Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Mä soitin tänään myös neuvolaan ja aika 13.4

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Chiunque, enemmän mä oisin huolissani sinusta kuin vauvasta! Ei ollu kuitenkaan nestehukkaa sulla?
Onnea! Ihana juttuEilen käyty neuvolassa ja sokkihoitoa saatu tulossa onkin 2 uutta tyyppiä

Eilen käyty neuvolassa ja sokkihoitoa saatu tulossa onkin 2 uutta tyyppiä
mulla on la 6.11Onnittelut yllättävästä, mutta iloisesta uutisesta! :) Oonkin miettiny, että luulisi täällä olevan muitakin kaksosten odottajia kuin mä...! Koska sulla on la?
kiitos ja oltiin muuten heinäkuu2014 samassa ryhmässä mutta kun en muistanut salasanaa Rosamundaan niin piti vaihtaa nimeä.Ihania uutisia roosajuulia :)
Tänään tuli käytyä neuvolassa. Pikainen käynti ja osa jutuista meni hiukan ohi kun pojat olivat mukana :) Neuvolan täti sai lasketuksi ajaksi 4.11 eli nyt ois jo 8+4 tämä varmaan varmistuu np ultrassa. Nyt pitää odottaa, että sairaalasta tulee kirje josta selviää seuraava ultra aika

Mitä siellä ekalla neuvolakäynnillä käydään läpi? Siellä vissiin menee joku 1-2 tuntia aikaa.
Elämäntilannetta ja elämäntapoja juteltiin. Paino, pituus,pissatestistä valkuaisaineita,sokerit ja proteiinit katottiin. Annettiin monenlaista lippua ja lappua luettavaksi. :)