Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja marinaa vielä perään: AI PERKULE ETTÄ NÄMÄ HYTTYSEN PISTOT KUTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :smiley-angry019:smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry017:smiley-angry002:angry8:angry6:angry5:angry4

Spiraali ois muuten tosi hyvä idea mut pelkään et se S on mulle liian iso! Käyn vielä huomenna kattomassa parista kaupasta ja jos ei oikeesti mistään löydy mitään sopivaa niin ehkä sit palaan asiaan :)

Kukaan muu vailla kahta S-koon imetystoppia? Henkkamaukalta ostettu, käyttämättömiä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Löytäis jotain muita värejä kuin musta, valkoinen ja harmaa. Mammavaatteet on rumia!

Mulla oli oman puolen suku kylässä mikä oli oikein kiva asia. Mutta hävetti niin hitosti kun mun tädit ja isoisä antoi ohjeita miehelle kuinka piti väärin lasta sylissä, varpaat oli kylmät ja ei sukkia ja niskaa pitäis tukea enemmän. Onneks mies ei ottanut nokkiinsa, mut mä oon niin väsynyt, että jäi harmittamaan ja en viitsi jauhaa asiasta enää miehen kanssa, joten jauhan sitä täällä. Miten voikaan olla nöin väsynyt vaikka nukuin 2 h päikkärit? Oon ihan zippi. Tekis jo mieli antaa pullo miehelle ja sanoo, et ruoki sä, mut en kuitenkaan anna vaan pidän uppiniskaisen pääni. Nyt vauva nukkuu miehen sylissä, saan hetken huilata (netissä..).

Ja ps. kelit kylmenee täällä etelässä ihan kaameen kylmiksi. Voi perkele!

Ei olis kyllä pokkaa alkaa neuvoa lapsen vanhempaa, että pitää vauvaa väärin sylissä. :confused: Siis jos ei nyt ihan miten sattuu roikota...

Mua harmittaa toi eilinen neuvominen niin kovin, että en saanut aamusta enää nukuttua, vauva valvoi vatsavaivojaan kolmeen ja nyt itkettää koko homma. Ois pitänyt tulla sieltä keittiön puolelta katsomaan miten mies sitä lasta pitää ja sanoa, että ihan hyvin hän pitää. Aina on niska tuettuna kun on isot kädet. Kyse oli siis siitä, että istuttiko mun mies lasta, mutta mun mielestä se on tuettuna "istumista" ja sellaisessa asennossa voi jonkun aikaa olla. Toki mies oli sit koko asentoarsenaalinsa näyttänyt ja mm. lentokonemaisesesti hetken pitänyt vauvaa ylhäällä.

:sad010Taidan olla tosi väsynyt ja 5 h yöunet ei riitä. Nyt oon niin kierroksilla, ettei uni uudestaan tuu vaikka vauva nukkuis. Mieshän ei siis enempiä nokkiinsa ottanut, mut mä senkin edestä. Tosin kyllä tiedän, et tädit on kovia neuvomaan, mut jotenkin siis suu kiinni jos meidän kotiin tulee!

Nyt Lyyti kyllä viime yönä vedin pohjat vessareissuille. Ei tienny itkiäkkö vai nauraa.. heräsin ekan kerran vessaan joskus 01:00 tunnin unien jälkeen, kävelin makkarin vieressä olevaan vessaan, siittä keittiöön hakeen leipää ja suoraan pesuhuoneen veskiin, kun olin pissat taas tehny, niin kävelin pikku vessaan takaisin. Siis jonku 15min aikana 3 kertaa siis KOLME kertaa kävin pissalla, ja joka kerta sieltä ainaki desi tuli. Siitä se jatkukin että tunnin välein heräsin kauhiaan pissahätään... olin oikein auirinkoinen sitten aamulla neuvolassa :smiley-angry026

Kävin tänään shoppailemassa, mikä oli sinällään kivaa, mutta sovituskopissa alkoi sitten vituttaa. Mie oon tällä hetkellä rinnoista kokoa xl ja muuten kokoa m. Kaikki paidat näyttää ihan urpoille mun päällä eikä istu hyvin. Näitten megalollojen takia näytän 10kg painavammalta mitä oon. Löysin sentään changelta uudet sporttiliivit mitkä mahtu päälle ja litisti kivasti tissejä ja sai ne näyttämään vähän pienemmiltä. Tekis mieli alkaa käyttää niitä koko ajan.

Jos joku päivä saan rahaa sen verran säästöön ni käyn kyllä rintojen pienennysleikkauksessa. Sen verta paljon ottaa päähän nää ryntäät nyt. Ja kauhulla ootan mikä on lopputulos imettämisen jälkeen, roikkuu varmaan polvissa asti.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Toivottavasti loppuu! Vessapaperi koko ajan loppu, koko ajan saa pyttyä vetää - seki raivostuttaa. Pitää alkaa synnytyksen jälkeen kyllä rakkoa reenaan, että heti ei olla vessaan menossa kun vähä siltä tuntuu!
Mää en ala, että jos saa koko ajan olla vessassa ja kun jonnekki lähtee, ekana miettiä missä lähin vessa!

:DD haha! niinpä! käytiin rautakaupoissa maaleja yms hakemassa, niin joka kaupassa piti vessa ettiä. On tullu liian tutuiksi nuo yleisövessat. Varmaan ku synnyttämässä oon niin ei valu musta muuta ku pissaa.....

Miksi sää pentikin lattialle nakkasit?! auts.

Joo kyykky ei oo mikkään miellyttävin asento, mää en tajua kuka pystyys iinnä asennossa synnyttään.. mää kellahan nurin enkä pääse enää ylös. Voi että ongelle, se oiski kivvaa! Voisko käyä asentamassa nyt jo kestokatetrin? Ois pussi koko ajan mukana? Ja pääsis sinne ongellekki? :D

Takaisin