Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan helvetin huonosti nukuttu yö! Tyttö pyöri meidän välissä kahdesta eteenpäin ja Hemmo muljasi mahassa minkä kerkes. Selkää sattui kokoajan ja varsinkin kääntyessä eli joka ikinen kerta kun käännyin, heräsin! Hyvä pohja työpäivälle...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täälläkin huonosti nukuttu yö takana! Miljoona vessareissua ja sit kuuma ja kylmä vuoron perään. Papu on kyllä yön nukkunut masussa munkin puolesta. Ei oo ainakaan mun hereillä olo ajalla lähtenyt liikkeelle.

Alkaa olla ihan vitunmoinen (anteeksi ranskani) stressi töiden takia. Anteeksi nyt ihmiset, mutta mä olen siis jäämässä pois töistä perjantaina. En oo tulossa takaisin ennen ens vuoden syksyä. Voitteko nyt lakata lappaamasta töitä mun pöydälleni?

En saanut kakisteltua miehelle sanottavaani, vaikka parahdin keskellä yötä itkuunkin silkasta mielipahasta. Laitoin sille nyt sitten pitkähkön viestin facebookin kautta, missä selitin näkemykseni. Loppukaneettina käskin heivata esikoisen pinniksen mäkeen, koska mä haluan uuden.

Nimimerkillä Nyt riittää tämä stressi.

...ja koska mun mieheni on maailman paras, se ymmärsi yskän oitis. Ei kuulemma tarvitse huolehtia, hän järjestää asian eksänsä kanssa. Ja ostetaan uus pinnis. Ja saan olla vähän hormonimonsteri, kun analysoin itseni olevan jotenkin siilipuolustuksessa nyt, kun haluan vain pesiä koko kesän vauvan kanssa.

Tietysti vietän aikaa esikoisen kanssa normaalissa järjestyksessä, mutta muuten en ota vastuuta kenenkään muun kuin oman pikkuiseni onnellisuudesta.

Ihanaa Aretha että sun mies ymmärtää sua noin hyvin! Kyllä kannattaa aina kertoa suoraan miltä tuntuu niin asiat on helpompi järjestää niin että miellyttää :)

Sillä on oikeasti lehmän hermot ja kristuksen kärsivällisyys ja se pitää mua kuin kukkaa kämmenellään. Saisin kymmenen kertaa enemmän kuin kehtaan pyytääkään!

Isosta ikäerosta on joskus etua, meillä se on jotakuinkin tasan 10 vuotta. Mies on täyspäiseksi kasvanut ja mä saan olla vielä aavistuksen hätäinen kolkyt-jotakin.

mies haluais muuttaa tässä parin kuukauden/kuukauden sisään, miten sanoa nätisti etten välttämättä jaksa vaikka voitas muuttaa kyllä toiseen paikkaan-vaikka miun ollu puhe muuttaa miehen luo... lisä stressi ei oo oikein hyvästä...

enpä oo raskaana ollessa menettäny tä'ysin hermojani, mut tuo isännöitsijä vitun mulkku on niiiii paska!

meist tuli ny huomautus et koiramme haukkuu ja se häiritsee naapureita.. JOO MEIÄN KOIRA EI OO HAUKKUNU JA KOIRA EI OO YHTÄÄ OLLU EES YKSIN KOTONA, KOSKA MIE OON YÖTÄ PÄIVÄÄ KOIRAN KAA KOTONA JA MILLON KÄYÄÄ KAUPASSA JA PORUKOILLA NIIN KOIRA ON OLLU MUKANA! ETTÄ ON SE HYVÄ ET PERÄTÖN KOIRAN HAUKKUMINEN ON KYLLÄ HÄIRINNÄKSI MUTTEI SÄHKÖKITARANSOITTO KERROSTALOSSA!!??? siis oikeesti mitä vittua?!?!

Esimies se sillä isännöitsijälläkin on ja jos ei ole, niin nyt sitten valitusta sekä taloyhtiön hallitukselle että isännöintiliittoon.

Vastauksia odotellessasi voit kysäistä, että mihinköhän aikaan se koira on haukkunut, kun ei naapurin möykältä itsekään kuule.

Mies suuttu mulle kun höpötin kesken sen etätyöpäivän. Ja tiuskis mulle ja sit tuli joku herkkä hetki ja ryhdyin itkemään. Ei ees tullu samaan aikaan syömään mun kanssa. Mä otin läppärin ja sulkeuduin makuuhuoneeseen enkä tuu täältä pois ennen kun multa on pyydetty oikeesti anteeksi. Kakaramaista, tiedän, mut nyt pahoitin mieleni ja en jaksa välittää oonko lapsellinen vai en. :crybaby2

Flunssa. Vissiin. Kiva, oltiinkin jo 1 kk ilman sitä :D
Mulla on pörrökylpytakki päällä ja tää kämppä on ihan lämmin, että pukkaisi vissiin lämmönkin tähän päälle!!
Mut ois kyllä aika jees, jos ei tarvis öisin hikoilla.. Niin tulkoot päälle ja menköön pois!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ja Mannaryyni, todella outoa käytöstä siellä! Tee valitusta korkeammalle henkilölle niinkuin joku kehottikin..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hitto, jäi noi post-it lappuset keittiöön... Saas nähdä kuin monta tuntia tääl pitää olla ennen kuin saa anteeksipyynnön (ehkä mun kanssa tarttis pyytää anteeksi, mutten millään viitti. piste.)

Soitettiin ja on tehty kirjallista valitusta eteenpäin, mut on mentävä protokollan mukaan ja melun kartoitus on nyt tällä viikolla, pe on palautus.. ihan perseestä.. kyllä isänöitsijä osaa hommansa.. juu'u...

ei vaa jakseta..

meillä kans yläkertalainen alkoi eilen valittaa jostain vitun pesutuvan vuoron pituudesta. Sen kerran kun siellä käyn pesemässä pyykkiä lomapäivänäni(kaikki ne vauvanvaatteet, vaunun sisukset yms) niin ketä se haittaa että olin varannut 4 tuntia enkä 3 tuntia. Itse hän on kaikki päivät kotona ja voi käydä MILLOIN VAAN pesemässä pyykkinsä joten voi saatana sentään että otti päähän sen akan valitukset. Se onkin saanut syövän, ihan oikein sille paskiaiselle (oops!).

Takaisin