Marraskuisten joulukuiset odottajat

Lakritsi

Näppärä viestien naputtelija
Eli ketäs meitä vielä on marraskuun porukasta jotka nyt sit meni joulukuun puolelle ?

Itsellä laskettu tänään , vaihtu puolivälissä raskautta 30.11 -> 1.12.
 
Mulla oli laskettu aika 24.11 ja vielä ollaan yhdessä koossa, tänään siis 41+0. Maanantaina yliaikaiskontrolli ja viimeistään viikon päästä torstaina käynnistetään. Vaikka onhan se vielä mahdollista että alkaa itsestään käynnistymään.
 
Minä ilmoittaudun. Olen koko raskausajan vaa lueskellut tätä keskustelua mutta nyt ajattelin paljastaa itseni :shy: esikoista siis odotan ja la oli 28.11. Ei mitään merkkejä/tuntemuksia synnytyksestä tai sen lähenemisestä. Alkaa olo olla jo aika iso:dead:
 
Täälläkin vielä yhtenä kappaleena. LA oli 27.11. Kovasti kyllä miehen kanssa ootetaa millo päästäs tositoimiin mut ens viikol sit soittoa synnärille jos en oo viel "poksahtanu" :D
 
Täällä kanssa yhdessä koossa mutta sairaalassa. Antibiootti tippumassa. Alkoi eilen vuotaa ja arvoin onko lapsivettä vai valkovuotoa. Tänään illasta soitin ja käsky kävi näytille. Tälle tielle jäätiin, supistus lääkitys aloitettu ja poistutaan vain yksi perheenjäsen kainalossa :Heartred
Tänään siis rv 40+2
 
Oli siis selkeästi lapsivettä testin mukaan, onneksi soittelin synnärille. :-)
 
Sanoisin että eka olin varma että on valkovuotoa, oli vähän sellaista limaista, mutta ihan vettä. Sitten mistä epäilin eniten oli kun olin ilman phsuojaa niin housut kastuivat (pikkuhousut + trikoiset pöksyt) läpi saakka. Housuihin ei jäänyt 'limaista' jälkeä vaan ihankuin olisi n. Ruokalusikallisen kaatanut vettä läpi.
Neste oli kirkasta koko ajan, tuoksahti kyllä vähän makealle mutta eniten hämäsi se ajoittainen limaisuus.
Ihan pikkuhiljaa tuli, max. ruokalusikallisia kerrallaan. Nyt sairaalassa käyrillä maatessa sitten valui vähän enemmän (ehkä desin verran) mutta nyt taas rauhoittunut vuoto. Todennäköisesti jossain ylempänä siis kalvossa reikä.

Streptokokki mulla positiivinen niin piti siksi tulla 'heti' tarkistuttamaan. Ja koska eilisestä vuotanut niin antibiootti aloitettiin heti ja cytotec otettu supistuksien vahvistukseksi. Olin n. sormelle auki ja kanavaa sentti jäljellä (4 viikkoa sitten täysin kiinni ja kanavaa 3 senttiä).. ei kuitenkaan ole vielä täysin synnytys käynnistynyt.. odotellaan.
 
Tiimpuu, minulla myös positiivinen streptokokki. Tänään minulla myös pikkuhousut kastuneet ja mietin olisiko samasta kyse. Seuraan nyt tilannetta vielä!
 
Täällä supistukset jatkunut koko päivän ja iltaa kohden koventunut ja nyt alkaa olemaan jo ihan kirpsakoita jos sanoisi.. väli nyt 6-10 min välillä ja polille soitettu. Streptokokki nega , panadoli otettu ja nyt jäätiin vielä hetkeksi kotiin seuraamaan ( = laitoin miehen nukkumaan ).

Jotain ruskeaa vuotoa tulee ja liikkeet aika huonosti tänään tuntunut kun koko ajan supistaa ja silloin en niitä tunne.. et sekin nyt seurannassa. Saas nähdä joko mennään. Monena päivänä kyllä on supistellut, mutta tänään eka kerta kun eivät ole lakanneet. Aamusta olen panadolia ottanut..

Eilen oli tosiaan 2 cm auki ja 1 cm kanavaa jäljellä..

Lakritsi 40+0
 
Mulla oli kans la 25.11. Esikoinen syntyi 39+6 ja ajattelin et tämäkin syntyisi ajoissa. Tänään (40+6) alkoi viimein limatulppaa irtoamaan, muita merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ei ole ollutkaan. Josko nyt alkais tapahtua viimein jotain eikä tartteis käynnistykseen odotella.
 
Huuh kyllä saatiin liikkeet nyt makaamalla ja Muumi limulla , eikä supistuksetkaan tunnu niin pahalta tässä napapiirin pikajunaa katsellessa. Mut voi luoja tätä ylös nousemista.. uu. Kaikki paikat jumissa ja särkee.. nyt tullu supistuksia 7-12 min välein. Vatsa menee ihan kovaksi kun nousee :eek:

Mies kuorsaa tyytyväisenä.

Ja nyt vuotaa verta ! Voi paska ! Tää tais olla meijän merkki lähteä.
 
No se oli lapsivesi mikä vuoti.. eli nyt jäätiin osastolle ja tarkoitus olis yrittää nukkua koska edelleen auki sen kaksi centtiä vaikka supistellu koko päivän..
 
Illalla suihkusta tullessa limatulppaa alko irtoamaan, tai siksi sitä luulen. Kaksi semmosta peukalonpään kokoista tai hieman isompaa kellertävää klönttiä :wtf: jäi vaan mietityttämään kun moni sanoo siinä olevan veriviiruja seassa että onko aina?o_O muita merkkejä ei synnytyksestä ole, vielä ajattelin uskaltaa lähteä yksin kaupunkiin vaikka täältä maalta onkin hieman ajomatkaa:grin
 
Takaisin
Top