Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tultiin eilen puolen yön jälkeen kotiin Kättäriltä ja yläkerran 18 kesäset tytöt päätti kiljua, kikattaa, huutaa klo 6 asti aamulla. meinas väsyneenä hirttää mopo kiinni siihen touhuun. Olin vaan liian väsynyt siirtämään luitani kerrosta ylemmäs kertomaan tätä asiaa niille. Ajattelin vaan et oottakaa tovi niin meille muuttaa äänekäs kosto, joka itkee pitkin päivää ja häiritsee typyköiden nukkumista! Hyi oon ilkee!!!

Arethan suunnitelmat kuullostaa just hyvältä! Voisin ite kuvitella nauttivani ihan samoista asioista! Ehkä jo parin viikon päästä? :D

Muhun valaa tällä hetkellä kovasti uskoa yksi tammikuussa lapsen saanut kaveri, joka on jo aivan täysillä vanhoissa harrastuksissaan mukana. Käy metsälenkeillä vauva vaunuissa tai liinassa ja muutenkin elää niin kuin ennenkin, paitsi vauva hengaa siinä mukana.

Toivon, että kesällä ois niin helppoa, että vauvaa vois kanniskella liinassa mukanaan ja hoitaa syötöt siinä samalla. Oon niin luontoihminen, että ihan vihloo, kun en ole aikoihin kyennyt metsäilemään.

Vauvan kanssa menee metsäily tosi hyvin, imettääkin voi vaikk kiven päällä ja pyllynpesun voi hoitaa pullovedellä tai jossain "lätäkössä" joka matkalle sattuu:wink.
Talvella on vauva mennyt mulla pulkkaan viritetyssä kantokopassa-hyvä vetää pitkin jäitä, tai vaikka suksien perässä(jos nyt ei ihan ryteikössä liiku..)
Sitten kun on sellainen 1-2v on mun mielestä vähän vaativampi, kun painoa on jo, eikä jalka vielä nouse..mutta äkkiä sekin aika menee, pitää vaan lyhentää retken oman kantokyvyn mukaan!
Me on harrastettu nyt paljon veneretkeilyä kun on pikkuisia, pääsee kauas, vaikkei se jalka niin jaksaiskaan. mutta kieltämättä, kyllä mua sellainen viikon raavas vaellus kiehtois pitkästä aikaa..

Väsyttää! Ulkona ihana ilma ja kotona ois vaan viimiset siivoukset mut taian olla mökin jäljiltä tosi väsyny. Tää päivä vaan pientä pyykinpesua ja rauhallista ulkoilua

Johan on miehet aiheuttaneet taas pahaa mieltä. Hyi miehet!!! :mad:

Pakko kommentoida tuohon auto-juttuun. Ymmärrän Mannaryyni hyvin sitä, että ottaa aivoon, kun pyydetään kyytiä ja sit ei edes bensoja makseta. Meillä kun on tuo oma taksi, niin arvaatkaas kuinka paljon tulee tappiota, ku ensin porukkaa vetää pään täyteen viinaa baarissa ja sit ku pitää kotiin päästä taksilla, niin eipä ookaan rahaa maksaa. Tai paras on se, että kysytään jo valmiiks, että vietkö kotiin velkas. HALOOOOOO?????? Vittuako vedetään sitä viinaa niin paljon, ettei riitä rahat kotimatkaan. Se on kaikki meidän elämisestä pois. Kuitenkin maksetaan ihan vitusti veroja yms. Ja kusipäät kulkee sit taksilla velaks. Onneks suurin osa maksaa velkansa jossain vaiheessa, mutta on niitäkin jotka ei maksa koskaan. Tosin ne ei myöskään tuu kyytiin ennen kuin entiset velat on maksettu.
Saatikka se, että känniääliöt haluaa ryypätä / syödä taksissa. Ja sit oksennetaan. Se on meidän työpaikka. Ei mekään tulla kenenkään työpaikalle oksentelemaan.Vois ihan pikkusen aina miettiä ennen kuin tekee.

hymykuoppa: onko muuten ihan sallittua jäädä työpaikalle ryyppäämään ravintolan sulkemisen jälkeen? Kun mulla on sellanen mielikuva, ettei se olis ihan laillista.

^ ravintola-alan ihmisenä pika kommentti: lain vastaistahan se on jäädä juomaan ravintolan sulkemisajan jälkeen sinne-aika moni tekee kuitenki näin, varsinki pienemmissä paikoissa (mikä ihme ajatus omistajan oikeudesta)... ja miun marinaan: oksennustauti saapui perheeseen (olen tällä hetkellä kotipaikalla): äiti oksenti eilisen, pikkusisko tänään kipeä, seuraavaks se oon mie joka saa taudin (isä tuskin sairastaa)...

Nuo Clearblue-testit on vielä aivan tolkuttoman kalliita ja epätarkkoja, jos vertaa perinteisiin yksi viiva, kaksi viivaa -liuskatesteihin. Kokemusta on, lapsettomuusklinikat kun pistivät testaamaan ovista noilla hiton hymynaamatesteillä.

Alkaa kyllä taas arvostamaan entistä enemmän perusjuttuja tän reissun jälkeen!! Ja varmaan tän raskauden jälkeen!!
Mies on nyt kahden lapsen kanssa kotona, mie en tiedä pääsenkö kotiin vai en ja joudunko tänään vielä toiselle paikkakunnalle jalan ultraan..
Helv..
Ois kiva päästä kotiin, niin ei tarvis soitella lapselle hoitajaa sillä mies menee jo 5.00 töihin!!!
Lääkäri tulee varmaan taas parin tunnin päästä paikalle uudestaan, huoah!!!!

Mie stressasin jo sitä että "hitsi kun pitää hoitaja hommata synnytyksen ajaksi", niin nyt sit pitää ylimääräisiä hoitajia hommata ja kuinka kauan tätä vielä jatkuu?!?!..

Mietin jo että onko tää jotain paskaa karmaa, olen kiukutellut kun olen levinnyt raskauden aikana ja kun on tylsää ja kun haluaisi jo vauvan syliin..
Niin nyt sit istun tuomiota täällä makuullani, jee.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä nyt marisen tänne mun kuulumiset ku pelkkää marinaa on tiedossa...

Siiiiiiiiis mun mies on niin V***N MULKKU et ei mitään rajaa. Hän käy kotona nukkumassa ja syömässä ja muuten ei näy. Oon nyt pilannut hänen elämänsä koska olen raskaana vaikka yhdessä on lapsesta sovittu. On ollut tosi rankkaa henkisesti ja fyysisesti kun kaikesta on pitänyt ite selvitä ja on todella kummallista kun mulla ei nyt ole ketään tukemassa vaan oon saanut valmistautua tuohon koitokseen täysin yksin. Hirvee stressi ahdistus ollut tässä ja en oo siks jaksanu täälläkään kirjoitella (en oo möksänny teille:grin). Kävin kyllä juttuja lukemassa ja yritin jotain järkevää tänne tekstata, mut kun on tosiaan ollut toi olo täyttä itkua ja surua niin ei ole vaan saanut mitään aikaseksi. Nyt oon jo pikkasen pirteempään päin ja yritän keskittyy vauvaan ja poitsuun ja unohtaa ton kusipään et jaksan ja selviydyn siitä synnytyksestäkin. Oloa ei tietenkään helpota ku asuu samalla pihalla ton ukon perheen kanssa. Kun siellä niin tiedetään paremmin mitä minä olen tehnyt väärin ja kuinka minä olen se paha ihminen. On se mukavaa olla viimesillää ja kuunnella pelkkää paskaa joka suunnalta. Eipä ois uskonu et menee asiat näin pahasti sekaisin ja tuntuu et tälle sotkulle ei oo tulos edes loppua. Ja sit tosiaan ketuttaa sekin et vieläkään tää vauva ei tule. Kärsin hirveistä säryistä ja kivuista. Joka päivä jotain ja käyn siel sairaalas vähintää kerran viikos. Alkaa olla voimat loppu tän kaiken kanssa. :sad001

Huh huh cranberry! Todella rankkaa tekstiä jo luettavaksi. Voin vaan kuvitella mitä se on tosi elämässä.. Harmittaa niin paljon sun puolesta! Ja kun miehes on myös toisen lapsen halunnu ja nyt päättää ettei ookaan häntä varten. Todella vastuutonta! Hali ja voimia sinne, tosta ei voi ainakaan asiat kääntyä kuin paremmaksi päin:Heartbigred

Sano ihan suoraan niin ettei haluu koko lasta ja oon pilannut kaiken. Et tämmöstä. No mulla on niin kakka tilanne etten pääse mihinkään oikeen. Ja kun mullakin nii nuoria kavereita ni ei kellää ois ees paikkaa mulle ja omien porukoiden kans tilanne vähän mutkikas :sad001

Takaisin