Marraskuisten plussatestien kuvia

Tänään 6+0. Ekan testin meinasin heittää roskiin, mutta tietyssä valossa näkyi haamu Tein uuden ja raskaana. Ja oon hieman vainoharhainen niin oon tehnyt sen jälkeen tässä varmaan 10 testiä muutaman päivän välein.. Ja ovat siis nyt jo ihan selviä positiivisia
 

Liitteet

  • BC033393-CA51-480A-A3AB-D6FAABB6253D.jpeg
    BC033393-CA51-480A-A3AB-D6FAABB6253D.jpeg
    1 MB · Katsottu: 43
Vihdoin 4+6 tuli suht samanvahvuiset viivat rfsu:n testillä. Jotenkin huoledtuttanyt ja jännittänyt viivojen vahvistumistahti. Toisaalta olen lukenut, että nuo onestepit ja rfsu:t saattavat näyttää muita testejä haaleampia viivoja aika pitkäänkin. IMG_20220318_072138__01.jpg Muutaman päivän päästä kokeilen varmaan tehdä digitestin ja katsoa mitä se näyttää kun sellainen tuolla kaapissa on...
 
Järjestys ylhäältä alas:
Dpo 12 aamu
Dpo 12 iltapäivä
Dpo 13 aamu
Dpo 14 aamu One step
Dpo 14 aamu Pregcheck

Vähän huolettaa viivojen vahvistuminen. Takana 3 keskenmenoa, ei yhtään lasta. :Broken Heart:
Tuo dpo 12 iltapäivän testi näyttää yhtä vahvalta kuin tämän aamun (dpo 14) testi.

Aion vielä jokusen päivän ainakin testailla ja seurata viivojen kehittymistä..
 

Liitteet

  • 1648029886792.jpg
    1648029886792.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 41
Järjestys ylhäältä alas:
Dpo 12 aamu
Dpo 12 iltapäivä
Dpo 13 aamu
Dpo 14 aamu One step
Dpo 14 aamu Pregcheck

Vähän huolettaa viivojen vahvistuminen. Takana 3 keskenmenoa, ei yhtään lasta. :Broken Heart:
Tuo dpo 12 iltapäivän testi näyttää yhtä vahvalta kuin tämän aamun (dpo 14) testi.

Aion vielä jokusen päivän ainakin testailla ja seurata viivojen kehittymistä..

Hyvältä näyttää viivat, jos malttaa niin pidä päivä väliä ja sitten testi kehiin niin näkee paremmin. Mulla ainakin yhdessä vaiheessa tuli jopa aiempaa haaleampi viiva mutta seuraavana päivänä reilusti tummeni. Virtsan vahvuus varmasti vaikuttaa vielä kun alkuviikolla ollaan ja hcg vasta nousemassa.
 
Voi kun malttaisinkin :No Evil Monkey: Varmasti vaikuttaa virtsan vahvuus / rakkoaika. Sillä järkeilinkin noita dpo 12 iltapäivän ja tämän aamun testien samanvahvuisuuksia. Silloin dpo 12 olin aamusta asti ollut pissaamatta ja tein testin joskus n. viiden aikaan iltapäivällä, kun taas dpo 13 sekä tänään tehtyihin testeihin virtsa ei ole kerinnyt "vanheta" montaakaan tuntia yöllisen pissahädän takia. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Tässä vielä tänään aamulla tehty noiden kahden aiemman rinnalla. Ja nyt sitten kiipeilen seinillä kun ei oo kolmessa päivässä vieläkään muuttunut tasavahvaksi. Edelleen melkein kaksi viikkoa ultraan...
 

Liitteet

  • IMG_20220323_070113.jpg
    IMG_20220323_070113.jpg
    1,006.6 KB · Katsottu: 28
Tässä vielä tänään aamulla tehty noiden kahden aiemman rinnalla. Ja nyt sitten kiipeilen seinillä kun ei oo kolmessa päivässä vieläkään muuttunut tasavahvaksi. Edelleen melkein kaksi viikkoa ultraan...

Sanoisin että enää ei varmaan voi oikeesti arvioida näistä testeistä mitään. Mutta mä en oo uskaltanu enää tehdä testejä kun pelkään et alan spekuloimaan ja panikoimaan jos ei oo kontrollia vahvempi tai jos onkin aiempaa haaleampi vaikka järjellä kyllä tiiän ettei noita kantsi enää lukea eikä kaikki oo saanu supervahvaa viivaa koskaan. Silti tänäänkin mulla oli jo aamupissa kupissa kunnes kuitenki kaadoin pois kun en jaksa itteeni sitten. Eikä se supervahvakaan takaa et kaikki ois tai menis ok. Ultraan joutuu kuitenkin odottaa että varmasti näkee miten tilanne on niin aika matelee vielä enemmän jos on pelokkaampi olo :sad-face:
 
Sanoisin että enää ei varmaan voi oikeesti arvioida näistä testeistä mitään. Mutta mä en oo uskaltanu enää tehdä testejä kun pelkään et alan spekuloimaan ja panikoimaan jos ei oo kontrollia vahvempi tai jos onkin aiempaa haaleampi vaikka järjellä kyllä tiiän ettei noita kantsi enää lukea eikä kaikki oo saanu supervahvaa viivaa koskaan. Silti tänäänkin mulla oli jo aamupissa kupissa kunnes kuitenki kaadoin pois kun en jaksa itteeni sitten. Eikä se supervahvakaan takaa et kaikki ois tai menis ok. Ultraan joutuu kuitenkin odottaa että varmasti näkee miten tilanne on niin aika matelee vielä enemmän jos on pelokkaampi olo :sad-face:

Joo siis tohon voi olla syynä ihan mikä vaan, että oonko juonu illalla enempi ja on siksi laimeampaa, tai testi itsessään vähän erilainen (joku pitkittäinen vaaleampi raita tossa näkyy olevan). Että ehkä kans piilotan loput testiliuskat ja oottelen sinne ultraan nyt vaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kaikki on meillä kaikilla hyvin jollei toisin todisteta!
 
Höhöö. Tänään dpo 19 / rv 4+5 ja tämmönen pärähti tikkuun! Tuli kyllä niin hyvä mieli :smiling face with heart-eyes: Selvästi vahvempi kuin muutaman päivän takainen.

Kiitos Riina vinkistä, että kannattaa odottaa päivä aina väliin. Huomaa tottavie todella selkeästi vahvistumisen!
 

Liitteet

  • IMG_20220328_070516.jpg
    IMG_20220328_070516.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 18
Muokattu viimeksi:
Ooookoo.. Voisko joku kertoa mielipiteensä? Kuvissa siis vertailussa tuo jokusen päivän takainen törkeän vahva plussa, jossa testiviiva kontrollia vahvempi, ja tämän aamuinen.... Mun mielestä näyttää haaleammalta sekä tuolleen tuoreeltaan kuvattuna että kuivuneena... Alin on molemmissa siis tämän aamun testi ja sen yläpuolella oleva viimeisin sitä ennen. Vähän mood killer ja tulee taas olemaan hankalaa odottaa muutama päivä ja testata uudestaan. :Grimacing Face:
 

Liitteet

  • IMG-20220331-WA0001.jpg
    IMG-20220331-WA0001.jpg
    69.3 KB · Katsottu: 24
  • IMG_20220331_075100.jpg
    IMG_20220331_075100.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 25
En ihan hirveästi näe eroa noissa Laurenski. Jos pistäisit testit piiloon ja koittaisit olla stressaamatta? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Hugging Face:
 
Laurenski hyvän näköisiä testejä, ei niissä mun mielestä myöskään suuremmin eroa ole vaan tosi vahvoja molemmat! Ei kannata stressata. ❤️
 
Laurenski munkin mielestä tosi vahvoja testejä eikä juuri eroa ja testierissäkin saattaa olla eroja niin en luottais että näillä vois enää tarkasti mitata hcgn määrää. Jos sua kovin vaivaa asia niin käy kahdessa hcg mittauksessa 2pvn välein niin näkee oikeasti mitä meneillään.
 
Kiitos näistä! :folded: Toivotaan että kaikki olisi normaalisti.. Voisihan sitä koittaa kysyä lähetettä hcg-mittauksiin.
 
Kiitos näistä! :folded: Toivotaan että kaikki olisi normaalisti.. Voisihan sitä koittaa kysyä lähetettä hcg-mittauksiin.

Hcg voi myös kysyä ja tietty my clearblue digillä voi katsoa viikot. Kaikem kaikkiaan viivat on oikein hienoja, uskon että kaikki on hyvin
 
Meillä ei nyt todella ollut ajatusta vauvasta, mutta ihmeitäkin tapahtuu. ❤️ Tää on mun "pakko tarkistaa, kun olo on tällainen" eikä kyllä jättänyt arvailujen varaa, kun välittömästi tuo viiva tuohon paukahti, ennenkun oli kunnolla kastunutkaan.

Toki siis jos ollaan nyt kärryillä siinä, missä mennään niin tuo on jo 7+1.. Mulla on siis todella epäsäännöllinen kierto, joten voi olla jotain ihan muutakin. Toki noita hedelmöittymismahdollisuuksia ei meillä päivittäin ole ollut, niin siitä laskeskeltiin.
 

Liitteet

  • IMG_20220329_104957.jpg
    IMG_20220329_104957.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 13
Takaisin
Top