Sanoisin että eka olin varma että on valkovuotoa, oli vähän sellaista limaista, mutta ihan vettä. Sitten mistä epäilin eniten oli kun olin ilman phsuojaa niin housut kastuivat (pikkuhousut + trikoiset pöksyt) läpi saakka. Housuihin ei jäänyt 'limaista' jälkeä vaan ihankuin olisi n. Ruokalusikallisen kaatanut vettä läpi.
Neste oli kirkasta koko ajan, tuoksahti kyllä vähän makealle mutta eniten hämäsi se ajoittainen limaisuus.
Ihan pikkuhiljaa tuli, max. ruokalusikallisia kerrallaan. Nyt sairaalassa käyrillä maatessa sitten valui vähän enemmän (ehkä desin verran) mutta nyt taas rauhoittunut vuoto. Todennäköisesti jossain ylempänä siis kalvossa reikä.
Streptokokki mulla positiivinen niin piti siksi tulla 'heti' tarkistuttamaan. Ja koska eilisestä vuotanut niin antibiootti aloitettiin heti ja cytotec otettu supistuksien vahvistukseksi. Olin n. sormelle auki ja kanavaa sentti jäljellä (4 viikkoa sitten täysin kiinni ja kanavaa 3 senttiä).. ei kuitenkaan ole vielä täysin synnytys käynnistynyt.. odotellaan.