Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mahdollisuuksia pitääkin antaa, ei se ole helppoa lähteä!
Mutta silloin, jos mikään ei pysäytä oravanpyörää ja itseä ahdistaa niin..
Onhan aina aikalisä, lähtee itse vaikka muualle muutamaksi viikoksi - mutta viimeisillään raskaana ei joo kannata..

Toivotaan nyt että se mies rauhoittuisi, tajuaisi että nyt jos koskaan on muutoksen aika!
Uskon kyllä muuttumiseen, mutta uskon myös muuttumattomuuteen..
Se on aina 50/50 että ei ihme että ensikertalaista jännittää!

Onko se Hymykuopan mies laittanut edes viestiä sen jälkeen kun lähti? :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kannattaa miettiä sitä yksin synnyttämistä, mies ehdottomasti mukaan jos noi välit edes pikkuisen paranee, oikeesti..
Mua on aina harmittanut että esikoisen synnytin yksin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Voi hymis! Mä niin sympatiseeraan sua <3 tosin aika yleistä kai että pariskunta riitelee erinäisistä asioista kun esikoista odotellaan viimeisillään... :( toivon todella et asiat selviää ja saatte sovittua ennen h-hetkeä!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

hymis, viestistä päätellen on mies aatellu asioita, jos se siitä tajuais ja tulis kotiin yöks... ite tappelin pari iltaa sitten miehen kanssa pahasti-ja ku en osaa puhua-niin huonosti meinas käyä, mutta sit juteltiin kuitenki oikeesti kunnolla ja hyvin jatkuu :) kaikkia vähän stressaa ja arveluttaa tuleva vauva-arki

Marmatimarmatinarinari... Haluaa synnyttään jo!

Ps. Miehet on perseestä! Omaa miestä ei oo muutamaan päivään näkyny oikeastaan ollenkaan kun hän nyt ottaa taas sitä kuuluisaa "omaa aikaa" ennen toisen syntymää. Sehän ei haittaa mitään että minä en saa öisin nukuttua kun esikoinen tekee hampaita ja pissarakko on ku oravalla, kunhan hän saa yöt laukata pitkin pitäjiä ja nukkua kahteen päivällä! Perrrrr...

Voi hymis ♡ yritin päästä kärryille lukemalla edellisiä. Voimahaleja täältä 8)

Sä oot kuitenki jo sellaisilla viikoilla, että lähtö voi tulla koska tahansa. Onko sun mies siis aina ylitöissä noin myöhää? Vai jääkö se muuten työkavereiden kaa hengaamaan. Kai se silti tulee aina yöks kotiin ryyppyreissuilla jne? 8)

hienoa hymis!!!! toivottavasti se siitä alkais rullaamaan :Heartred voimahaleja!!!!

Me käytiin ukon kans ekaa odottaessa vähä samanlaista rumbaa läpi... joo tottakai pitää töitä tehdä ja rahaa ansaita, mut monet kerrat mekin "keskusteltiin" että kumpi parempi ylityöt 200% palkalla vai päivä puunkaatoa vanhempiensa luona ilmasiks jonku typerän hevostarhan tieltä tai heinänhakua 200km päästä eikä edes bensa rahaa herunu..... miljoona kertaa sanoin, että pistäköön elukat pois, jos ei ite pysty hoitaa, ei oo meidän homma tehdä tai kustantaa.... muutamat tappelut käytiin, mut sit se vihdoin tajus ku sanoin et rahat loppu, maksa sä..... ja kaupass oltiin ja reilu 150€ vauvan tavaraa hihnalla....
samoin sillon viina keskustelua käytiin... se opiskeli viikot Kuopiossa ja mä hoidin kotoa... se kävi iltaisin bubissa kurssikavereittensa kanssa ja viikonloppusin olis sit pitäny nähdä niitä muita kavereita.... kävi välillä vaan kääntymässä kotona ja lähti yöks jonneki vantaalle... yks kaunis kerta sit sanoin, etten pääse hakemaan junalta enkä halua että se tulee kotiin, mulla on muita suunnitelmia.. se meni ihan pois tolaltaan ja tuli itkien taksilla kotiin... selitin kyllä nätisti asian kun ekana tietty luuli et mulla on joku toinen, mut sen jälkeen se on aina kysyny multa ensin että mitä mieltä olen ja että sopiiko :wink mä en koskaan ole sitä kieltänyt menemästä tai juhlimasta, mutta olen kyllä sanonu, että kyllä haittaa jos meet, ku on esim ollu muita suunnitelmia..

pirttihirmu olen, ai nou, mutta valitettavasti noita aikuisia kakaroita täytyy joskus potkia ihan huolella..... ja oon sitä mieltä että jos se lähtee jonku riidan päätteeks niin saa luvan lähteäkin.... suhteen tulee olla tasavertainen ja molempien täytyy antaa periks ja tehdä kompromisseja...... asioista olen aina valmis keskustelemaan, mutta itsestäänselvyydeks en rupea....

MIEHET TAITAA TULLA PYLLYSTÄ!!!!! :grin

Mä en jaksa enää omalleni suomentaa kun ei mene perille niin ei mene. Mä pärjään kyllä ilmanki häntä, niin miehen perään en ole :D Omapa on hänen häpiänsä kun ei perhe kiinnosta vaan kaikki muu sitäkin enemmän. Turha vaan hänenkään luulla että tässä roikkumaan aletaan jossei intressejä hällä olekaan tämän enempää. Mut luulenpa oman kohdalla että se vaan panikoi toisen syntymää, rauhoittuu kun on syntynyt. Tai sit moon vaan sokee :P Ei jaksa ressata täsä vaiheessa viikkoja

Josko siis hymiksenkin mies tajuaa viimeistään kun olette tositoimissa synnärillä ;) tai ainakin siinä vaiheessa kun vauva saadaan ulos, se hetki on maaginen :) <3 meillä ainakin pillitti molemmat

Kirje voi joskus säikäyttää, vaikka oonkin sitä mieltä että se on usein toimivin tapa avata keskustelu. Mä kirjoitin pari vuotta sitten miehelle aika kattavan vuodatuskirjeen kaikesta, mitä mulla oli meidän suhteessa sydämellä. En osannut yhtään odottaa, että mies möksähtäisi siitä - ajattelin että se lukisi kirjeen ja heti taianomaisesti ymmärtäisi mua. Mut sille olikin tullut fiilis, etten mä näe meissä tai hänessä mitään hyvää ja asiat on korjaamattoman huonolla tolalla, kun yhtäkkiä tulee täyslaidallinen. Ne asiat kyllä puhuttiin ja oon yhä tyytyväinen, että otin ne esiin, mutta ehkä mä nykyään vähän paremmin ymmärrän tollasen parisuhdekriisikirjeen vastaanottajaa... lähinnä sitä, että siinä voi henki hetkeksi salpautua.

Mut tarkoitus ei tietenkään ole puolustella hymiksen miehen yöjuoksuja ja yleistä dorkailua! Varmasti sitä jännittää, joo, mutta nää on niitä hetkiä kun ihminen saa tilaisuuden todistaa olevansa aikuinen ja näkevänsä omaa napaa pidemmälle. Toivottavasti näin käy.

niinpä! ja tosi useestihan lähes kaikki ihmiset on sellasia, kun tulee kritiikkiä se pitää ensin rauhassa miettiä ja suodattaa, enneku siihen voi tarttua ja käydä asia asiallisesti ja aikuisten oikeesti läpi... ehkä hyväkin joskus lähtee pois, ettei tule sanottua suutuspäissään mitään tyhmää :)

Noni, en mä uskalla näyttää mun kirjettä miehelle. Tulee vielä joku The Väärinkäsitys ja päästään ekaa kertaa kunnolla riitelemään. :sad001

Voi Hymis ja sun miehes! Mä tiedän valitettavasti mitä on yhteiselo baarityöläisen kanssa, eksäni harrasti ihanasti tota samaa et eka ollaan töissä aamuviiteen ja sit voikin jäädä sinne työpaikalle kavereiden kanssa kiskomaan viinaa. Aina ei muistanu ilmoittaakaan etten oo nyt tulossa vaan ite piti herätä aamulla ja tajuta et haa, olen edelleen yksin. Ihan perseestä!
Mulle jäi sellanen kuva ainakin niistä ihmisistä et ne oli kamalan kypsymättömiä koko sakki ja vaikka eksäkin lähenteli kolmeakymppiä se jäi killumaan sinne kakaroiden tasolle kun niiden kanssa hengasi. Toki osalla oli toimivampi parisuhde ja suht aikuinen elämä mutta ne ei sitten osallistuneetkaan noihin aamubileisiin.
Mä kyllästyin siihen touhuun lopulta mutta uskoisin että miehet kasvaa siitä joskus yli, et ei enää tule tarvetta moiseen touhuun. Ehkä Hymiksen mies just nyt pöllöilee kun joku pieni kapinamieli nostaa päätään eikä haluis aikuistua ja elää fiksusti...?

Mutta nykyisen miehen kanssa myös on sellanen kokemus että meillä aikanaan oli yhestä ja samasta asiasta riitaa, liitty kans tällaseen kaverien kanssa hummailuun, ja mä varotin noin 150000 kertaa että jos ei homma lopu, mä lähden. Se ei muuten loppunu ennenku lähdin. Ja kun mä olin lähteny, alko tapahtua.
Me ei lopulta oltu erossa kauankaan mutta sitä että lähdin, en ole katunu! Asiat muuttu ihan valtavasti sen myötä ja pelkästään parempaan suuntaan.
En silti sano et se joka tilanteessa ois paras ja toimivin vaihtoehto ja sillon lähtiessäni ei kyllä käyny mielessä et joskus oltais tässä tilanteessa kun nyt :).

Voi apua! Jos miehet tulee pyllystä niin pitääkö tää oletettu poika siis synnyttää sen reiän kautta?? En ala! Peruutan koko tilauksen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä nyt päivitän tänne marinaketjuun vaikka tää ei enää marinaa ookaan. Käytiin aika kovaa keskustelua tossa aikasemmin tekstiviesteillä sen miehen kanssa kunnes ilmotin etten haluu käydä asioita läpi tekstiviesteillä. Kävi kuitenkin ilmi että mies oli vähän loukkaantunu siitä etten ollu saanu sanottua asioita aikasemmin ja sen lisäks nyt ymmärtäny osia kirjeestä vähän väärin. Se tuli kuitenkin äsken käymään kotona ja saatiin asioita selviteltyä. Mies lähti työporukalla jatkamaan iltaa, mutta sovittiin että omat rahat pysyy tilillä ja kunto sellasena että pääsee omin avuin kotiin ja sänkyyn asti eikä mun tarvii lähteä yksin synnyttämäänkään vaikka lähtö tulis vielä tänä yönä. Huomenna ollaan ihan kahestaan ja jutellaan rauhassa. Tuntuu kuitenkin siltä että asiat on nyt paremmin. Mutta kylläpä on tullu itkettyä viimesen vuorokauden aikana!

Takaisin