Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niih... Koita sit kaikkien muidenkin hormooni myrskyjen kaa olla rauhallinen. Musta on kauheeta ku alan vollottaa tosi pienestä ja poikakin sit sanoo "äiti on rikki" ja tulee halaa. Tuntuu tosi pahalta. Mun pitäs olla sen tuki ja turva, mut se on lohduttelemas mua ku mä vaan itken. Ja kyllä teki nii perkeleen pahaa viikonloppuna ku poika rääkyy isin perää portilla ku isi vaan kaahailee tyytyväisesti pois. Valu kyllä kyyneleet pitkin poskii vaikka kuinka koitin olla vahva

Ei saatana, ei nyt ketään kiinnosta mitä Cranberryn miehen pää kestää, kun lapsia on tehty niin niistä kuuluu kantaa vastuu. Syntyneistä ja syntymättömistä. Ja jos on niin surkea tyyppi ettei siihen pysty, niin sitten ei todellakaan puhuta paskaa siitä naisesta, jonka hoidettavaksi kaikki kaatuu. Arrrrrgh! Tuun sinne pesismailan kanssa!

Cranberry sä oot vahva! Sulla on kuitenkin ollu rankka raskaus ja nyt noin katastrofaalinen tilanne. Ja silti pidät huolta sun pienestä pojasta, tossa olis moni jo romahtanut ihan totaalisesti!

C: Mä just tänään mietin mihin oot kadonnu. Voi ei mikä tilanne :sad001 Eikös se perhekään yhtään avita? Vaikka ois mikä, niin ei viimesillään olevaa voi hylätä, herranjestas, vieläpä jos on toinenki lapsi hoidettavana! Että pistää vihaks(vaik ei omakaan tilanne ole mitenkään sellainen josta voisin olla ylpeä..)! Meetkö yksin synnyttää vai tuleeko se mies sun mukaan edes sinne? Höh, haleja sinne :3some

Ja minä kun en oo sitä ikinä isäks pakottanu. Sanoin tuosta ekastakin et minä pidän, mut sun ei oo pakko olla mukana. Kun se nyt ei ollut niin suunniteltu, mut on kyllä ollu erittäin haluttu. Ja itse sanoi minulle, et haluu toisen ja yhdessä päätettiin ehkäsy jättää pois

No tuo poika onkin ainut asia mikä pitää mun pään tällä hetkellä kasassa :)

Vittu minä en ota sitä synnytyssaliin ! En todellakaan halua et se haukkuu mua sielä tai huutaa. Kuulen sitä tarpeeks nyt et pitäis elämän isoimmal koitoksel kuunnella sitä sontaa !

Juu ei lähtis meikäläisenkään mukaan synnärille tuollanen kusipää!

Nyt vaan puksutat suomalaisella sisulla eteenpäin, oot vahva nainen ja pärjäät kyllä!

Joo, niinpä, eipä taida olla hänestä tukea siinä tohinassa. Eikä kyllä oikeutta osallistuakaan. Niin häpeällistä järjestää tällanen sulle loppuraskauteen. Mä jotenkin toivon, että sen perhe siinä pihassa havahtuis sua auttamaan(vaikken heitä tunnekaan), jos poika toimii noin. Voi v...:angry4

Voi ei Cranberry!
Taitaa olla niin että se vastuuttomuus ja itsekeskeisyys on ihan suoraan kasvatuksen tulosta sun miehen kohdalla...? Tosi harmi ja kamalaa et nyt sit alkaa tollasta tekstiä tulemaan!
Muistat käyttää kaikki mahdolliset kuuntelevat korvat ja tukiverkot kun tarviit. Toivotaan että se mieskin herää todellisuuteen kun ei edes ensimmäisestä lapsesta ole kyse, pitäs tietää mihin on ryhtyny.
Tsemppiä!

Jos ihan kurjaksi menee, niin pääsisitkö Cranberry esimerkiksi ensikotiin? Jos kerran miehen perhekin on noin mahtavaa porukkaa, niin minä kantaisin jo sitä ensimmäistäkin lasta pois moisten ihmisten ulottuvilta...

http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/tyomuodot/ensikodit-ja-muu-vauvaperhetyo/ensikodit/

Oletko neuvolassa puhunut asiasta? Täytyyhän sulle apua saada! Mies on selkeästi täys paska, joten se kannattaa pyyhkiä kynnysmattoon. Voi kun vois auttaa jotenkin muutenkin kuin vain foorumihaleilla.

No en tiiä noista ensikodeista mitään ja aattelin nyt torstaina kun mulla on äippäpolil aika et kyselisin siitä vaikka. Jotain täytyy tehä kun ei tätä ahdistuksen määrää kestä. Neuvolassa kun viimeks kävin ni oli sellane perus kerta. Mistää ei puhuttu mitään ja järkevää ei saatu aikaseks. Hempan katto, pissan ja painon. Huisii ! Ei siel neuvolas oikee tuu puhuttuu ku ei meil kohtaa nää näkemykset millää taval.

No tuo nastisti alkoholisti vaari ei onneks asu täs ! Mut tuo vittuileva anopin äitee on oikeen piristävä

Toivottavasti saat apua jotain kautta. Kuka muuten hoitaa esikoisesi, kun olet synnyttämässä?

Vai pääsiskö sieltä vaan pois jonnekin vuokralle(sosiaalitoimeen yhteyttä eikö sieltäkautta vois saadajotain apua jos omat voimat ei riitä?)? Vai onko ihan tuppukylä josta apuja ei löydy? Nyt kehiin doulaa ja jotain kiertävää mummupiiriä avuksi, kuulostaa sietämättömältä tuo tilanne!

Mietin ihan samaa kun Aretha. Mihin sun esikoinen menee kun lähtö tulee?Toivottavasti on joku hyvä paikka mihin voit rauhallisin mielin jättää pojan!

Tää on just tälläne tuppukylä mistä ei saa apua. Kunnan kautta on hirveen hankala saada mitään. Tai sitten en vaan osaa kieroilla tarpeeksi et saisin apua. Ja esikoisen hoito on ihan avoinna et mitä teen kun tulee hätä :sad001

Takaisin