Marraskuisten neuvola kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jemilia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on neuvola ensi viikolla (5.4), silloin on mun laskujen (oviksesta) mukaan 6+0. Ne haluaa mut ”aikaisin” sinne, kun edelliset menkat oli tammikuun alussa ja pääsen siihen raskaudenajan määritykseen (eli varhaisultraan).

Mä poistun tänään toista kertaa kolmeen viikkoon kodista, kun meen toiselle neuvolakäynnille. Täälläpäin maailmaa ultrataan 5-10 kertaa, mikä on toisaalta hyvä, mutta pahoinvointi on tällä hetkellä sitä luokkaa, että oksennan varmasti koko sairaalareissun. Mua jännittää aivan sairaasti se, miten kehitys on edennyt, koska oon syönyt todella todella vähän ja oksentanut lähestulkoon kaiken, vedenkin, ulos jo pari viikkoa. Lisäksi mulla on korkea verenpaine, joka ei oo laskenut, vaikka lääkitystäkin on lisätty. :sad001

Chiunque, enemmän mä oisin huolissani sinusta kuin vauvasta! Ei ollu kuitenkaan nestehukkaa sulla?

Chiunque, enemmän mä oisin huolissani sinusta kuin vauvasta! Ei ollu kuitenkaan nestehukkaa sulla?

Olin laihtunut 4 kiloa kahdessa viikossa ja sain pahoinvointilääkityksen. Ei otettu verikokeita, enkä edes tajunnut pyytää otettavaksi niitä, mutta meen taas parin viikon päästä uudestaan. Jos mä meen ihan voimattomaksi, toki meen sinne aikaisemmin.

Ihania uutisia roosajuulia :)

Tänään tuli käytyä neuvolassa. Pikainen käynti ja osa jutuista meni hiukan ohi kun pojat olivat mukana :) Neuvolan täti sai lasketuksi ajaksi 4.11 eli nyt ois jo 8+4 tämä varmaan varmistuu np ultrassa. Nyt pitää odottaa, että sairaalasta tulee kirje josta selviää seuraava ultra aika

Ihania uutisia roosajuulia :)

Tänään tuli käytyä neuvolassa. Pikainen käynti ja osa jutuista meni hiukan ohi kun pojat olivat mukana :) Neuvolan täti sai lasketuksi ajaksi 4.11 eli nyt ois jo 8+4 tämä varmaan varmistuu np ultrassa. Nyt pitää odottaa, että sairaalasta tulee kirje josta selviää seuraava ultra aika
kiitos ja oltiin muuten heinäkuu2014 samassa ryhmässä mutta kun en muistanut salasanaa Rosamundaan niin piti vaihtaa nimeä.

Mitä siellä ekalla neuvolakäynnillä käydään läpi? Siellä vissiin menee joku 1-2 tuntia aikaa.

Mitä siellä ekalla neuvolakäynnillä käydään läpi? Siellä vissiin menee joku 1-2 tuntia aikaa.

Katsotaan henkilötiedot kuntoon, paino ja pituus tarvittaessa, käydään läpi ruokavalioo liikuntaa yms, ei mitään erikoista meillä ainakaan :)

Elämäntilannetta ja elämäntapoja juteltiin. Paino, pituus,pissatestistä valkuaisaineita,sokerit ja proteiinit katottiin. Annettiin monenlaista lippua ja lappua luettavaksi. :)

Elämäntilannetta ja elämäntapoja juteltiin. Paino, pituus,pissatestistä valkuaisaineita,sokerit ja proteiinit katottiin. Annettiin monenlaista lippua ja lappua luettavaksi. :)

Meillä ei enää lappuja anneta vaan ns näytetään ja saa viedä kotiin jos haluaa, ihan hyvä meinaa kolmannen kerran en jaksa noita lappuja ottaa ja samat asiat on netissäkin :)

Takaisin