Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvin kirjoitettu huihuihui! Ja tosiaan se saattaisi vähän herättää jos sanoisit hymis että mietit jo että olisiko parempi yksin?! Ihmeellistä käyttäytymistä tosiaan jos tulee AAMULLA kännissä kotiin töistä kun avovaimo on viimeisillään raskaana...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mut hymykuoppa sun pitää ajatella myös sun lapsen parasta. Entä jos se ei ikinä opi ja sä ja lapsi saatte vaan kärsiä siitä. Ajattele jos meno jatkuu tommosena vuodesta toiseen, sä kärsit ja katkeroidut, muttet uskalla lähtee, mies voi tehdä mitä huvittaa ja lapsi vaan toivoo että isi lähtisi pois (tai kuolisi). Mun lapsuus nimittäin on ollut just tuollanen ja mä en mitään niin kovin toivonu ku sitä että äiti löytäs jostain voimaa lähteä. Siitä tilanteesta ei hyödy kukaan muu kuin mies.

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte asioita selviksi. Kirje on loistava tapa herättää keskustelua, jos voi samalla antaa toiselle hetken sulatella sen sanomaa. Eikä sitä pääse karkuun eikä mikään unohdu käsitellä. Se vaan täytyy jossain vaiheessa purkaa puhumalla. Parempi nyt kuin sitten vauvan viedessä huomion ja energian.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Kirje on toisaalta hyvä tapa, mut toisaalta kirjoitetun tekstin voi toinen ymmärtää ihan täysin eritavalla kuin ois tarkoitus.. Aina parempi jos pystyis puhumalla setvimään vaikka edes niin, et toine vaan kuuntelis. Ei sitä keskustelua aina heti välttämättä synny.. Jotenkin tuntuu, et tuon miehen on vaikea sulattaa ja ilmeisesti tajuta toisenkin kanta, et varmaan tarvii sitä aikaa tajutakseen tilanteen toisenki kantilta.

Mutta jos ei todellakaa miestä kiinnosta niin en tiedä vaivautuisinko mie jatkossa yrittämään mitään... On tuo ollut aikamoista peliä kyllä mitä on sivusta saanu lukea ja ihmetellä!

Hymis, pallo on nyt sun miehellä. Sä olet tehnyt oman kantasi selväksi: ei viimeisillään raskaana olevan naisen mies voi tehdä palkatonta työtä (vai mitä se nyt sitten työpaikallaan tai jossain puuhaakaan) eikä etenkään tulla jatkuvasti kännissä kotiin. Jos on niin lapsellinen, että suuttuu kun sanotaan ihan aiheesta, niin anna sen miettiä omaa napaansa sitten.

Ihan tosi paska tilanne sulle, mutta jos miehesi apu ja tuki on tuota luokkaa, niin sä pärjäät paremmin ilman moista stressipesäkettä.

Toukokuiset kuuntelee! :Heartred

Tosi säälittävää, jos dokaaminen menee sun ja vauvan edelle. Oon niin vihainen sun puolestas!

Ja nyt jos Hymiksen mies tulee taas aamulehden mukana ja sammuu lattialle, niin anna kuolata siinä. Aamulla voit rymistellä imurilla sen ylitse.

Aika hirveää :/ Tosiaan, älä missään nimessä ala pelkäämään miestäsi tai reaktiota "aikooko lähteä".
Jos lähteekin niin tää tyyppi ei sua tule hyödyttämään/tuomaan onnea täysin, jos jatkaisit sen kanssa.
Olen nähnyt monenlaista tallaajaa, ja kaikkea ei tosiaankaan anneta anteeksi!
Mulla on menneisyydessä muutama luuseri, itsekeskeinen kakara, ja voi hitto - olen onnellinen että tajusin sanoa ettei tästä tule mitään!!
Jälkeen päin se ei ollut rakkautta munkaan osalta, se oli enää vain odottamista että toinen muuttuisi..
Mutta, eihän toinen muutu, jos toinen vaan on sellainen kuin on?
Sitä muutosta ei tee usein lapsetkaan, ei munkaan isä muuttunut tai äiti, koska niillä menee oma perse aina edellä eikä ne tunne edes huonoa omaatuntoa.
Minkä ihminen luonteelleen voi.
Kaikki ei kasva aikuisiksi - ikinä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Vähän jännittää että jos lähtö tulee tänäyönä niin uskallanko soittaa sille ollenkaan...tai vastaako se jos uskallankin.

Mutta siis ihan totta joka sana mitä kirjotitte liii-saaa ja Aretha. Ootte hyviä tsemppareita! Mä oon vähän sellanen jahkailija näissä parisuhdeasioissa että annan aina ensin 1000 uutta mahdollisuutta ennen kun luovutan. Avioeroakin hauduttelin aikanaan melkeen vuoden ennen kun uskalsin sanoa siitä ääneen...

...Mut toisaalta, kukin taklaa tyylillään. Mä oon kans jahkailija, älä siitä huoli :Heartred Kirje oli tosi hyvä idea, uskoisin että huomenna jo on jotain tapahtunu miehes mielessä. Mun mielestä miehet tarvii aina sen vähintäänki vuorokauden sisäistääkseen jotakin, ne ekaks loukkaantu kamalasti kritiikistä, mut pian ne on jo samaa mieltä. Toivottavasti asiat järjestyy..

Iii-saaaa, sä oot kyllä ihan uskomaton noiden sun himojen kanssa! Mulle tulee jo semmonen olo, et mä oon jotenkin epänormaali kun mun ei todellakaan tee edes normaalitilassa seksiä mieli joka päivä. Eikä selitykseksi kelpaa se et meillä on jo pakkaa sekoittava lapsi, niin on teilläkin! No, onneks meillä miehen kans halut on tasapainossa. Ei aina, mut useinmiten!
Ja kun sua vielä sattuu se? Miten sun voi tehdä silti mieli? :eek:

Hymikselle halauksia ja voimia! Toivon kaikkea hyvää teidän parisuhteeseen!

Mä kans kirjoittelin kolme sivuisen kirjeen miehelle viime viikolla. Mies luki sen aamulla ja mietti työpäivän ajan. Välillä se on semmosta... Kirje toimi meillä, sain sanottua kaiken ilman riidan sekoitusta. Sit juteltiin illalla hyvässä hengessä.
Meillä riitely on aina kamalaa huutamista ja syyttelyä. Sit mä itken ja mies huutaa, lopeta toi poraaminen! Ja mä itken vielä enemmän kun se huutaa mulle... Siis eihän siitä tule mitään. Me ollaan opeteltu riitelemään "rakentavasti", mutta ei se oikein vieläkään suju. :rolleyes: Ehkä sitten kun ollaan oltu yhdessä 30 vuotta! :wink

Ja marisen... Tyttö jäi mummolaan leikkimään. Saatiin miehen kans hetki kahdenkeskistä aikaa, niin arvatkaa mihin tämä yrittäjä mieheni lähti? No tietenkin sinne töihin! Uudet koneet täytyy ohjelmoida valmiiksi tiistaita varten!
Mutta tää on tätä meidän arkea. Pääsiaspyhät on kyllä pitkät mun miehelle, puhumattakaan tulevasta isyyslomasta. Saas nähdä kauanko pystyy olemaan töistä poissa.

Anna aikaa, mutta älä loputtomiin. Onhan sulla joku täyspäinen aikuinen ulottuvilla, jos täytyy lähteä laitokselle? Äiti, sisko, hyvä ystävä?

...itsekin olen kirjoittanut kirjeen miehelle, mutta en ole sitä vielä näyttänyt. Ehkä illalla. Tosin mun kirjeeni on lähinnä pyyntöjä tyyliin "teethän sitten näin ja näin, pidäthän huolen tästä ja tuosta asiasta". Silti ujostuttaa.

Siinä on paljon pureskeltavaa, varmasti mies tarvitsee aikaa. Vauva varmaan ymmärtää olla syntymättä tänään, jotta saatte asioita eteenpäin. Kyllä sä pärjäät :).

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Takaisin