Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakaan ei oo mitään vappusuunnitelmia, eikä tää tunnu yhtään vapulta, kun viime vuosina aina ollu jotain naamiaisia ja muita bileitä ja juhlimista, nyt ei oo mitään.
Ostin kaupasta jäätelöä, suklaata ja tein pannukakun.
Olis nyt edes illalla täällä jotku että on jotai seuraa :D Jos siis mies päättää johkin mennä.

Joo ja nyt rupes näkymään facessakin jo skumppakuvia ym vappupäivityksiä, kaikki on niiiiin laittautuneita ja niiiin innoissaan. Ai mitennniin kyllästyny raskaana olemiseen ja katkera muille :D

Voiku mäkään en olis kerenny lupaamaan mitään. Laitoin just viestin peruuntumisesta, ja ihan ymmärtävään sävyyn sain vastauksen mut huomas, että pilasin tässä nyt muidenkin kuin oman päiväni. Ihanaa tämä raskaana olo. Edes noi vasta kasatut, täydelliseset vaunut ei nyt kohenna mun mieltä vaikka oon niistä haaveillu koko raskausajan. Taidan avata pullon kuohuvaa ja esittää, että sillä olis jonkin sortin piristävä vaikutus.

Mä aion vaa pestä pyykkiä ja pakata sairaalakassia ja pohtia mitä kaikkee pitäs lähiviikkoina huomioida. Ei puhettakaan jostain vapusta :grin

Mulla on ihan luuseri olo ku ei kykene edes munkkeja paistamaan. Ja mun kohalla sillon on kyse jo jostain vakavammasta. No huomenna on uus päivä. Josko olisin tuolloin vähemmän raskaana...

Mä oon ollu viimeset 3 vappua töissä ja sitä ennen viettäny riehakasta teekkarivappua pari edellistä vuotta niin on kyllä ihan superoutoa jäädä vaan illaks kotiin! Vappu on aina ennen ollu mulle iso juttu niin olis ollu kiva jos vauva ois tehny tästä vapusta kaikkien aikojen parhaan...

Meilläkään ei mitään vappusuunnitelmia ole. Tosin olen siitä ihan onnessani, koska en todellakaan olis jaksanu raahautua tänään minnekään. On niin vetämätön olo. Ei huvita tehdä mitään muuta ko maata ja kattoo töllöä. Hyvä, kun sain lapsille ruokaa tehtyä. Plääh....

Mulla on kurkku kipeä, äääääää. En tahdo flunssaa. Eipä tää lapsikaan tunnu lähtevän syntymään, joten varmaan tässä ehtii yhden taudin sairastaa... Mut silti, en tahdo, en suostu.

Bileitä olisi tarjolla tässä ihan lähellä, ja tein ison salaatin sillä ajatuksella että tuon kavereita meille välipalalle ja lämmittelemään illalla, mut en mä nyt jaksaiskaan ketään.

Mä en oo viimeseen 9 vuoteen tehny vappuna mitään kovin erikoista. Äsken vetästiin tossa porukalla pötsi pinkeeks ite tehdyillä munkeilla ja simalla. Huomenna lähetään pienelle sukulaistourneelle ja poiketaan mm. kylpylään. Hyppään pommilla sinne altaaseen :p

Mäkään en vielä ainakaan tonne faceen rynnänny.

Meillä mies ei ota enää ollenkaan ku hän on päättäny, ettei aja jos on ottanu sen yhdenkin. Ei haittaa yhtään.

Meillä on seuraavaksi ohjelmassa pinniksen ja vauvatavarahyllyn kasaamista. Ei tod jaksais mitään vappuvenkoiluja nyt.

Tää vappu menee vaa kotona maaten, ellei ala tapahtuun.. oisin halunnu munkkeja tehä, mut nyt niitä itteni kiusaks viitti tehä, kun taas sokerit reistaa..eli jää munkit syömättä :(

Niin kovasti ku ajattelin muuttaa tätä asennettani "tulee sit ku tulee" mut paskat. En jaksa. Tule jo. Oikeesti. 1.5.2014 on toooosi hyvä syntymäpäivä.

Poskionteloita pakottaa!! Mistä tämmönen yht'äkkiä tuli?! Ärsyttää, mies lähti kolmelta töihin ja siittä saakka ollu hereillä, täällä aamuteetä keittelen.
Hymis: Taidettu vappua jäädä juhliin? Vai venähtääkö tällaiset illat pitkiksi kun sesonkiaika?

Kylläpä osaavat nyt olla aikamoisia herrasmiehiä kaikki! :mad: Ehkä niilläkii on menny usko siihen että synnytykset käynnistää tuosta noin vaan. Ääliöitä.

Täälläki valvottu taas neljästä. Alan olla jo aika kypsä tähän touhuun.

Takaisin