Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Et oo, niin minäki tekisin. Huomasin omalla työpaikallani ihan samaa, toisia muistetaan ja osaa ei.. en tiiä johtuko siitä, kun sairaslomalla olin niin paljon, niin esimies ei katsonut tarpeelliseksi sitten muistaan kun äitiyslomalle jäin. No empä minäkään vienyt töihin sitten mitään :p eka oli tarkoitus että esimiehelle vien jotakin, mutta ehen. Kaikki kiitos ollut muutenkin työn takana, niin en minäkään ala lahjuksia kantamaan.

Eli ei oo mulkku :grin

Aretha, et todellakaan ole!! itsekään en aio mennä vauvan kans näytille, vaikka joku pyytäskin.... kukaan ei ole pitäny mitään yhteyttä koko mun saikun tai ä.loman aikana, paitsi nyt viimeset viikot, kerran päivässä tulee yhdeltä ihmiseltä JOKO?! viesti FB:hen... ihan vähä vetuttaa... mun ä.lomalle jäämistä ei kans muistettu mitenkään ja muutenkaan ei kiitosta herunu.... jos jotakuta kiinnostaa, tulkoon tänne kattomaan.... saa nähdä muistetaanko edes ku vauva syntyy... tässä tuppukylässä se ei kyl jää huomaamatta.....

Oon onnistunu hävittämään imetysliivit. En oo riisunu niitä kyllä todellakaan missään muualla kun kotona mutta nyt ne ei vaan oo missään! En ymmärrä :(

Väsyttää vietävästi, pitää hakea vielä mies katsomasta lätkää. Vauva ei nukahda ja mun pitää herätä aamulla labraa. hitto!!!!!

Nukahdin kesken pelin (mikä ei tosin haittaa mitään), mutta heräsinpä sit parin tunnin päästä järkyttävään ukonilmaan. Tuntui, että se oli ihan pään päällä. Ja just kun tulee hetkeks hiljaista ja oon nukahtamassa, ni sit jyrähtää ja pamahtaa ja taas oon hereillä. Kuumakin oli. Siirryin sit aamuviideltä olkkariin torkkumaan ja koska sade oli onneks lakannut, niin avasin parvekelaseja ja sieltä tulikin ihanan raikasta ilmaa.

Pikkuisen on tokkurainen olo nyt ja kiukustun kyllä todella herkästi. Pakko ois saada päikkärit nukuttua jossain vaiheessa.

Marinaa yöhikoilusta! Hikoilen öisin niin, että hiki valuu noroina pitkin kylkiä ja selkää. Rintasuojat on märkänä maidosta ja hiestä. Vaihdan yön aikana märkiä alusia ja tyynyjä monta kertaa. Sitten kun hikikohtaus loppuu, tulee kylmä!
Voisko tää hormonimyrsky vähän rauhottua! :smiley-ashamed004

Eilis ilta tais olla yks elämäni kauheimmista :sad001 joku reppana kulkukissa(?) erehty tuleen meidän pihalle ja koira-paskiainen sai sen kiinni.... näillä hormooneilla ja helteillä vielä, oli sydäri kyllä lähellä... saatanan rakki mä sanon!!!!! :violent001 nyt olis edessä hautaushommat, mua niin säälittää :Heartred ei se kyl ihan täysillä se kissa käyny entuudestakaan, hirveen laiha ja nuhjunen.. oli vissiin jo valmiiks vähä kipee, mut enpä olis halunnu että se pieni raukka noin joutuu päivänsä päättämään... ei ollu mitään mahiksia juosta kissan ja ison koiran perässä, saatika viel tän mahan kanssa.... niinhän se luonto toimii, ei voi mitään, mut on se kauheeta katottavaa :sad001 on se ennenki ajanu kissoja pois meidän pihalta, mut en olis ikinä uskonu, että toi läskipää sais sellasta kiinni... on ne kissat kumminki niin vikkeliä.... tai siis ihan pelkkää huonoo onnee se oli....

sit tulin viel niin sika kipeeks siitä juoksemisesta, etten saanu nukuttuu yöllä.. niin tuli sit tietty itkettyä sitä kissa parkaa koko yön..... nyt koko saatanan naama turvoksissa ja parin tunnin päästä olis neuvola, ei pahemmin kiinnostais............

Aretha, et ole mulkku jos et vie vauvaa töihin näytille, en mäkään veis. Enkä ole omaanikaan viemässä, mua kohdeltiin niin helvetin huonosti sen jälkeen kun raskaudesta kerroin..
Saatika sit et joku ois jotenki "muistanu" mua ku jäin äippälomalle, pyh! Todellakaan. Ja en ollu esim päivääkään saikulla ja muutenkin olin viho viimeiseen päivään asti töissä mitä sain olla... Mut njää minkäs teet ku pomot on lasten vihaajia :/

Helle tuottaa tuskaa täälläkin hiki virtaa läpi yön ja uni on toooosi katkonaista :( lisäks oon saanu aurinko ihottumaa rinnuksiin ja mikään voide ei ota auttaakseen.. pitää lähtee ostaa apteekista hydrocortisonia tms... (?)

Ja ai niin, ihanat raskaus arvet ovat nyt löytäneet minut.... :( oon käyttäny aktiivisesti bebancarea ja bio oil:ia, mut eipä ne pelastanu :( toivottavasti ei tulis lisää! tissit on ihan arvilla ja vatsa navan ympäriltä.. jospa tuo pikkanen suostus ulkoistautumaan ni ei ehtis tulla lisää :P

Ei muuten oo helppoo löytää pieniä imetysliivejäkään.
Kai se perusoletus on että kaikki imettävät ihmiset on isokokosia ja isotissisiä o_O

musta taas just tuntuu, et täälläpäin kaikki raskaana olevat ja imettävät on just niitä s ja xs kokosia pikkutissisiä hongankolistejoita :grin vaihdetaanko kauppoja?!

:D Meilläkään ei isoille odottajille meinannut löytyä kunnon vaatetta!
Vaikken ollutkaan kuin L-XL koossa, nyt jo olen onneksi pienentynyt tosta 12 kg..
Luulis että alkais xs:stä ja loppuis vähintään xl:ään!!!! Välillä myös just L-koko oli loppu, eli se myös tais olla täällä yleinen koko..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No vissiin täälläkin kaikki on pienikokosia kun kaupat on pullollaan L ja XL imetyspaitoja mut noita pieniä kokoja ei ollu missään jäljellä! Ja miks helvetissä h&m äitiys- ja imetysvaatteet oli siirretty kaikkein hankalimpaan ja kauimmaiseen nurkkaan? Sinne piti mennä vaunujen kanssa 2 hissillä!!

Mä ostin Hymis just 2 S-koon imetystoppia jotka ei tietenkään mahtunut mun päälle. Musta ja valkonen, H&M:n perusmallistoa. Voin laittaa sulle postissa tulemaan...??? :cool01 En ole siis kertaakaan käyttänyt, toista kokeilin. Ja on sen verran tiukka malli et ei tule mahtumaankaan...

Takaisin