Miten te uskallatte liikkua? Ite oon täällä pääni sisällä pähkäilly, että millasta liikuntaa sitä uskaltaa harrastaa ettei sais mitään vahinkoa aikaan Oon aiemmin käyny kuntosalilla, juoksemassa ja jumpissa, mutta nyt oon pari viikkoa ottanu vähän iisimmin. Tänään kävin koiran kanssa juokseen, yritin pitää sykkeen n. 150 tienoilla ettei mee liian korkeelle, oon kuullu että jos menee liian ylös niin vaavi voi kärsiä hapenpuutteesta, joten en kauhean kovalla tahdilla mennyt :) Oon myös kuullu että pitäs liikkua kahden edestä ja syödä vaan yhden edestä, ja yrittäsin sitä pitää mielessä, itellä on ylipainoa jota oon yrittäny pois saada, joten en haluais että ainakaan kauheesti raskauden jälkeen olis enempää ylimäärästä mitä sitten pitäis saada pois :D
Pelotti vaan mennä, että entäs jos mä hytkyn niin paljon että se irtoo tai jotain, mutta ihan hyvinhän tuo tunnin lenkki meni :) Miten te muut liikutta/uskallatta liikkua, voiko sitä ihan normaalisti mennä niin kauan ku hyvältä ja normaalilta tuntuu?