Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvältä näyttää päivän erolla! Yleensähän suositellaan testaamaan kahden päivän välein jos haluaa nähdä vahvistumista, ei kannata stressata jos ei hirveästi tummu seuraavana päivänä vielä. Ja samaisen virheen oon tehny minäkin, ostanu sen perus digitestin kun piti ostaa viikollinen, ne on nää raskausaivot!Alempi otettu äsken ja ylempi toissapäivänä. Tän päivänen tosin alle kahden tunnin pidätyksellä ja aijempi aamun eka pissa. Onkohan vahvistunut tarpeeksi? Mun oli tarkoitus ostaa viikkodigi liuskojen lisäksi että saisin sen 2-3 viikkoa mahdollisesti mut oon ostanut vahingossa tavallisen digin.
Sillähän mä en tässä vaiheessa tee mitään.
Tänään toisella kauppareissulla jos oisin tarkempi.
Vähän tänään rakoili usko raskauteen, joten pissasin purkkiin ja mies kaiveli kaapista jämätestejä. Hän totesi, että voidaan testailla ovistestillä ensin ja nauroi hetken päästä ettei testiviiva ole koskaan aiemmin ollut niin tummanpuhuva. Kyseli tarviiko sitä raskaustestiä nyt tällaiseen tuhlata sit.En saanut enää tekstiä tuohon mukaan mutta hcg mitattiin samana päivänä kuin tuolla digitestillä testasin (virallisena testipäivänä). Viivatestit näytti haaleaa jo neljä päivää aiemmin, joten en ole enää sen jälkeen jaksanut tuhlata rahojani noihin epämääräisiin testeihin. Keskityn ultriin ja verikokeisiin.