Iii-saaaa, sä oot kyllä ihan uskomaton noiden sun himojen kanssa! Mulle tulee jo semmonen olo, et mä oon jotenkin epänormaali kun mun ei todellakaan tee edes normaalitilassa seksiä mieli joka päivä. Eikä selitykseksi kelpaa se et meillä on jo pakkaa sekoittava lapsi, niin on teilläkin! No, onneks meillä miehen kans halut on tasapainossa. Ei aina, mut useinmiten!
Ja kun sua vielä sattuu se? Miten sun voi tehdä silti mieli?
Hymikselle halauksia ja voimia! Toivon kaikkea hyvää teidän parisuhteeseen!
Mä kans kirjoittelin kolme sivuisen kirjeen miehelle viime viikolla. Mies luki sen aamulla ja mietti työpäivän ajan. Välillä se on semmosta... Kirje toimi meillä, sain sanottua kaiken ilman riidan sekoitusta. Sit juteltiin illalla hyvässä hengessä.
Meillä riitely on aina kamalaa huutamista ja syyttelyä. Sit mä itken ja mies huutaa, lopeta toi poraaminen! Ja mä itken vielä enemmän kun se huutaa mulle... Siis eihän siitä tule mitään. Me ollaan opeteltu riitelemään "rakentavasti", mutta ei se oikein vieläkään suju.

Ehkä sitten kun ollaan oltu yhdessä 30 vuotta!
Ja marisen... Tyttö jäi mummolaan leikkimään. Saatiin miehen kans hetki kahdenkeskistä aikaa, niin arvatkaa mihin tämä yrittäjä mieheni lähti? No tietenkin sinne töihin! Uudet koneet täytyy ohjelmoida valmiiksi tiistaita varten!
Mutta tää on tätä meidän arkea. Pääsiaspyhät on kyllä pitkät mun miehelle, puhumattakaan tulevasta isyyslomasta. Saas nähdä kauanko pystyy olemaan töistä poissa.