Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aijeesus mulla kärähti hermo kun poika söi tissiä ihan rauhassa, sitten ihan yllättäen (tissillä ollessaan) ja varoittamatta puklas KAIKEN syödyn mun ja ittesä päälle. Multa meni kaikki alushousuja myöten vaihtoon, samoin tyyny johon vauva nojasi. Mitä persettä toikin nyt oli?!

Alkanut alaselkä- ja jalkasärky vaivaamaan,niin kuin raskausaikana :( Ja selkä sekä hartiat ihan jumissa tytön kantamisesta

Mulla on varmaan hartiat jotenkin jumissa kun päätä särkee koko ajan. Buranaa saa syödä, onneksi samalla pillerillä saa avun myös kipuileviin polviin. Mun jalat on romuna urheilusta, mutta näin pahoja kipuja ei ole ollut sitten aktiiviaikojen. Onpa kivaa, s*tana.

Mulla sattuu vatsaankin kun nousen vauva sylissä. Selkään ja vatsaan. Ihan kummaa toi vatsa. Mä oon niin varma, että siellä on vielä jotakin. Onneksi on lääkäri keskiviikkona, joka tsekkaa ton alapään..

Anoppi on nillittänyt vauvan nimestä, kun ei käytetty mitään sukulaisen nimeä. Aikoo kuulemma kutsua vauvaa omakeksimällä lempinimellään oikean nimen sijaan. Ei sillä kai ole mitään meidän valitsemaa nimeä vastaan (en tajua miten voisi olla, se on ihan normaali nimi) mutta kai sitä kaivelee ettei käytetty hänen ehdotuksiaan.

Tajuan kyllä että anoppi tottuu ja on parin viikon päästä varmaan unohtanut vastarintansa, mutta just nyt mua ärsyttää että se ylipäänsä haluaa laukoa mielipiteensä tästä. Että oisko ollut kauhean raskasta pitää se vaan omana tietonaan.

Anopit taas vauhdissa. Innolla odotan minkälaiseen vastarintaan appiukkoni ryhtyy, kun hänelle selviää, että pojan poikansa saakin mun sukunimen.

Mun anoppi kutsuu meidän tyttöjä ihan eri nimillä. Ei pahuuttaan mutta on sen verran horisko jo että ei mee nimet kaaliin. Pitänee opettaa tytöt olemaan kuuntelematta jos ei oikealla nimellä kutsuta :P

Seurauksena eilisestä ollaan oltu hereillä nyt 4:30-6:10 eikä vieläkään luomi paina... Siis vauvalla! Mä oon IHAN LOPPU!!!

Spiraali, oon niin samassa tilanteessa :( vauva syö päivällä 3 tunnin välein ja yöllä... 1,5 h välein tietenkin... Ei jaksa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Anoppi on nillittänyt vauvan nimestä, kun ei käytetty mitään sukulaisen nimeä. Aikoo kuulemma kutsua vauvaa omakeksimällä lempinimellään oikean nimen sijaan.
Tuo on niin sikamaisen röyhkeää ja lapsellista, ettei tosikaan. Sähän voit vastaavasti alkaa kutsua anoppia jollain lempinimellä.

Meilki anoppi aluks nillitti pojan nimestä, mutta kai se on nyt alkanut tottumaan nimeen ku ristiäisissä muut vieraat kehui pojan nimeä. :)

HKI: mä oon pöyristynyt et anoppisi kehtaa! Sanoisin pari valittua sanaa kyllä.. Hiton akka.

Mä en tingi lämpimästä ruuasta ja vauvakin "oppinut" sen :grin Odottaa nätisti vuoroaan vieressä sitterissä tai huonompana päivänä syön samalla ku imetän. Kaikkea sitä oppiikaan :rolleyes:

Toi syöminen samalla kun imettää alkaa luonnistua jo vallan mainiosti! Mitä kaikkea sitä oppiikaan :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Mä meikkaan nykyisin aina autossa kun lähden jonnekin (mies siis ajaa silloin). Ja useesti syön vauvan ollessa tississä kiinni.

Takaisin