Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun anoppi on edesmennyt ja miehelläkään ei oo ongelmaa ku en oo ollu vuosiin äitiin yhteydessä. Ei anoppiongelmia siis! Toisaalta en ikinä kerennyt nähdä miehen äitiä, ni väliin se on aika surullistakin.

Kyllä se on miehen tehtävä katkaista se napanuora, jos äitinsä ei itse ymmärrä. Yksi tapa on lakata vastaamasta puhelimeen enempää kuin kerran viikossa. Jos sieltä tulee jotain riipimistä, niin punaista luuria. Mihinkään perhepalavereihin en lähtisi, koska kyllä aikuiset ihmiset saavat itse päättää, missä ja kenen kanssa asuvat.

Muruska: meillä tavallaan sama tilanne. Miehen äiti on kuollut, enkä oo koskaan tavannut, kuulemani mukaan erittäin mukava ihminen oli. Joskus harmitellaan, ettei puolin toisin olla tavattu ja lapset kyselee juttuja mummostaan. Mut anoppi(siis itse miellän anopikseni) multa kyllä löytyy, eli miehen isän uusi vaimo, eikä mulla toistaseksi ole ollut mitään ongelmia hänen kanssaan, mukava ihminen ja tulee juttuun lasten kanssa.

Kolmas yö putkeen, kun ei nukuta. Yöt katkonaisia, heräilen vähän väliä. Alan stressata jo siitä, etten saa nukuttua. Ajatukset pyörii öisin kehää: pitäs nukkua, pitäs nukkua, pitäs nukkua --> uni katoaa. Nyt särkee päätä ja niska ihan jumissa. Pakko ois vaan taas jaksaa....

Meille varamummona toimii miehen täti. Asuu tosi jonkin matkan päässä, mutta kaikki tärkeät asiat jaetaan. Olen aika lailla tyytyväinen tähän. Ainoa huono puoli on ettei ole juurikaan hoitopaikkoja tontulle...

Voi sissos mä olen turvoksissa ja uupunut. En saa mitään aikaiseksi. Ehkä mun ei tarvitse edes yrittää, meen vaan takas sänkyyn... Paitsi sinne hiton neuvolaan pitää raahautua.

yöllä jäi unet heikoks oksetus-olon takia, mikään asento ei ollu hyvä... sai aamusta nukuttuu kuiteski jonku verran... pitäs jaksaa leikkii ahkeraa-ei vaan jaksa.. postin jos ees kävis tänään (300m postilaatikolle :D)

Vaik saankin nukuttua nykyään ihan ok, silti jotenkin tosi uupunut ja voimaton olo. Just jaksaa vessan, keittiön ja sohvan väliä rampata. Ulkoilen kuitenkin neuvolan ohjeiden mukaan mut se mitään piristä, uuvuttaa vaan enemmän. Suu on kuiva ku sahara koko ajan vaik vesituoppi alati kädessä. Tyyppi heiluu mahassa niin et tuntuu et rakko halkee ja itku meinaa tulla. Hikikin on ku toi vittumainen aurinko lämmittää kämppää. On taas rankkaa juu.

Tuhinamurmelile sympatiat tuosta anopista, ei käy kateeks! En ymmärrä miks aikuisten ihmisten ei annetta elää omia elämiään rauhassa, murr.

Päivän toiset päikkärit vedetty jo tähän aikaan mutta olo on kyllä kaikkea muuta kun levänny. Parin tunnin päästä pitäis lähteä synnärille tutustuun mutta oon niin väsyny ettei siitä varmasti jää yhtään mitään mieleen. Toivottavasti miehelle jää enemmän...

Yö oli taas niin levoton kun vaan voi olla.. ne isot vuodot on jättäny muhun jonku oman jälkensä, kunn viime yönäkin kävin vähintää tunnin välein tarkistuspissalla et ei kai vaan vuoda mitään ylimäärästä, kun nyt edellisestä vuodosta jäänyt "jälkivuoto" (lähestulkoon mustaa limaa) ei oo loppunu vieläkään ja nyt sit öisin pelkään... ja nyt sit väsyttää, enkä jaksa ees pukee...ja telkkariki jökkäs, eli kissat varmaa taas yläkerras meni kaapin taa ja irrotti antenninjohdon ja en tosiaa jaksa mennä sinne nyt kyykisteleen..huoh..

Sainpas lyötyä neukku tätille luun kurkkuun!!!! :smiley-angry019 BUAHHAHHAHHAAA!! sellasen paasauksen pidin, ettei se voinu ku naama punasena istua ja kuunnella.... Miestäkin kuulema vähän hävetti kun mä pääsin kunnolla vauhtiin...Verenpaineetkin oli 125/91 kun olin saarnani lopettanu, joten tuumas täti, että mitataan hetken päästä uudestaan laughing7 heheheee....... mut eipähän enää mussuttanu mun ylipainostani ja mukamas herkuistani..

ei tää nyt se varsinainen marinan aihe ollu, mut sen verran se säikähti, että antoki sitten (kostoks varmaan) seuraavan ajan toiselle tätille :mad: se on sellanen pystyyn kuivannu vanhapiika, mikä jää eläkkeelle kuukauden päästä... prkl!!!! ja se se vasta saarnata sit osaakin :confused: mut anti tulla vaan, MÄ OON VALMIS!!! :mad:

Tää vaatteiden sopivuus ja sopivien määrä on niiiiiii ärsyttävääääääääääää................................................................... Haluun jo oman kropan takas ni ei tarvi vehtail näitte vaatteide takia.......

Nimim. ainoossa sopivassa paidassa on nii helvetin kuuma! Ja se on hiton paksu Fleecehuppari....

Mä olen antanut periksi vaatteiden kanssa jo pitkän aikaa sitten, kotioloissa hengailen alasti! Jos jotakuta kovasti ohikulkiessa sieppaa niin katsokoon muualle, mulla on koko ajan kuuma.

Sitten kun on pakko täältä poistua niin kiskaisen jotain venyvää trikoota päälle, mielellään hihatonta ja ohkaista. Suosittelen!

Mä hengailen kans kotona vaan shortseissa ja topissa (niinkun masukuvista näkyy) kun kaikki muu ahdistaa ja kutittaa :D kyllä mulle ne vaatteet menis ihan hyvin, mutta ilman niitä on mukavampaa!

Paskin päivä töissä ikinä. Sain pomolta noottia, että oon joskus esittänyt asiani "mäyhäämällä". Epäilen, että yks pikkupomo on jotain valittanut, kun yritin vaan kyseenalaistaa uutta toimintatapaa. Mielestäni en oo ketää loukannu eikä oo ollu todellakaan tarkoitus. Jäi tosi huono maku tästä päivästä. Itkin, kun mulle tultiin sanomaan asiasta ja ihan siksi, että olin aidosti hämmentynyt miten joku voi musta tuollaisia syytöksiä keksiä. Enää kaksi työpäivää ennen äityislomaa, eipä olis kiva lähteä huonolla fiiliksellä pois. Ilosella mielellä tänään töihin lähdin ja suunnitelin viel mitä tarjoomista maanantaina veisin, mut en varmana enää sinne mitään vie!

Muokattu viimeksi:
Lohtuhali sinulle Lucy!! Todella ikävä juttu tulla vielä tässä vaiheessa antamaan tuollainen kommentti. Mitä tuollainen epämääräinen palaute asioiden esittämistyylistä edes auttaa jos ei voi kuin arvuutella että mihin liittyy? Ilmeisesti mielipiteiden esittäminen on vain harvojen oikeus?

Tuossa on kuitenkin vain parin (?) ihmisen kanta asiaan, ei koko työyhteisön. Mutta varmasti iloiset lähtöfiilikset tuossa lässähtää :sad001

Takaisin