Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Katsellaan, miten muijan käy....Himotestaaja täällä hei.
Tein nyt vielä yhden testin. Tänään ilmeisesti 4+6
Yksi CB digi kaapissa odottaa joko perjantai- tai lauantaiaamua, jolloin toivon tulosta 3+
@hosulijasosuli mä huutelen sivusta että Ootko kokeillut tehdä testiä päivällä? Esim 3-4 tunnin pidätyksellä. Mä sain aamuisin aina haaleita viivoja mutta huomattavasti vahvempia sitten kun tein testin iltapäivällä.
Mä oon kanssa tässä arponut että vieläkö yhen digin tekisi että sais kans sen 3+ mut pelkään myös sitä stressiä et josei se tuliskaanHimotestaaja täällä hei.
Tein nyt vielä yhden testin. Tänään ilmeisesti 4+6
Yksi CB digi kaapissa odottaa joko perjantai- tai lauantaiaamua, jolloin toivon tulosta 3+
dpo 20 jo!Hyvältä näyttää, vitsi miten vahva viiva! Mikä dpo muuten?
Samaistun täysin! Itse plussasin nyt viimeisimmäksi heinäkuun helteillä niin yritäpä siinä juoda vähän niukemmin ja pidättää testiä vartenEn oo kokeilluttäytyypä kokeilla, josko saisi vaikka iltapäivällä tehtyä. Mulla on aina ongelma, että jo 3 tunnin pidätys tuottaa tuskia haha
täytyy yrittää istua jalat ristissä tänään.
Mullaki oli melko haalea viiva Dpo 15 (tai 14 kun ovistestit ei ollu ihan yksiselitteisiä) mut digi antoi silloin raskaana 1-2, se lohdutti. Ja siitä se lähtikin voimistamaan. Voisitko sä tehdä digin?Mä alan olla vähän huolissani, kun on hyvin hentoa viivaa vielä. Nyt pitäis olla kuitenkin jo dpo14, mitenkään järin urakalla tuo ei nyt näytä vahvistuvan. Toki on vahvempi kuin toissapäivänä, eli hcg on noussut tossa 2 vrk aikana, mutta tosi hailakka on vielä pc:nkin liuska, rfsu:sta puhumattakaan. Näinköhän jää kemialliseksi tms..
Mullaki oli melko haalea viiva Dpo 15 (tai 14 kun ovistestit ei ollu ihan yksiselitteisiä) mut digi antoi silloin raskaana 1-2, se lohdutti. Ja siitä se lähtikin voimistamaan. Voisitko sä tehdä digin?
Ymmärrän et meinaat olla huolissas mutta tossa hyvin näkyy miten on vahvistunut etenkin kun vertaa dpo 13 ja dpo 14 iltaa.Täytyy tehdä, mä mietiskelin että odottelen ehkä nyt viikonloppuun ja teen sitten sen digin. Saa tehdä rauhassa eikä oo kiire töihinlähdön kanssa. Mutta pakko se on tehdä kuitenkin
Laitoin nyt vielä allekkain testit mäkin, en tiiä kyllä, perskeles....
Joo niinpä, komppaan @Ihme123, on kyllä vahvistunutYmmärrän et meinaat olla huolissas mutta tossa hyvin näkyy miten on vahvistunut etenkin kun vertaa dpo 13 ja dpo 14 iltaa.![]()