Marraskuisten plussatestien kuvia

Spammaan nyt vielä tännekin tämän saman :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tämä siis RFSU:n testi ja viikkoja 4+1. En tehnyt aiemmin testejä tässä kierrossa, koska aiemmissa olen ihan samalaisilla "oireilla" joutunut pettymään - joten päätin tehdä vasta, kun kuukautiset olivat jo 1 päivän myöhässä.
 

Liitteet

  • IMG_8698.jpeg
    IMG_8698.jpeg
    395.9 KB · Katsottu: 14
Alempi otettu äsken ja ylempi toissapäivänä. Tän päivänen tosin alle kahden tunnin pidätyksellä ja aijempi aamun eka pissa. Onkohan vahvistunut tarpeeksi? Mun oli tarkoitus ostaa viikkodigi liuskojen lisäksi että saisin sen 2-3 viikkoa mahdollisesti mut oon ostanut vahingossa tavallisen digin. 🤦🏼‍♀️
Sillähän mä en tässä vaiheessa tee mitään.
Tänään toisella kauppareissulla jos oisin tarkempi. 😅
 

Liitteet

  • IMG20230316094046__01.jpg
    IMG20230316094046__01.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 64
Alempi otettu äsken ja ylempi toissapäivänä. Tän päivänen tosin alle kahden tunnin pidätyksellä ja aijempi aamun eka pissa. Onkohan vahvistunut tarpeeksi? Mun oli tarkoitus ostaa viikkodigi liuskojen lisäksi että saisin sen 2-3 viikkoa mahdollisesti mut oon ostanut vahingossa tavallisen digin. 🤦🏼‍♀️
Sillähän mä en tässä vaiheessa tee mitään.
Tänään toisella kauppareissulla jos oisin tarkempi. 😅
Hyvältä näyttää päivän erolla! :smiling face with heart-eyes: Yleensähän suositellaan testaamaan kahden päivän välein jos haluaa nähdä vahvistumista, ei kannata stressata jos ei hirveästi tummu seuraavana päivänä vielä. Ja samaisen virheen oon tehny minäkin, ostanu sen perus digitestin kun piti ostaa viikollinen, ne on nää raskausaivot! :rolling:
 
Uskallankohan minäkin tänne 🤭 tänään 3+6, päiväpissasta sain apteekin testiin kunnon viivat! Aamulla tein rfsu:n testin ja siinä oli aivan onneton viiva! Hyvä että näki edes, mutta ne onkin vähän surkeita testejä. Täällä oli kaikki pc:t loppu kaupasta.
 

Liitteet

  • IMG20230317153330.jpg
    IMG20230317153330.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 43
Hyvin on lähteny viiva vahvistuun 😊 nyt loppui kotoa liuskat niin saa jäädä tältä erää testaaminen tähän 😂 vielä yksi digi löytyy mutta ootan vielä ennenku teen sen että on viikot varmasti noussu 😅
On kyllä jännä miten erilaisia raskaudet on, esikoisesta plussasin vasta 4+2 ja tästä jo 3+4 🤨
 

Liitteet

  • IMG_20230319_075919.jpg
    IMG_20230319_075919.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 76
En saanut enää tekstiä tuohon mukaan mutta hcg mitattiin samana päivänä kuin tuolla digitestillä testasin (virallisena testipäivänä). Viivatestit näytti haaleaa jo neljä päivää aiemmin, joten en ole enää sen jälkeen jaksanut tuhlata rahojani noihin epämääräisiin testeihin. Keskityn ultriin ja verikokeisiin.
 
Tänään dpo12 tai 13 ja tämä saatu aamulla (normi testillä). Eka tosi tosi haalea viiva saatu herkällä testillä dpo9. Toivotaan, että lähtee tästä tummumaan. 😊
 

Liitteet

  • 32080F79-0C76-4A08-81E5-A870A6EB95A4.jpeg
    32080F79-0C76-4A08-81E5-A870A6EB95A4.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 36
En saanut enää tekstiä tuohon mukaan mutta hcg mitattiin samana päivänä kuin tuolla digitestillä testasin (virallisena testipäivänä). Viivatestit näytti haaleaa jo neljä päivää aiemmin, joten en ole enää sen jälkeen jaksanut tuhlata rahojani noihin epämääräisiin testeihin. Keskityn ultriin ja verikokeisiin.
Vähän tänään rakoili usko raskauteen, joten pissasin purkkiin ja mies kaiveli kaapista jämätestejä. Hän totesi, että voidaan testailla ovistestillä ensin ja nauroi hetken päästä ettei testiviiva ole koskaan aiemmin ollut niin tummanpuhuva. Kyseli tarviiko sitä raskaustestiä nyt tällaiseen tuhlata sit.
 
Takaisin
Top