Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi hitto noita miehiä :/ Mietin että miten turhista asioista ollaan miehen kanssa välillä tapeltu, kun on niitä oikeitakin ongelmia olemassa.
En edes tiedä mitä tekisin, jos mies tulisi näillä viime metreillä kännissä kotiin.. Etenkään, jos olisi luvannut että ei ota!!
Lupaus on lupaus, miksi jotkut ei sitä osaa pitää?? Kuvitteleeko ne että nainen katsoo joka kerta uudelleen kun mies taas jälleen pettää lupauksensa?
Tsemppiä oikeesti!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Miekin annoin luvan yhteen kaljaan illan aikana sillä edellytyksellä et milloin tahansa on oltava ajokunnossa. No sitä yhtä ryysti sit koko illan ja kaihoisasti katseli kaverin paukkuja. Tultiin kotiin ja nukkumaan klo 2 aikoihin ja sammui kuin saunalyhty, joten tuskin lopulta haittasi. Mahtaa olla itsekin onnellinen kun ei tänään oo krapula, rankka Viikki muutenkin takana.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Me mentiin molemmat alkoholittomalla bissella ja simalla eilen. Mies alkaa olla selkeesti jo varuillaan vaikka itsellä ei oo semmosta oloa et olis tositoimet lähelläkään.

Mua ei viimeyönä pissattanut, ei pakottanut lonkkia tai mitään muutakaan ja silti ei tullut uni silmään. Joskus aamuyöllä alkoi nukuttaa... ja tietty lonkkasärky iski sit samantien.

Lunta sataa toukokuussa! :eek: Nallehaalari ei sittenkään oo liian lämmin, jos tää sää jatkuu :) Tunsin herätessäni kuukautisten tuoksun, mutta ei mitään vuotoja näkynyt. Tietäispä, milloin alkaa tapahtua!

Mies tais juoda pari kaljaa eilen. Muutenkin se on ihan oma-aloitteisesti jättänyt tissuttelun tosi vähälle. En ole asiasta mitään edes sanonut. Ikä ja kokemus painavat varmaan tässäkin asiassa.

Mäkin eilen sanoin miehelle että nyt sitten se ajokuntolinja, niin hiljaa vaan hymähti... Mut tais olla vielä huono olo siitä ma-ti mökkireissusta ettei ajatellut kaljaa sillä hetkellä niin kuin tavoiteltavana asiana... Ja nyt se on koko yön katellu muita ryyppääjiä töissä, ehkä se nyt tajus.

Mut Hymis, ehdottomasti lähdet mukaan reissuun jos vaan jaksat! KYllähän sun täytyykin mennä - jos vaikka synnytys alkaa niin jos ei muhamed ole vuoren luona niin vuori on sitten muhamedin... :wink

Eilen ku oltiin ruokakaupan siideri hyllyjen välissä ni yritin innokkaana ehdotella kaikkia uutuus juomia ukolle joita itse tahdon ainakin heti maistaa kun vaan mahdollista, mut ei kelvannu ees yks kupliva?! o_O "Ihan turhaa tommonen" hänen mielestään. Eilen ku kysyin, et aikooko niitä varpajaisia viettää ni sano et joo haluais, mut ku niissä kuulu ryypätä ni voi olla et jää välistä.

Meillä mies tuli kotiin kl 5.30... Oli vissiin ollu porukkaa liikenteessä, kun noin myöhään meni. Pitäähän ne juopuneet jonkun kotiin kuskata :) Tänään hän saakin nukkua vain puolille päivin, jottei ilta veny liian myöhään. Aamulla olis kuitenkin kammettava taas töihin.

Esikoinen on taas ihan korvaton eikä tottele. Vänkää, vinkuu ja kiemurtelee. En aio puuttua, koska ei sen kanssa saa kuin hermot menemään. Useimmin toistetut sanat ovat "mutta kun", "ihan kohta", "tää vielä", "tää loppuun". No ei helvetti kun NYT kun käsketään!

Meillä löytyy yleensä korvat siinä vaiheessa, kun sanon, että jos ei hommat tapahdu, ni viikkoon ei saa pelata tietokoneella tai muullakaan pelikoneella.

Mä luulin et oisin eilen ollu yksin illan mutta mies olikin kotona, ei juonu ja alko oma-alotteisesti keskustelemaan että mitä meiltä vielä puuttuu mitä vauva tarvitsisi... :O Olin ihan ihmeissäni.
Siltä muuten tuli sellasia ehdotuksia mitä ite en ollut edes aattellu, esim jos vauvalla on päässä sitä karstaa niin siihen jotain öljyä tms ainetta! En tiiä tarviiko sellasta heti vastasyntyneen kanssa.
Mutta hienoa kun alkoi ite pohtimaan noita :)

Mun mies sit taas alko kitata kaljaa,vaikka on luvannut ettei enää ota ennen syntymää. :mad: Kysy vielä mun mielipidettä asiaan ja vaikka mitä sanoin niin ei auttanut ei. Hällä kuulemma sellanen olo ettei se oo syntymäs vielä,ei ainakaan tässä parina päivänä. Aamulla se kuitenkin vielä puheli että hänestä tuntuu että kyllä se pian syntyy,että on kuulemma jo varautuneena. Ei kovin siltä näytä! Sanoin sille heti,että en huoli häntä mukaan sairaalaan,jos on juonut. Ei kuulemma haluiskaan olla kännissä tai krapulassa synnytyksessä,mut sit samaan hengenvetoon toteaa,ettei alle promille varmaan mitään haittais. MUT MUA HAITTAA!! Ärrrr!!! Sil on vissiin liian tylsää,että tarvii juua!

Hannastiina: yleensä käyn itse räppäisemässä kolmannella kehotuksella kiistanalaisen laitteen kiinni, jos ei kerran hyvällä toimi. Ja jos kotityöt (roskien vieminen mukisematta, oman huoneen siivoaminen ja muu todella kevyt) ei hoidu, niin sitten ei tarvitse räplätä mitään laitteitakaan.

Rassaa vain tuo jatkuva vastaaninttäminen. Tuskin maltan odottaa, että meillä on talossa muutaman vuoden päästä teini-ikäinen ja uhmaikäinen.

Joo ihmiset on kyl ajattelemattomia..Tuntuu et joillain, joilla on vaa muutama kaveri ni kirjoittavat superintiimejä asioita ja jos on tällasen kaveri tulee hirvee myötähäpeä. Yks mun "kaveri" kirjoitti joskus julkisesti siitä ku lapsensa oli hyväilly omia sukuelimiään. Eipä tulis mieleenkään julkasta tollasta facessa :eek::sad001

Aretha: Joo, tuo jatkuva vastaan vänkääminen on niin rasittavaa... Entäs ku meillä on sit kaks teiniä ja yks uhma-ikäinen.... Argh!!

Takaisin