Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sarra, joo tuttuja noi yölliset kivut, paitsi mulla ei ehkä oo silleen "tulessa" selkä/maha, mut sairaan kipeet ja ei meinaa päästä sängystä ylös eikä vessaan. Semmonen koko lantion alueella tuntuva kipu on.
Sit takas sänkyyn ja itkua vääntäen yrittää saada asennon missä vois nukahtaa uudelleen.
Tyynyjä joka puolella tukemassa mut silti perkeleen vaikeeta olla mitenkä päin...!

Jenskuli, hah vai että NYT on aika totutella pätkittäiseen uneen. Mä oon kyl alottanu jo tammikuussa :)

Oho, nyt aletaan vissiin mennä niin pitkällä että melkeen kaikkien yöunet kärsii. Mä nukuin pitkästä aikaa vähän paremmin, tuntuu edes vähän levänneeltä. Nukahdin ennen kun mies oli tullu sänkyyn niin sain hetken nukkua just siinä asennossa kun huvitti ja tuntuu että se teki tosi hyvää. Normaalisti kun se on vaan se vasen kylki.

Mä en kans voi nyt marista yöunista. Oon nukkunu tosi hyvin, mitä ny pari vessa reissua pakko tehdä, mut kuuluu asiaan.
Marisenkin aamusta. Kauhee riita 3-vuotiaan kanssa. Ei suostunu pukee, naureskeli vaan mulle kun hermostuin.
Lopulta sulloin sen vaatteet hoitokassiin ja talutin ilman ulkovaatteita ulos. Sit tuli tytölle itku ja suostuin laittaa sille takin ja pipon.
Autossa olin myrtsinä hiljaa ja tyttö yritti jutella. Päiväkodin pihassa sanoin ilme vakavana, että ei ole kiva riidellä näin kun molemmille tulee pahamieli. Tyttö katsoi mua ja alkoi ujosti nauramaan! Arvatkaa kiehuko mun sisällä! Hoin vaan mielessäni, et pysy aikuisena... Älä kilahda!
Tossuja laittaessa tyttö halasi, antoi pusun. Sanoin, et olisko anteeksipyynnön paikka? Anteeksipyyntö tuli halausten ja pusujen kera, mutta paska aamu! Oppikohan tyttö mitään ja olisinko voinu toimia toisin?
Tytöllä taisi vaan olla hauskaa kun äiti puhisi punaisena. Voin kuvitella että näytin enemmän huvittavalta kuin vihaiselta. Noi lapset on kyllä niin rassaavia, saavat kauheen morkkiksen aikaan. Ny on tosiaan maailman "paras" äiti fiilis! :sad001

Murinaa, mut tää on varmaan itte aiheutettua :(

Kävin hammaslääkärissä, tulos 3 reikää. Masentaa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihan tolkuttoman hyvä idea avata huomisille läksärikahveille ostamani sekundakonvehtisäkki, että maistanpa pari.
Parikymmentä paremminkin. Noh, ainakin lapsi ilahtui sokerista...

Mikähän ihme siinä on et päivälläkin tuntuu mieliala laskevan heti kun on ollut raskaampi yö? Oon mä silti nukkunu aika paljon mutta masentaa ja harmittaa silti kaikki. Haluis lähteä pois neljän seinän sisältä ja tehdä jotain mitä tahansa mutta ei vaan jaksa! Selkä on nyt kipee ihan päivälläkin eikä vaan yöllä. Koirat on niin pirun rasittavia et teen niistä piakkoin lapaset. Ja miksi oi miksi pitää olla typerät raskausoireet, mä oisin mielelläni lähteny laivalle syömään ja tota... syömään?

Aai, päiväni piristys, kun mainitsit Aretha konvehdeista, mähän sain just vauvabileissä rasian... Mitä ei suklaalla saa korjattua ni jäänee korjaamatta.

Pystytkö millään jumpalla helpottamaan selkää? Itseäkin välillä ihan kiukkuitkettää, kun ranka on niin jumissa. Sitten kun viitsii ottaa sen harjanvarren tai sählymailan ja alahuuli pitkällä tehdä vähän keppijumppaa, niin olokin helpottuu.

Selkäkipu on kyllä niin turhauttavaa. Itselläni oireilee toinen lapa jotakuinkin joka yö. Tuttava valitteli samaa, että taisi vauva painaa jotain hermoa, koska särky loppui synnytykseen. "Kiva."

Pioni, meillä ihan samanlaista välillä - nyt miehen 2 vee alkanut tekemään samas kuin poika puoli vuotta sitten :/ Eli nauretaan kun kielletään, raivostuttavinta ever!!!!!
Ei se eka kerta ota niin päähän mutta sit ku tapahtuu usein päivän aikana sitä säännöistä piittaamattomuutta ;-/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ärsyttää! Mies lähti eilen työreissuun reilun 500 kilsan päähän ja sanoi, että jos menee myöhään, jää sinne yöksi. No sehän on ihan okei, vaikka olisi ollut kiva kuulla tästä aiemmin kuin viime tipassa. On puhuttu, että tässä loppuvaiheessa voisi vähentää työreissuja (no niitä on sillä joka tapauksessa vielä kaksi viikon sisään, yksi Suomeen ja toinen ulkomaille) tai vähintään pyrkiä pitämään mut tosi tarkkaan kärryillä siitä, missä liikkuu ja miten voin hätätilanteessa hänet tavoittaa.

No, miehestä ei kuulunut tänään mitään. Oletin, että hän on jo palannut mutta mennyt suoraan työpaikalle. Nyt sain puhelimella kiinni ja sehän onkin yhä reissussa, oli kai tullut joku kiva kutsu tutustua johonkin toiseen kohteeseen eikä tullut mieleen tiedottaa mulle suunnitelmien muuttumisesta. Ois oikeasti tässä vaiheessa kiva tietää edes puolentuhannen kilometrin tarkkuudella, missä jätkä liikkuu. Nolottaisi selittää synnärillä henkilökunnalle, että mies on ehkä tässä lähellä tai sitten jossain ihan toisessa maakunnassa, kun ei se aina muista ilmoittaa.

Vit*tus ja stressi näköjään aiheuttaa kivoja pikku supistuksia! Enpä oo ihan äsken ollu näin vihanen :mad: Kiitti vaan ihan H*lvetisti kaverille joka on luvannu auttaa, mutta nyt meneekin puihin lupauksensa kanssa.

No niin, tuli anteeksipyyntöpuhelu paluujunasta. Omaa hatarapäisyyttään se oli puhunut vääristä päivistä, kun alunperin kertoi reissusta. Samaan syssyyn pyyteli anteeksi ylipäänsä viime aikojen kiireitä ja stressiä ja lupasi, että viikon päästä helpottaa.

Saatiin samalla vedonlyönti pystyyn: mies on varma, että lapsi syntyy etuajassa, ja haluaa siksi laittaa kaiken kotona pian kuntoon. Itse epäilen, että menee yli LA:n. Vedon häviäjä ostaa kesällä pullon jotain tavallista parempaa viiniä. Tuli parempi mieli.

Tyttö tuli itkien syliin, kun hain päiväkodista. Oli ilmeisesti riita painanut mieltä molemmilla. Kotona sitten juteltiin asiasta sylikkäin. Kysyin, et huusiko äiti lujaa? Tyttöä taas nauratti ja esitti kuinka mä olin huutanu. Nyt nauratti jo muakin, kai me äidit ollaan välillä huvittavankin näkösiä kun raivostutaan! Pitäs varmaan joskus kuvata, että vois itse katsoa miltä näyttää!!! :oops:

selkä, lonkat ja polvet jumissa&kipeenä... mies vallotti sängyn ja mie jouduin patjalle (miehen piti nukkuu patjalla...) nukuin kuiteski jonku verran :confused:

Mä löysin madon mun salaatista... MADON!!!!!!! HYI V..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sick006 Puolet olin jo siitä syöny ja eilen vielä reilummin....... HYI V.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siinä se luikerteli tomaatin päällä... HYI V...........!!!!!!! Helkkarin pieni, hyvä että näin, mut kumminki HYI V..........!!!!!!!! :sick009

Ja muuten huuhtelin, niinku aina, joka ikisen rehun minkä siihen salaattiin laitoin...... Lens sen jälkeen koko sapuska roskiin.... HYI OKSENNUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takaisin