Moi, mä voisin kans kurkistaa tälle puolen, kun olen lokakuun mattimyöhäinen eli 31.10. on laskettu aika. Sen piti alunperin olla aiemmin, mutta hiissautuu koko ajan myöhemmäksi vauvan koon perusteella, ja mua pelottaa koska näyttää siltä että vauvasta tulee skorpioni eikä vaaka :D. No, alunperinhän toivoin että tulis kevätvauva ja tyttö, eipäs sit mennyt ihan suunnitelmien mukaan kun lapsi syntyy keskellä synkintä syksyä ja saas nähdä onko vielä poika...Omapäinen alusta asti ;).
Semmoinen kiinnostaisi mua myös, että onko marraskuun odottajille omaa Facebook-ryhmäänsä olemassa tai voisiko sellaisen perustaa, jos joku vain viitsisi? Mua ainakin kiinnostais tulla tapaamisiin esim. äitiysloman aikana ja aiemminkin. En haluaisi itse ryhtyä nyt perustamaan, koska hallinnoin yhtä toistakin porukkaa, mutta jos joku muu viitsii rustata ryhmän alulle, niin olis kiva :). Jos ryhmä on suljettu (ei salainen), niin jäseniä ei tarvitse hyväksyä omalle kaverilistalleen lisätäkseen ryhmään. Nimi voisi olla joku neutraali, koska monen tuttavat ei varmaan edelleenkään raskaudesta tiedä, tai siitä ei halua Facebook-kavereiden kanssa niin keskustella (mulla ainakin välillä vähän yliannostus, kun puolet tutuista on saanut viime vuosina lapsia ja se on ainoa päivitysten aihe...)
Aurinkoisia päiviä!
31.10.2012 / Onnenpyörä / 30 / eka / Kätilöopisto