Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hymis, kuulostaa lupaavammalta :) Toivottavasti huomenna saatte asiat puitua kunnolla eikä jää kummallekaan mikään hiertämään. Nää on nää parisuhteet kyllä välillä melko hurlumheitä! Kyllä ainakin itse näin 10v saman ukon kans olleena voi sanua että ei oo helppoa ei.
Mutta on kyllä vähä kurja että miehes siut tuolleen näin loppuraskaudesta sai tolaltaan, kun nyt ois enemmänkin aika rentoutua ja olla vaan ja odotella.

Juu harva parisuhde on täysin mutkaton. Kyllä kai sitä on pahemmastakin selvitty. Nää hormonit saa mut vaan niin yliherkäks kaikelle että tällaset asiat tuntuu maailmanlopulta! Toivotaan että tää nyt tästä helpottaa ja elämä palaa normaaliks :)

Mua ärsyttää lähteä mihinkään..
Olisin halunnut nukkua tunnin pidempään kun yöllä tuli taas valvottua 1,5 h, onneksi jo 22 olin sängyssä..
Haluaisin ehkä olla ihan hetken omassa rauhassa, ollaan ti asti oltu pojan kanssa kotona kahdestaan enimmäkseen (ulkona nyt tietty löyty jne) ja tarvis ihan pientä omaa hetkeä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Haettiin vihdoin turvakaukalo häkkivaraston perukoilta. Se on jo miehen ekalta lapselta peräisin eli seitsemän vuotta vanha ja ollut jo yhdellä mun kaverillakin tässä välissä lainassa.

No, se perkele oli mennyt homeeseen. Mies pisti sen irto-osat koneeseen pyörimään että kai se varakaukaloksi vielä menisi mutta taidan alkaa katsella puhtaampaa ja nätimpää varsinaiseen käyttöön.

Toi kaukalo olisi varmaan muuten pysyny siistinä varastossa, joka on kyllä ihan raikas mutta kun hain sen takas kaverilta lainasta niin jäi pyörimään mun auton takapaksiin varmaan muutamaksi viikoksi mistä roudasin sen suoraan tonne varastoon. Oli varmaan saanu autossa kosteutta sen verran että ehti siitä kasvattaa rihmastot. Ku olis taas silloin jo aatellu että tuo sen eka sisälle kuivumaan.

Meillä on vaunujen koppa tuolla samassa varastossa ja se kyllä nuuskittiin tosi tarkkaan eikä siinä hometta näkynyt. Se olisi kyllä sit lentänyt saman tien mäkeen jos yksikin pilkku olis näkynyt.

Nämä pyhät on väsyttäviä.. En jaksa nähdä enään ketään. Eilen kävi kylässä ihan liikaa ihmisiä, ihan se että jaksaa edes seurustella vieraiden kanssa on nyt liikaa vaadittu. Haluan nyt vaan maata sängyssä, syödä suklaamunia ja marista foorumilla. Maha ollut löysällä, limatulpan rippeitä tullut ja vauva koittaa kaivautua mahasta ulos. Kuka mun kaikki mehut vieny?!?!? Oon sippi, poikki, kuollut...

Tulis meilleki joku kylään. Kukaan käynyt tai soittanut ja pyytänyt edes mihinkään (ei sillä et jaksais mihkään mennä). Partsilla on ihanan lämmin, eilen vaan jonku 30min oleilun jälkeen aloin punoittamaan siten et oli pakko tulla pois. Pakko kai jaksaa raahautua pienelle kävelylle.

Ja toki mekin voitais tänne pyytää, mut oon niin marttyyri et paskat "olen viimesillään raskaana, kaikki tietää sen. Kaikki myös tietää et ollaan vaan kotona koska en jaksa liikkua kauas ja kaikki tietää et voi kysyy voisko tulla kahville". Vuori on tervetullut tulemaan muhammed-valaan luoksi, valas ei liiku.

Mie ite meinaan myyä ne tavarat mitä en tarvi sitten. Eipä arvo laske heti, kun kaiken oon uutena ostanut.

Miehellä on miesflunssa. Tosin, nyt kun tuli kaveri käymään, niin ollaan todella energisiä ja jaksetaan vaikka mitä. Sit tullaan sohvalle, kääriydytään vilttiin ja toivotaan paijauksia, kun köhköh, kurkkuun sattuu. Pläääääääh!

Ele, katos kun kuulostaa tutulta :D Meilläkin on mieheke muutamaan otteeseen tuota miesflunssaa potenut. Se on vissiin semmonen flunssa mitä ei me naiset oikeen ymmärretä, eikä ilmeisesti voida saadakkaan :P

Ollut tänää niin huono olo, et ku haettii toinen auto anoppilasta, niin aloin itkeen ajaessani..alan olla vähä turhan väsyny tähän odottamiseen..miks tää ei voi jo syntyä :'(

Äiti, voi morjens. Aamuisen puhelun antia: kerroin, että on supistellut silleen ihan aikuisten oikeesti ja kaipa tämä täältä voi lähteä tulemaan hiljalleen.
"Voi kuule, ei se vielä synny!" (No hitostako sinä sen tiedät?)
"Sun pitää harjoitella sellaisia pilates- ja joogahengityksiä, että osaat sit hengittää oikein." Sanoin, että ajattelin ihan hengittää sisään ja ulos vuorotellen tarpeen mukaan. Ei kelvannut, pitää osata hengittää "oikein". Dafuq? Kai mä nyt entisenä kilpauimarina osaan jos jonkinmoista hengitystekniikkaa ja nyt kun ei ole edes pää pinnan alla, niin sen kun kauhoo menemään vaan!
"No onkos teillä nyt se ja tuo ja tämä hankittuna?"

Aaargh!

Onneks on se viissataa kilsaa väliä.

Hööö, ja minä kun toivoin, että päästään ikkunalliseen synnytyssaliin. Halajan happea!

Mulle iski eilen ihan totaaliahdistus tästä painonnoususta. +16 kg mennään, vaikka en omasta mielestäni oo ees mässynny niin hirveesti! Liikkuminen on vaikeen näköistä ja olo on muutenkin äärimmäisen valasmainen. Siihen päälle vielä se, ettei miestä kiinnosta sen yhden tietyn ässän harrastaminen. On siis tosi viehättävä fiilis! :( Ja joo, ollaan miehen kanssa puhuttu, sitä vaan ahistaa hommailla kun vauva on mahassa jne jne jne.

Mä vaan toivon, että tää tyyppi täältä mahasta alkais pikkuhiljaa tulla maailmaan, niin pääsis kokemaan sitä vauva-arkea ja alkamaan liikkua ja tehdä asioita kuten ennen! Eilenkin tympi niin pirusti, kun piti kesken "talkoiden" lähteä sisälle lepäilemään, kun ei vaan jaksanu puuhata.

Edit: Niin joo ja mä olin ennen raskautta oikeesti aika simpsakassa kunnossa , että senkin takia tää paisuminen ahdistaa tosi tosi tosi paljon.

Mullekin alkais tämä raskaus riittämään ihan siltä kantilta, että ois niin mukavaa pystyä taas liikkumaan! Oikein Pavlovin koirana odotan reippaita kävelylenkkejä, kahvakuulailua, uimista, pyöräilyä ja metsässä samoilua. Voi, metsä! Heti kun oon siinä kunnossa, että pystyn etenemään polulla, pikkuinen pistetään kantoliinaan ja äitinsä istuu kannonnokassa koko päivän, kuuntelee tiaisten ja tikkojen juttuja ja katselee muurahaisten menoja.

Takaisin