Rfsu weeks testi ja kokeilla sitä nyt, kun rv ehkä 6+0 ja näyttää onneks neljää viivaa, vaikka haaleana. Onko muut kokeillu näitä testejä pitäiskö ne viivat tummua enemmän? Lokakuussa oli keskenmeno, josta viivat tummui hitaasti enkä koskaan ehtiny saada 3+ niin siks vielä tuli testailtua. Onneks ens viikolla varhaisultra😊20260401_060703.jpg

Dodiin, sain minäkin vihdoin 3+ kun viikkoja on 6+1. 🙃 Hyvä dokumentoida tämä jos joku koskaan selaa foorumia tuskissaan kun ei meinaa millään tulla sitä 3+ 🫣. Testasin viimeksi torstaina kun olin 5+6 ja näytti 2-3, niin pikkasen jännitti mikä kehityssuunta on. Mutta tosiaan kaikki ei edes koskaan saa 3+ vaikka testaa, nämä eivät ole mitenkään tarkkoja testejä. Tässä on hyvä mainita myös että mun lähtö hCG veritestissä oli matalahkosta päästä 4+0 57 l/U kun suurimmalla osalla on jo tossa kohtaa korkeampi ja tosiaan alkionsiirto kyseessä eli tarkka raskauden kesto tiedossa. ☺️

Liitteet

• 1000033723.jpg
    1000033723.jpg
    884.1 KB · Katsottu: 4
Takaisin