Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Syvä huokaus. Saatiin asiat selvitettyä ennen viikonloppua. Molemmat jääräpäät antoivat periksi eli mulla kunnon itkut ja mies sanoi ettei tiennyt asioiden olevan niin huonosti. Parannetaan tapamme. Tänään ollut jäävuoren huippu. Kannatti olla sen verran jääräpää vielä ja selvittää asiat ennen kuin mies lähtee leirille. En antanut nukkua ennen kuin asiat saatiin selvitettyä! Onneksi! Nyt selviän viikonlopun yli! Ja apua, kuudeksi aamulla töihin. Saattaapi olla silmät turvoksissa.

Voi että, tsemppiä noiden miesten kanssa :/ Onneksi kuitenkin saatte vähän niitä asioita selviteltyä ja harmi kun Lyyti ei saanut - se on inhottavinta aloittaa päivä, jos on ollut riitaa ja se on jäänyt selvittämättä

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Josko viikonloppu ja kaunis sää saisi miehetkin selvittämään tärkeät asiat.,

Minä heräsin TAAS 3.30 siihen vessahätään, epäilen että tosiaan vauva potkii mua tuolloin hereille, koska olen koko viikon herännyt samaan aikaan n. Puoleksi tunniksi - tunniksi kukkumaan.
Ei siinä vielä kaikki, just ku olin nukahtamassa niin poika huutaa että pissalle, miehen tyttö olikin jo lasten huoneen oven takana ja avasin oven tytön naamaa vasten vahingossa - tulos, lapset itkee, poika pissaa housuunsa/sänkyynsä ja mies menettää hermot, koska olisi saanut nukkua vielä 50 min.
Nää yöt on: 1 yö täydellinen ja seuraava kaaos! Näin on jatkunut jo kokonaisen viikon.
Kysyin mieheltä että jaksaako se varmasti kun vauva herättää luultavasti noi vanhemmatkin lapset, se sanoi jaksavansa.. Mua silti pelottaa että se menee piippuun, sillä se herää aina 5.00 :/
Nyt olen niin väsynyt että naurattaa :D Ois puuttunut että miehen tyttö ois oksentanut mun päälle ja mies ois karannut ovesta tjtn :D

Ihan kauhee yö takana, selkää ja lonkkia särki koko ajan ja kun ei selällään uskalla olla niin piti vaan yrittää vaihella kylkeä koko ajan. Sitte oli taas kivat painajaiset lapsen isästä ja kavereista, siis ihan jokaikinen "petti" minut ja jäin yksin lapsen kanssa. Tosin kyllä mie oon jo ihan oikeessakin elämässä valmistautunu pärjäämään yksin, mut jotenkin tuo uni tuntu ihan sellaselta todelliselta.
Miekii lohduttaudun sillä et näyttäs tulevan kaunis päivä, ja aion kyllä olla ulkona tänään ja nauttia kelistä.

Muruska hyvä että saitte asioista puhuttua. Kyllä onneks yhden päivän jaksaa töissä huonoillakin unilla. Pääasia ettei teidän tilanne jääny sun mieltä painamaan ja pilaamaan koko viikonloppua. Toivottavasti jatkossa helpottaa!

Tinska koita jaksaa, vaikka eihän se helppoa tietenkään ole jos on huolia, kipeitä vaivoja ja painajaisia. Sinä ja vauva tarviitte lepoa nyt!

Lyyti kyllähän ne pelot ja sitä kautta myös painajaiset kuuluu tähän elämänvaiheeseen. Niin mulle ainakin sanottiin neuvolassa kun on ollu niin rajuja painajaisia etten oo oikeen ees uskaltanu nukkua...

Juuu yö oli kamalin. Menkkamaiset kivut koko veen yön.. Tai, kun heräsin 12 aikaan yöllä niin siit asti.. Mies ei nukkunu sen jälkee juuri yhtää kun kiinnosti meitsin olotila ja sitä rupes kans pelottaa.. Minuu vaa lähinnä ärsyttää nää menkkakivut..

Argh!!! Soitin If:iin ku ei oo tullut mitään vakuutuspäätöksiä vauvavakuutuksesta (netissä näkyy neljä maksamatonta erää). No sit se asiakaspalvelija totes et se vakuutushakemus on hylätty, mutta et hän ei kyl ymmärrä miksi siitä ei oo ilmotettu (joo hain sitä vakuutusta 2kk sit). Sit ei osannu sanoo, mitä noi maksuerät on..

Ensin Kela nyt tää.. Alkaa ottaa nää hakemusjutut päähän! :angry4

Se siitä hyvänolon tunteesta...Vissiin 15 minuuttia ehin olla pois kämpiltä. Siis ihan kauheet kilarit tuli sit vetästyä ihan pikku asiasta siskolle. Ja tuo keli! Onhan se nätti mutta ei tuolla tuulessa kyllä kukaan vapaaehtosesti ole. Nökötetään nyt sit taas sisällä.

Ja käy taas ärsyttämään sekin kun en nyt osaa luottaa asiantuntijoihin, pari päivää sit ultrassa oli kaikki ok, mut eilisessä neuvolakäynnissä kun makasin selällään sydänäänten kuuntelun ajan, niin tytön syke tippu hetkeks alle 100, mikä korjautu heti kun menin kylkiasentoon ja tuollasta pudotusta ei enää tullu vaan jumpsutteli hyvin 130-140.
Eli nyt en uskalla olla hetkeäkään selällään ja niinku jo kirjotin niin viime yö oli niin helvettiä kun koski kylellään ollessa selkään ja olin vaan jotenkii puolinukuksissa että enhän vaan kupsaha selälleen. Ärsyttää. Soitin vielä eilen sitten äitipolillekkin ja kysyin tuosta hetkellisestä sykkeiden tippumisesta, mut ne sano et ois se neuvolan täti laittanu miut eteenpäin jos se ois ollu vakavaa, ja et vissiin se voi häröillä sekin laite.

Ärrinmurrin... Kyllä v*tuttaa kitistä koko ajan, mutta on vaan niin yksinäinen olo näitten asioitten kans. Tekis mieli ampuu ittensä vaikka kuuhun.

Jaksamista muillekkin joilla ei siellä niin helppoa :Heartpink

Tinska anna tulla vaan, ei täällä kukaan pahastu! Hyvä vaan jos saat noita asioita johonkin purettua.

Se saattoi olla myös sun omaa sykettä, mikä hetken aikaa kuulu siinä?!

Joo niinhän ne tais kanssa sanoa sieltä polilta. Oiskin niin, neuvolantätin mukaan se vaan oli pikkusen syke mikä tipahti... Mut erehtyväinenhän hänkin on.Ei haittais yhtään jos just nyt ois väärässä.
Jäi nyt vaan itellä vähän kaivertaa..

ahdistus vai yleinen stressikö iski, pureskelin kynnet :( oon yrittäny päästä eroon huonosta tavasta, ja olihan kynnet nätit pitempinä mut nyt ei oo enää :S turhaa marinaa mutta silti purkautua jonnekin

Miten pahasti stressi voikaan vaikuttaa?! Onneksi mies saa leirillä muuta ajateltavaa ja mikä tärkeintä saatiin sovittua ennen sitä että ei kyllä haittaa vaikka yöunet meni siinä. Ikinä en halua kyllä erota yhdeksikään päiväksi selvittämättä riitoja. Tulimme siihen tulokseen että teevee pistetään pannaan ja annetaan toisillemme aikaa. Remontti vei molempien voimat täysin ja kaikki purkaantui yhdessä viikossa ja viikko huipentui eiliseen riitaan. Kyllä mie taistelen tosta miehestä kaikin voimin. Rakastan sitä <3

Takaisin