Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuttu tunne, Cranberry, välil tuntuu ettei mieheltä saa mitään sympatiaa mihinkään. Itestä ainakin tuntuu,että mies laittaa kaikki mun sanomiset raskauden piikkiin,että ei niitä tarvi huomioida,ne johtuu vaan tosta raskaudesta! Ja kun haluis ees joskus että mut otetaan tosissaan ja munkin toiveet ja mielipiteet huomioidaan! :mad: Keinot loppuu kesken!

Ei tuo minunkaan miekkonen aina jaksa ajatella, etten tahallani ole tällanen vätys. Viimeks eilen hän taas möksähti, kun hän joutuu niin paljon tekemään. Ymmärrän sen, et väsyttäähän se häntä, et joutuu tekee enempi, ja mä vaan lepuutan. Mut sit itelle tuli hormoni-itku, kun en mä tykkää olla näin, et en itse jaksa tehdä mitään ja ahdistaa kun koti ei ole "omilla jäljillä", mut en voi miehellekään narista, kun toinen kuitenkin tekee minkä pystyy, vaikkei esim siisteystaso ehkä olekaan samaa luokkaa kuin omani.

Onneks ei oo montaa viikkoa tätä ja sit alkaa taas itse jaksamaan ja mieskin pääsee omiin homminsa keskittymään.

Cranberry musta on ihan kamalaa lukea että sun mies haukkuu sua. Mä en ite pystyis oleen sellasen ihmisen kanssa ollenkaan. Musta kuullosta ettei sun mies arvosta sua ollenkaan ja se on niin väärin. Sulla on kuitenkin jo pitkä ja raskas raskaus melkein takanapäin ja oot näin pitkälle selvinny hyvin. Sun miehellä ei oo mitään oikeutta haukkua sua.

kela maksaa kivasti "jälkikäteen"... huhtikuun viimenen päivä tulee rahaa-eli ollaanpas säästöjen varassa kuukaus :S no money...

Meitsi onneks on hoitanu ens kuun vuokranki jo etukäteen vaik ny ollaanki peeaa, mut parin päivän pääst tullee lissee ja sit laskettunapäivänä äippärahat, wihii.

mut lotossa oli 1+1. .paska.

Söin vahingossa (joo-o) kokonaisen Royalin suklaalevyn. Milloin minä opin, ettei niitä pidä edes ostaa... Beibsi myllää mahassa sokerihumalassa, sori pienokainen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nytköhän se sit iskee joku tauti :sad001 Vaikka normaalistikkin on väsyny olo, kuuma ym.. niin nyt ne tuntuu ihan tuplasti pahalta ja jalkoja särkee. Malttaskohan sitä vaan levätä... BLaah.

oon iha loppu ni o mieski taistelee isännöitsijän ja naapureittenkaa jotka saa pitää koti studioo päivittäin... tänää itkin masiksest ku en saan nukkuu päikkäreit ku tuol sävelletään... isännöitsijä oli yksilöiny meiät valittajiks ja naapurit ravaa ovikelloo soittelee ja lappuja kijoittelevat ku ei aukast ovee.. yms yms... helventinmooiset 3voa ollut täs uudes kämpäs...

eikä olla päästy ees sinne syömäänkää ko tän stressin takia katoo nälkäkin... jospa kuiteski pääsis lähtee syömää.. ko en meinaa pysyy tolpillani.. eiköhä tuo koht oo burnout... ku ei hirveest kiinnosta täälkää ees höpötellä enää..

Siis mitä ihmettä!?! Ne vaan saa mölyy ja rämpyttää soittimiaab toistuvasti miten tahtoo ja isännöitsijä ei puutu?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mannaryyni ei käy kateeks sit kun on vauva siellä, ja yrität saada sitä nukkuu ja naapurit vaa soittaa...
Mutta omasta kokemuksesta tiiän et on vaikee saada valituksia läpi jos se melu ei tapahdu 22-07 välillä ( tai mikä aina missäkin kerrostalossa on määritelty hiljasuuden ajaksi). Muina aikoina saa möykätä miten haluaa.

Au au au, päähän on sattunut ihan törkeästi koko päivän, koko oikea puoli tulessa. Ei oo onneksi mitään raskausmyrkytysoireita, oon varmaan vaan saanut niskan jumiin nukkumalla jotenkin tyhmästi.

Itkukohtauksen aiheutti tänään meidän uusi naapuri. Luultiin, että se tulee vaan tervehtimään, mut ei. Valitti, että meidän kissa on vapaana ja hänellä ja vaimollaan on kalliit näyttelykissat, jonka kimppuun meidän kissa voi hyökätä reviiriään puolustaessa. Eivätpä tiedä, että meidän kissa on kuuro ja pelkää todella paljon ihmisiä, eli ei mitään vaaraa. Naurettavinta tässä oli, että mies kertoi hänen vaimonsa olevan raskaana! Ja mietti mitä sitten kävisi jos vaimo olisi taluttamassa kissojaan ukkona ja meidän kissa hyökkäisi! Ei varmaan tajunnut, että puhuu raskaana olevalle!!! Empä viitsinyt edes mainita asiasta. Miten idiootteja ihmisiä tässä maailmassa oikeen on? Sanoin, että kissa ei hyökkää raskaana olevan kimppuun, eikä meidän kissaa teljetä sisälle vaikka kuinka olisi laitonta pitää kissaa vapaana. Täällä kulmilla kulkee muitakin kissoja vapaana. Kumpa se paskiainen tajuisi, että aiheutti viattomalle vauvalle stressiä saamalla mut itkemään. Taitan käydä aika herkkänä. Kamala päivä :crybaby2

päänsärky hellitti hieman mut päiväunista ei tullu mitään ku puristi mahan yläosasta kovaa-hengittäminenki tuntu vaikeelta hetkellisesti :confused:

päänsärky hellitti hieman mut päiväunista ei tullu mitään ku puristi mahan yläosasta kovaa-hengittäminenki tuntu vaikeelta hetkellisesti :confused:

Hei noi on yhdessä mahdollisia raskausmyrkytysoireita, otathan nyt rauhassa ja seuraat tilannetta?

tiistaina olis neuvola onneksi... verenpaineita tämän viikon äitipolin pyynnöstä seurannu,niissä ei mitään vikaa... pari päivää huilailla

Takaisin