Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ymmärrä Lucya tosi hvin. Itselläni oli viimeinen työviikko aivan umpitäyteen ympätty, tosin mulla oli siinä sijainen ja uusi esimies, joita piti molempia opastaa. Mutta sitten kun olin töistä lähdössä, niin ei tosiaan mitään kiitosta tai muistamista. Tuli fiilis, että tämäpä kiva ja että tuskin menen poikaa sinne näyttämään.

Kiitos nipsumuksi ja aretha! Kyseenaalaistin vain tilanteen oikeudenmukaisuuden ja tähän liittyy sijaiseni, joka tulee jäämään samaan tilanteeseen, kuin minä olisin ollut. Yhtälailla olisin voinut jättää sanomatta sillä asenteella, että mulla alkaa äityisloma ja olkoon asia muiden ongelma. Tällaisen palkkion saa, kun kiinnostaa muidenkin hyvinvointi työssä, kuin vaan itsensä!

Onnea kämpästä, Tuhinamurmeli! Eihän toi todellakaan ole paha vuokra 60-neliöisestä Helsingissä.

Ja Lucy, hyvä että ylipäänsä viitsit ottaa kantaa ongelmiin jotka tulevat koskemaan sun sijaista, mun mielestä toi kuulostaa vastuunkannolta eikä mäyhäämiseltä.

Äh, voi kun äitiyslomat ja uudet kodit voisivat vaan olla kaikille iloisia uutisia ilman että ankeat sivustakommentoijat tulevat pilaamaan fiiliksiä!

Totta turiset. Nyt on niin tuntosarvet pystyssä, että olen alkanut jo miettiä synnytyksenjälkeisiä hormonihuuruja - pysyykö oma pää kasassa ja mikä on kohtuullista käytöstä ja mikä ei.

Lucy sä oot tehny oikein, muista se! Mut harmi mullakin sun puolesta kun ois kiva jäädä äippikselle miettimättä et on jotenki "möhlänny"(mitä joskus heikolla hetkillä on ite kuvitellu)

Mun marisuttaa tänään se, että A. varasin kättäri-tutustumisen vast tänään, ja se on sit 37+5(eli vast 5.5.), eli toivottavasti jaksan vaappua sinne sillon ja baby on yhä sisäpuolella vatsaa. B.-marina on se et tulin just himaan ja kissat raadelle 2 viikkoa vanhan sohvan päädyn 10cm matkalta :smiley-angry016

^ Ota sairaalakassi mukaan ja asettaudu johonkin sängylle, että "mä voinkin sit varmaan jäädä tähän. Missäs se jääkaappi olikaan?"

Lucy, aika huonoa johtamista pomolta antaa palautetta kaksi päivää ennen sun lähtöä! Olis ny vaan antanu olla ja keskustellu vaikka sun sijaisen kans myöhemmin...
:sad001

Huhhuh... Eilisen raatmisen takia nyt kun pitäis lähtä ostoksille, asutaan vielä keskustassa, niin en jaksais. Oon ihan puhki. Sama kun sen pitkän lenkin jälkeen. Vähän ku raataa enemmän ni väsyttää seuraavana päivänä kahta kauheemmin. Mut pakko mennä hoitamaan ne babyshower-jutut ku huomen aamulla on lähtö Treelle

Väsyttää niin vimmatusti ! Tarttis lepoa, mut missä välissä kun saa yksin kotona naperoa vahtia ja öisin ei saa särkyjen takia unta ? o_O

Kissan eläinlääkäriin pämähti 160 e ja maksa-arvot koholla ja niitä seurataan :sad001. Väsyttää niin pirusti ja selkä otti pulttia eilisestä vesijuoksusta. Ja pitäis jaksaa koko ilta olla pirteä. Nyt huilaan hetken ennen kummipojan kylään tuloa.

supistelis ees kunnolla... pääsis sairaalaan lähtee... mut ei-pitää tällein välillä tunnin/parin ja vaihtelevin kipuastein :oops::eek:

heräsin neljältä ja nukkumaan ei pääse kun kummipoika ekaa kertaa yökylässä. Josko iltapäivästä sitten. Väsyttää tosi kovin, rupee risomaan kun tammikuulta asti nää unet olleet ihan perseestä.

Kiitos tuesta! Soitin vielä pomolle, kun asia jäi vaivaamaan. Tuntuu vähän paremmalta, että sain kerrottua oman version ja kaikki on nyt kunnossa pomon kanssa. Paska maku jäi silti, koska haluan asiat hoitaa hyvin. Ehkä tästä toivutaan ja toivottavasti tää unohtuu pian.

vähä kehnosti nukuttu yö takana, ja nyt särkee päätä oikein urakalla... tänään pitäs jaksaa viitsiä tehäki jotain

Hyvä Lucy, kun sait asiat selvitettyä... Itellä jäi niin monta puukkoa selkään, että vaivaavat välillä vieläkin, vaikka melkein 4kk siitä kun jäin töistä pois :sad001

Takaisin