Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitää varmaab palauttaa se mekko sit, ei oo mitn juhlia kesällä missä sille ois käyttöä ja ilmatki on sen mukaiset ettei edes kesämekoksi käy:(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Hemmetin rikkonainen yö takana. Laps heräili useammin kuin normaalisti ja ähisi jatkuvasti. Äiti on vähän väsynyt...

Tyttö on vissiin alkanu pitää mua tuttina. Viime yönä pari tuntia oli tississä kiinni putkeen,eikä loppuajasta enää ees syöny,lutkutti sitä vaan ja kun ote irtosi alko heti huuto. Koitin taas että kelpaisiko tutti,mutta ei. Sylki sen koko ajan pois. Mikä neuvoksi?? :eek:

Jenskuli, meillä sama! Otettiin tutti käyttöön viime viikonloppuna, huoli vaihtelevasti. Nyt ei oikein huoli kuin vaunuissa nukuttaessa, muutoin vain lutkuttais tissiä :( aiemmin imaisi yhden rinnan viidessä minuutissa/syöttö, nyt menee kevyesti vartti, ja usein vielä molemmat peräkkäin.. Alkaa vähän olla väsy, ja hermot tiukilla kun esikoistakin pitäis hoitaa ja huomioida.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No mutta missä se mekko sit on! ( itella on muutenkin vähän sössivää sorttia oli lakko tai ei:mad: voi kun toivon että se tulis huomenna! !!

Muillakin marinaa. Niin mullakin, huoah. Riittämättömyys pienemmille lapsille, mun pitäis olla nainen miehelleni mutta tänään taas tuntuu että olenkin luolamies omassa luolassaan. Kiukuttaa. Tekis miel vaan huutaa ja raivota mutta olen hiljaa. Huoah, huoah, huoah.
Kai kaikki tunteet on sallittuja?
Vauvasta ei oo mitään negatiivista sanottavaa, vauvat on niin helppoja ja yksinkertaisia hoidettavia että tää vauvanhoitaminen sokaisee todellisuuden välillä "tehdään yksi lisää joskus" ---> Tosiaan joskus EHKÄ, koska kerran ne ovat vauvoja, sitten isoja lapsia, vaativia isolla V:llä.
Uhmalaiset, ne, jotka joskus oli niitä vauvoja.. On niin vaikea käsittää että toi mun oma on jo 4 vee kohta ja mun pitää sille tarjota maailman parhaimmat eväät elämään, niinkuin tulen tekemään. Ärsyttää vaan kun oon väsynyt, haluaisin olla täydellinen omille lapsilleni ja vaikeinta on hyväksyä että taas on uusi uhmanvaihe/kehitysvaihe menossa isoimmalla ja itelläni paikka hyväksyä "äiti ei ole robotti, myös äidillä on tunteet ja aina ei jaksa hymyillä kun isoveli ei kuuntele, eikä tee mitä pyydetään". Ja siitäkös se omatunto villiintyy, kun ei jaksa kokoajan olla hymyä tän härdellin keskellä?
Uusi aika koittaa vielä, tiedän sen.

Tsemppiä myös muille, jos on joitain jotka taistelevat samojen juttujen kanssa! Ei oo aina helppoa olla useamman lapsen äiti. Ei ollut kyllä helppoa aina yhdenkään kanssa.
Mutta kaikki on tän arvoista..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon nolo! Yritin ilmoittaa ristiäisistä pitopalveluun meilitse, että lukumäärä on 1 vähemmän kuin ennen (aikaisempi luku 30) ja olinkin ilmoittanut sen näin yhdellä kädellä kirjoitettuna ja aivot narikassa, et tulee 29 kokohintaista + 4 lasta eli siis aikuisia 21. Näiden välissä oisi siis vähintään pitänyt olla piste ja hiukan muitakin merkkejä eikä plussata sitä tohon. Nyt se miessoitti mulle et tuliko kirjoitusvirhe... :oops: Hävettää vaikka ei ees tarttis, mut kun ei oo täydellinen niin ei oo... Mua vaan harmittaa, et joutus soittaa mulle perään...

En pääse yli tästä kiukusta ton mekon suhteen! :mad::mad::mad:
Lähetin jo mailia et perkele ku kestää.

Babyshopista.. muttamutta se tuli!!!! Laitoin tonne viestiä ja kyselin et mikä mättää ja se vastas sieltä että niille tullut saapumisilmoitus, paketti noudettavissa! Ja se oli saapunut jo 19.6! Jos en olis lähettänyt mailia niin en ois saanut tietää että siellä se on odottanut mua lähisiwassa jo viikon! Kannatti kiukutella :D

Hitto,että menee hermo ton miehen kanssa! :mad: ei voi edes vaihtaa tytön vaippaa jos mä pyydän vaan aina pitää nostaa meteli!

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

^ Miksi ihmeessä? Mitä se mies sitten tekee vauvanhoidon eteen, jos sinä imetät ja vaihdat vaipat?

Takaisin