Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huihuihui, mikä kisulla oli? Pääseekö ulos? Meidän vanhalla kissalla oli tollanen kun oli tapellut jonkun kanssa. Muuten: laimennettua Betadinea saa käyttää kissalle kun laimentaa sen teen väriseksi, oli ohje kun oman kissan kanssa oon jotain juttua hoitanut.

Mäkin odotan ihan sydän syrjällään uutisia Huihuihuin kissasta...

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Voi teitä ihania :Heartpink Kisulla on onneks vaan jonkinsortin ihotulehdus, sai 10 päivän antibioottikuurin, voiteen ja kaulurin. On kait nuoleskellu sen ihonsa pois sieltä kainalosta. Lasku oli 76e, ens viikolla sama kissa menee kontrollikäynnille, hammaskivenpoistoon ja rokotukseen. Myös toinen kisuli pääsee mukaan ja saa rokotuksen ja mahd. hammaskivenpoiston, voi mitä mahtaakaan kustantaa :eek:. Kukkaro kiittää, mut minkäs teet.. Just avasin sairaalaskun ja koitan olla saamatta hepulia. Elämä on..

Mulla on ikävä sitä mun PIENTÄ vauvaa! Miks se on jo niin iso!? Ei saa kasvaa noin nopeesti!

Me oltiin se 8 päivää sairaalassa. Mutta ko vauvalle tuli oma lasku, jossa oli erikseen laskutettu se 2 päivää siellä vastasyntyneiden osastolla sekä ne päivät mitä se oli siellä synnytysvuodeosastolla. Luulin, ettei vauvasta mee maksua tuolla synnytysvuodeosastolla.

Kauheen kokoinen lasku! Mulla oli 5 päivästä oliko se nyt 176 e.

Synnytys ja seuraavat 7 päivää oli hieman alta 300 euroa. Mut siihen sit päälle ne puolenkymmentä polikäyntiä.. tulee suunnilleen sama summa kuin tuo hannastiinan.

Me oltiin 3 yötä perhehuoneessa, lapsi omassa hoidossa koko ajan. Lasku jotain 270 euroa, ka-tshing!

1 käynti äitiyspolilla n. 30e ja 3 päivää synnyttäneiden osastolla n. 139e.

(kisset lisääkin tän kuun laskukasaa jollain 400-500e)

Vauva itkee väsymystä ja mahaansa parhaillaan mun korvan vieressä kantoliinassa. Mullakin pääs itku :sad010Sattuu kun tota pientä sattuu!

Meillä on valvottu puolen yön nukahtamisen jälkeen kaksi tunnin pätkää ja yhden pikasyötön verran. Ihanaa..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

16.6 laitettu matkaan nettikaupasta tilaamani mekko nimiäisiä varten. No ei oo perkele näkyny!!! Ois pitänyt tulla 2-5 arkipäivän kuluessa ja ne nyt on kyllä menneet jo. Perkele mä sanon! :mad: pitää sit varata lauantaiksi aikaa lähteä paniikkiostoksille. Pakkoko sen Itellan on irtisanoa jengiä koko ajan ku homma ei selvästi toimi. Vituttaa.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mekin ollaa tilattu pojalle viime viikolla housuja ja bodyja ku vaatteet on alkanut jäädä pieneks mut kiitos Itellan ei oo näkynyt.

Takaisin