Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Et oo lyyti huono äiti jos nukutat pikkusen sitteriin. Pitäähän sunkin joskus levätä, että jaksat. Meilläkin poika nukkuu välil päiväl sitterissä ku ei muualle rauhotu. :)

Taas kerran vauva nukkuu, äiti ei. On ihan kamala tää flunssa kun tuntuu kurkussa, nenässä, poskionteloissa, korvissa ja joka paikassa!!

Vauva nukkuu yöllä säännömmukaisesti eka 3 h, sit 2 h, 1 h ja sen jälkeen mennään parin minsan simahduksilla. Ja toihan olisi ihan mukava 6 h uni mulle mutta en saa ikinä unta kolmen tunnin koisaamisen jälkeen. Välillä herään silloinkin jo parin tunnin päästä ihmetteleen nukkuvaa pötkylää. Kroppa vissiin on jo päättänyt että pari tuntia unta - sehän riittää!

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Täältäkin lyytille synninpäästö sitterissä nukuttamisesta!
antaa mennä vaan, kun se kerran toimii!
mä oon aina nukuttanut nuhaiset vauvat sitterissä keskellä meidän sänkyä..kun perhepetiin vaikea saada pääpuolta ylös muuten. ja päiväunille mitä mainioin..voi siirtää mukana vessaan, keittiöön jne.

Eikös joskus joku lastenlääkärikin ole suorastaan suositellut nukuttamaan esim turvakaukalossa, jos on esim. flunssainen vauva. Vai muistanko ihan väärin...

Eikös joskus joku lastenlääkärikin ole suorastaan suositellut nukuttamaan esim turvakaukalossa, jos on esim. flunssainen vauva. Vai muistanko ihan väärin...

Näin meille ainakin sanottiin. Turvakaukalo/ Sitteri, mikä vaan missä saa pääpuolen ylemmäs niin on helpompi hengittää...

Niin ohjeistettiin minuaki lääkärissä nyt kun tytöllä oli se kauhee räkätauti. Tosin se hoitsu puhu jotenkin niin, että ei muutama yö esim. turvakaukalossa haittaa. Mie jouvuin nukuttaa monta viikkoa pää ylöspäin, ois se ollu aika pitkä aika nukkuu turvakaukalossa, ehkä ei kovin mukava asento pitemmän päälle :grin
Nukutin sit sitterissä muutaman pahimman yön ja muuten virittelin sänkyyn pääpuolta ylemmäs, viimesin viritys tais olla kirja patjan alla tytön kohdalla. Se siis nukkuu samassa sängyssä.

kyl mäki oon nukuttanu sitterissä ja kaukalossa nukkuu kans mielellään.... en jaksa uskoo et siitä suurta haittaa on, kun eihän se vaavi siinä sentäs 24/7 oo.....

Kyllä se muuten touhuaa ja juttelee tytön kanssa ihan kiitettävästi ja toki sit vaihtelee vaipankin kun on ihan pakko. :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Meilläkin tyttö nukkuu kaukalossa autossa ja sitterissäkin annan nukkua jos siihen nukahtaa. Ei luulis olevan mitään haittaa!

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Iski tänään kunnon paskatauti, saanu ravata vessassa vähän väliä. Nyt mahaa sattuu ja lämpökin vähän nousussa. Tässä olotilassa tuntuu aika raskaalta vauvan jatkuva itkuisuus. Tyttö rauhottuu tissin lisäks ainoastaan kun kantaa ympäri kämppää pystyasennossa. Onneks mies on jaksanu kannella ku mie en oikein jaksa olla pystyssä nyt. Toivottavasti olo helpottuis yön aikana.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Voi ei sarava.. Ilman tautejakin huutavan vauvan hyssyttely on raskasta saati kipeänä. Pikaista paranemista ja onneksi miehesi on apuna :)

Mullakin tauti vaan pahenee...ihmettelin kun oli niin heikko olo ja mittasin kuumeen niin olihan sitä yhtäkkiä tullu 38,4 :o Mä niin toivon ettei tyttö enää sairastu!

oijoi, paranemisia teille kipeille ja paljon nestettä naamariin molemmille!!!

Rota alkaa vaikuttaa selkeesti tytön mahaan. Tyttö kiemurtelee ja maha kuplii ja syödessä tulee iso määrä vetistä kakkaa :/ Miks just nyt kun oon yksin ja kipee?

Hitto taas 2 tunnin välein herätty. Ilmavaivoihib kyllä mut ei rauhoitu muuta kuin tissille. Sit taas pulisee masussa :( mä oon VÄSYNYT!!!

Vauvan pitkä uni alkoi vasta klo 02 ja mä virkistyin siinä kohtaa ja meni varmaan kolmeen kun mietin miten sisustaa taloa jota ollaan katsottu... Heräsin klo 9 järkkyyn selkäkipuun. Väsyttää! Ja sinnittelen ettei tarttis ottaa särkylääkettä.

Meillä nukahdettiin monen tunnin väännön jälkeen yhdeltä ja herättiin neljältä. Siinä on yön unisaldo. Sit meinaan alko taas joka öinen kiemurtelu, ähistely joka yltyy itkuun jos ei rauhoittele. Varmaan myös ilmaa, joka vaan ei tahdo tulla ulos. Ja vauva on edelleen tässä hereillä. Se on taas lähdettävä vaunuilemaan. Nautin siitä. Varsinkin kun keli on noin aurinkoinen, mutta tuntuu että se on nykyään pakkopullaa, kun ei vauva kitisemättä viihdy muualla kuin vaunuissa tai rintarepussa, mikä on vielä enemmän hanurista, koska pitäisi olla koko aika liikkeessä.

Takaisin