Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Valvoin puoli neljästä kuuteen aamulla ja nyt on helvetti talon ainoa maitopurkki mennyt huonoksi. Ei sitten juoda kahvia.

^Töräytäs Aretha tissimaitoa kahvin joukkoon :grin. No ei maar, mä en jois.

Vauvalla meni pasmat sekaisin juhannuksesta ja illalla herättyään n. klo 24 torkahteli vaan hetkeksi. Oltiin yöllä kotona kahdelta ja sen jälkeen huusi kolmeen taikka jopa neljään väsymystään ja mahavaivojaan. Mies jo ärähteli ja se raivostutti mua. Nyt molemmat posottaa unta tuolla vieläkin. Ei mitään muistikuvaa milloin oon imettänyt. Mä oon ihan poikki!!

^Töräytäs Aretha tissimaitoa kahvin joukkoon

yes, kannatan! siis yhä ihmettelen miksi juodaan maitoa eläimen tissistä, mutta oman lajin maito on pyhitetty vaan omalle vauvalle? nainenhan vois pitää itseään perheen lehmänä lopunikäänsä- sähköpumpulla vaan jääkaappiin aamuin illoin- kyllä sillä varmaan jonkun litran sais..:rolleyes:
:anyone

Koska litra luomumaitoa irtoaa lehmästä nopeammin kuin musta. Vois tulla tiukka paikka tisseille esim. pullataikinaa tehdessä!

Mulla on pää jumissa ku ei toi vauva enää nuku öisin, ja hyvä kun päivälläkään. Selkeesti niin huono olla. Ja tän kruunaa se, et miehen viiden viikon loma on nyt ohi ja mun on pärjättävä yksin. Katotaan ku eka itku sirkus alkaa ni kuinka kestän..

Lyyti, itellä sama että kun miehen loma alkaa niin toivon ettei ihan koko aikaa pyöris mun jaloissa kotona. Meillä tapana ärsyyntyä toinen toisiimme jos liikaa saman katon alla aikaa vietetään ja toistemme naamoja toljotetaan :P

Mikä saamari mun kissalla on??? :eek: Alue on kaksinkertainen, kun kuvassa näkyy :sad010WP_000291.jpg Höh ku on keskittyny vaan vauvaan ja sattumalta huomasin :sad001

Ettei olis stressaantunut? Näyttää tosi hurjalta! Sisäkissako hän oli? Muista ettei ihmisten desinfiointiaineet käy kissoille, mut keittosuolaliuoksella voi ens hätään putsata jos tarvii.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Cedju: Kaikki on mahdollista. Ihan on kissen kainalon alta karvat poissa, ja siellä kolme ärtyneempää punasempaa kohtaa. Hyh kun mua alko kutittaa joka paikasta ja kämppää aloin nyt jynssäämään. Hyvä että sanoit tosta ihmisdesinfiointiaineesta, olin juuri aikeissa alkaa sillä putsaamaan. Sain varattua eläinlääkärin huomiseks ni saa selvyyden asiaan. Surettaa kun nää eläimet ei itse kerro jos on joku hätänä, vaan ovat niin urheita :Heartred

Tuntuu, ettei tänään tuu mistään mitään: tyttö ei suostu missään muualla nukkumaan kuin rinnalla, edes vaunulenkki eikä liina rauhoittanut, mulla jääny kaikki tavarat minne sattuu ku tyttö vie kaiken ajan, väsyttää, mies on ylitöissä eikä kotona oo mitään ruokaa ja luulen että Tontulla on silmätulehdus (onneksi huomenna on neuvolalääkäri). Ei edes haittaa niin paljon oma nälkä tai kämpän sotku. Kunhan tytöllä ei olisi suurempaa hätää ja saisi unen päästä kunnolla kiinni. Ollut niin itkuinen tänään, mikä on meillä aika uutta kun ei D- vitamiinistakaan tullut itkuiseksi. Toivottavasti ei oo kipeäksi tulossa

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Pieni on tää miun marinan aihe, mutta sitäkin ärsyttävämpi. Päänsärky. Välillä koskee monta päivää putkeen ja sitten taukoaa. Nyt se on taas täällä :mad:

Jep, synnytyksen jälkeen mullakin ollu päänsärkyä joka päivä. En tiedä johtuuko univajeesta, janosta, jumissa olevista niskoista vaiko jostain hormonaalisesta. Ärsyttävää :angry

Taitaa kesäflunssaa pukata, ku nokka vuotaa ja aivastuttaa. Toivottavasti ei vaan tarttuis pikku-ukkoon...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huihuihui, kerrothan sitten mitä eläinlääkäri sanoi!

Mä olin niin väsynyt viime yönä, etten herännyt kuuden syöttöön ennen kuin mies alkoi heräillä siihen vauvan sähläämiseen. Ei siis itkuun asti ehtinyt kuitenkaan. Tuli heti paska fiilis.

Takaisin