Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin oon minäkin laittanut miehen vaipan vaihto vastuuseen. Varsinkin öisin. Se ei ees herää toimenpiteen ajaksi.
Mä taas virkistyisin niin paljon, että unen saannissa kestäisi. Ja mä kuitenkin teen mielestäni oman osani, kun hoidan pojan ruokinnat täysin.

Tää kätevä emäntä kerkes sitte hukkaamaan sen D-vitamiinitutkimuksen D-vitamiinipullon! Eipä menny ku viikko! En tajua sen katoamista ollenkaan, eilen se oli tässä sohvan laidalla ja nyt ?? :smiley-angry019 Tekee mieli syyttää kissoja...

Toinen vitutuksen aihe: Uskaltauduin tänään keskustan stokkalle 3 viikkoisen vauvan kanssa. Yläkerrassa kävi ensimmäistä kertaa suihkutissikohtaus imettäessä ja vauvalla meni lopullisesti hermot liikenteessä oloon. Hississä alas raivokasta itkua ja kun pääsin lastenvaunurampin alas, niin pysähdyin n. 3 metrin jälkeen laittamaan kovaäänisesti ulvovalle neidille tutin suuhun viimesenä hiljennyskeinona, ni takaa pyyhältää yllättäen joku toinen äiti vaunun kaa, jolle huikkasen sori(mielestäni tosi kohteliaasti), niin hänen on pakko sanoa vaan tylysti että "huono paikka pysähtyy". Tää kuulostaa tälleen kirjotettuna tosi hölmöltä, mut mua alko niin risomaan tällanen itse täydellisyys, joka on tullu näköjään julkiselle paikalle kouluttamaan muita. Itsellä vaunuikäinen lapsi, ja on unohtanu kuinka asiat ei aina mee niinku suunnittelee lasten kanssa? Ja vittu siinä oltu liikenteessä millään moottoriajoneuvolla. Päätin opetella jotain ilkeitä lauseita vastaaviin tilanteisiin, kun jotkut äidit on näköjään melkosia vittupäitä :smiley-angry026

^Tossa kun olisi nasevat sanat sanoa takaisin! Mua risois kanssa, äh, mietin sopivia lauseita kuten: Kerrotko sitten paremman pysähtymispaikan tms., ai anteeksi, en nähnyt pysähtymisenkieltomerkkiä. Tai hitto vaan, olen pahoillani, että pyysin etukäteen anteeksi ja mulkaisu! Mua ärsyttää tollaset täydellisyydet.

Just joo... Työpaikan henkilöstölehdessä on tapana ilmoittaa työntekijöiden vauvauutiset. Lähetin meidän pojasta tiedot viikko syntymän jälkeen. Ei sitten oltu laitettu pojan syntymäpäivää ollenkaan. :confused:

Esimiestäni lukuunottamatta kukaan ei ole onnitellut. Kännykkänumero on sama ja naamakirjastakin löydyn. Kyllä tässä tuntee itsensä niin tärkeäksi, että en todellakaan ole menossa vauvaa työpaikalle esittelemään. Siis oikeasti aika törkeää. :sad001

Muoks: jopa mieheni työpaikka muisti häntä lahjalla (nätti puinen valokuvakehys).

Mitä puupää porukkaa siellä sun työpaikalla on oikeen töissä? Itse vetäisin ainakin herneet niin syvälle nenään, että töihin palatessa saisivat tuntea nahoissaan.

Päänsärky iski yöllä. Ei auttanu Burana :( Lieko syynä liian vähäinen yöuni ja niskakin on ihan jumissa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En ottanut sterilointipussia heti mikrosta pois käytön jälkeen ja meidän ainoa hörpytysmuki SULI sinne... Kaikki muut kamat pysyneet kyllä ehjinä. Ei kun uutta etsimään. Tytön ensimmäistä ruokailuhetkeä hörpytysmukista oli ihanaa seurata, toinen oli hämillään kun maito tuli niin helposti ja syömisen jälkeen hymyili oikein autuaasti silmät kiinni. Tää ei ehkä ollut vielä sitä vastavuoroista hymyilyä, mutta jokainen hymy ilahduttaa äitiä :)

Kysy Aretha oisko tapahtunut joku moka? Jos se ois oikeesti tällä kertaa ihan ihmillinen unohdus???? Ei ne saa aina sua sorsia :sad001

mä laitoin vauvan syntymäilmotuksen lehteen, naamakirjasta näkee jo kuviakin ja porukka kulkee töihin tosta meidän ohitte ja ovat nähneet mut vaunujen kans lenkillä, mut KUKAAN, EI EDES POMO ole onnitellu mua... toisille kerätään kolehtia ja hoilotetaan joka kokouksessa uutista, mut nyt ei mitään...... tunnen itseni jotenkin sorsituks.... vaikken mä nyt mitään lahjaa tai edes kukkia sieltä odotakkaan, mut mun mielestä hyviin tapoihin kuuluu nyt edes onnitella....

Mä ilmotin synnärilt sähköpostil töihin et vauva on syntynyt niin ne ei edes muistanut mua ennen ku valasin et kuka oon. Tuli vähän paha mieli sillon.

Kysy Aretha oisko tapahtunut joku moka? Jos se ois oikeesti tällä kertaa ihan ihmillinen unohdus???? Ei ne saa aina sua sorsia :sad001
Ei huvita yhtään! Ihan voivat ihmetellä keskenään, miksen tuo vauvaa näytille.

Soita synnärille? Eikös ekat kolme kuukautta ole ns. lapsivuodeaikaa, jolloin saa osastolta apuja? Näin ainakin Jorvissa (muistaakseni. Tosin muistini on siivilä. Mutta soita sairaalaan eniveis?)

Juu 37,5 on hyvä raja. Ja jos pepusta mittaat niin 38. Kuumeinen alle 3kk kuuluu aina lääkäriin!

Takaisin