Marraskuisten Lista

Voisin tulla listalle mukaan :)
Plussasin tänään vasta  kun aiemmat testit on näyttäneet negaa, jotka viikolla tein.

Teidot:
25.11/ Onnekas10/ 30/ toinen/ OYS/ Oulu
 
Varovaisena ilmoittautuu mukaan myös tää tyllerö eli:
1.11/ koala76/ 35/ toinen/ Kät/ Helsinki
 
Jokohan mä vihdoin uskaltautuisin ilmoittautua mukaan, kuukauden päivät tässä jo taustailtu. B>

4.11.12 / ::marjo:: / 24 / Ensimmäinen/ KOS / Helsinki
 
Hei olen epähuomiossa laittanut synnytyspaikaksi HYS vaikka sen pitäisi olla Kanta-Hämeen keskussairaala eli K-HKS :) Voisitko PePa siis korjailla virheeni :))
 
Nyt olis listaa taas päivitetty, laittakaa viestiä jos oon laittanut tietojanne väärin tai haluatte jotain muuttaa :)
 
Jokohan sitä itsekkin uskaltaisi tännekkin tulla :) Kummanhan päivämäärän tänne vaan löisi? Neuvolan la menkkojen mukaan on 6.11, mutta oviksen ja ultran mukaan 9.11. Ehkä tuo jälkimmäinen?
Eli 9.11.12/ Sarah / 29 / ensimmmäinen / OYS / Oulun seutu
 
Uskallaudun nyt itsekkin vihdoin tänne :) Muutan Helsinkiin 1.5.2012 eli laitan sen jo tähän listaan :) Ja täytän huomenna 24 joten senkin voin jo laittaa :)


27.11.12/ Heloise / 24 / ensimmmäinen / ? / Helsinki                                           
 

Uskallanko ilmoittautua Marraskuisin? Mulla LA 30.10 (ei varmistettu ultralla), mutta koska eka meni yli, niin odotettavissa on että tämäkin menee yli lasketun ajan. Jolloin vauva syntyy marraskuussa :)

30.10/Dinsku/30/toinen/TAYS/Tampere

 
Takaisin
Top