Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla olis nettilaskurien mukaan 1.11. LA, mutta neuvolan laskurin mukaan todennäköisesti pari päivää myöhemmin. Mulla on vahva epäilys, että tästä voisi tulla lokakuinen lapsi (aiempien kokemusten perusteella), mutta pysyn tietenkin lasketun ajan mukaisessa ryhmässä. Eli jos laskettu aika ei muutu niin tänne jään. Laitan kolme kuvaa plussasta, jotka siis samasta testistä. Se on haamu! Se vahvistui kyllä heti, kun 5min oli mennyt (kolmannessa kuvassa näkyy jo paremmin). Kyseessä RFSU Early testi. Mulla on ollut kierto 27 päivää ja nyt oli jo kolmatta päivää myöhässä menkat. Teen tällä viikolla toisen testin sitten vielä, et katson vahvistuuko plussa.Onnea plussasta sullekin!Moikka @Kastehelmi_ ! Ihana toi öinen testaus!
Mä plussasin tänään!Mulla olis nettilaskurien mukaan 1.11. LA, mutta neuvolan laskurin mukaan todennäköisesti pari päivää myöhemmin. Mulla on vahva epäilys, että tästä voisi tulla lokakuinen lapsi (aiempien kokemusten perusteella), mutta pysyn tietenkin lasketun ajan mukaisessa ryhmässä. Eli jos laskettu aika ei muutu niin tänne jään. Laitan kolme kuvaa plussasta, jotka siis samasta testistä. Se on haamu! Se vahvistui kyllä heti, kun 5min oli mennyt (kolmannessa kuvassa näkyy jo paremmin). Kyseessä RFSU Early testi. Mulla on ollut kierto 27 päivää ja nyt oli jo kolmatta päivää myöhässä menkat. Teen tällä viikolla toisen testin sitten vielä, et katson vahvistuuko plussa.
Toivottavasti viiva on vahvistunut riittävästi. Tässä siis joko dpo12&14 tai dpo13&15 testeistä kuvat, en ole täysin varma ovulaation ajankohdasta (ovis voi noista omista arvioistanikin heittää päivällä suuntaan tai toiseen!).

Tuun täältä sivusta huuteleen, että todella yksilöllistä kuinka testit tummenee! Minulla molemmista onnistuneista raskauksista testit tummentunu hirmu nopeaa. Kun taas siskollani joka oottaa nyt identtisiä kaksosia, ei meinannu testit tummeta ollenkaan, myös hänen aikaisemmassa tuulimunaraskaudessakaan ei testit tahtonu tummeta.Tulen varovasti mukaan tänne. Takana IVF-hoitoja ja todistetusti heikentynyttä alkionkehitystä sekä yksi luomusti alkanut tuulimunaraskaus, joten tähän luomusti ilmestyneeseen plussaan on ollut hieman hankalaa luottaa. Toive on toki kova.Viivat vahvistuivat aika hitaasti, ovulaatioplussan varmistin kahdellakin eri testillä. Ovat nämä sentään paremmin kehittyneet kuin aikoinaan tuulimunaraskaudessa. Digitesti näytti dpo 18 raskaana 2-3 viikkoa. LA olisi 1.11.
![]()