Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä meinas taas itku päästä keskellä kauppaa kun alko supistella... Ei vissiin tarttee ite kantaa enää edes puolillaan olevaa koria ilman kipuja. Johan tässä on hetken saanu miettiä aina kauppareissutkin etukäteen, et millon ostaa mitäkin, ja heti jos on ollu painavempia ostoksia, niin kysyy joku mukaan. Isä on onneks ollu mulle pelastava enkeli ja on ollu apuna, nyt se otti koirankin hoitoon kun en meinaa sen kanssa päästä edes ulos.
Mitä hankalammaks tää elämä menee, niin sitä enemmän mulla alkaa v*tuttaa lapsen isä joka lässyttää että haluis olla yhessä mutta ei kuitenkaan tee asioitten eteen yhtään mitään muuta kun makaa sohvalla ja kattoo urheilua!!! En minä tee sellasella miehellä hittoakaan.

Mut silti tytsykkä on parasta mitä mulle on tapahtunu ja saa jaksamaan mitä vaan jo nyt :Heartpink

Mun kaks lemppariartistia (M.I.A. ja Lily Allen) tulee Suomeen kesällä, toinen samaan kaupunkiin missä asun. Että eeeei, ei mua vituta yhtän=) Molempia kuunnellu semmoset kuus vuotta ja oikeasti kasvanut ja elänyt niiden biisien tahdissa. Mutta joo, mistäpä sitä ei luopuisi rakkaan vauvan tähden.. Mielummin mä silti ootan tätä lasta, kun että en oottaisi ja menisin noille keikoille. Mutta ei millään voineet tulla viime vuonna kun oli maailman paskin provinssi ja tylsä kesä muutenki??!! Kyllä nyt koetellaan..

Ja mä mietin tänään, että toi tavaroiden tippuminen on luonnon tapa pitää odottavat naiset liikkeessä. Kyllä mua ainaski vähä hengästyttää ku oikeen putoilee taravaa ;)

huonot yöunet takana, onneks sai nukkua aamupäivän-mies herätti ruokatauolle töistä tullessaan... tiskasin vaan ja tuntuu että vasemman käden sormet puutuu siinäki hommassa ja mahaa pakottaa ja selkää pakottaa näköjään pieniki seisominen... nyt sitten istun sohvalle siihen saakka kunha lähetään ruokakauppaan

:angry9

Huomannut saman että makeasta tulee huono olo herkästi. Vaan kovin äkkiä se huono olo mulla unohtuu.

Kappas, mullahan on tuolla vielä yksi pulla jäljellä!

Mulla tää olo saattaa kestää seuraavaan päivään asti! Ei tunnu loppuvan oikein millään :S

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Iskin just äsken saksilla sormeen kun yritin avata ikkunaväripurkkia..
Verta tuli sen verran, että sain itselleni pienen shokin :/
Viimeksi jouduin paniikkiin yhtä paljon kun tipuin 5 veenä puusta ja sain 20 tikkiä jalkaan, harvoin siis olen saanut itteäni verille..
Hyi.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hui! Toi on aika ihna tunne kun huomaa että nyt iskee shokki.

Mä olin aina ihmetelly niitä jotka pökräilee verestä kun telon itseäni tuon tuostakin ja aina on haava jossain -eikä tunnu missään. No, leikkasin sitten joku vuosi sitten sipulin kanssa pikkuruisen palan irti nimettömän päästä. Verta tuli ja kun huomasin että oikeasti on pala irti (siis sellainen puolen sentin suikale vain) niin alkoi silmissä pimetä. En enää ihmettele.

Oma marina. Piti sitten jättää takin vetskari vähän ylhäältä auki kun lähdettiin kävelylenkille. Kylmäallergia iski, vaikka onneksi vasta kun oltiin jo melkein kotona. Nyt on sitten kroppa täynnä syyhyäviä paukuroita. Tiedän että menee kohta ohi mutta olisi tän pienellä ranneliikkeellä voinu välttääkin.

Paska flunssa iski taas :angry4

Mikä se on, että kun mies sairastaa, ni se makaa punkan pohjalla ja valittaa. Mutta kun nainen sairastaa, ni samalla pitää hoitaa lapset ja koti. Että mua vituttaa taas. Isäntä oli viikonloppuna flunssassa, ni mitä se teki: nukku 2 päivää. Mulle pukkaa taas flunssaa. Hyvä kun edellisestäkään ehdin kunnolla parantua. Yöllä ei saa nukuttua eikä päivällä. Mä oon niin kypsä, että tänään jo mietin kuinka olis onni ja autuus, jos joutuis loppuajaks sairaalaan makaamaan. Pois tästä paskasta.
Tosin tuo ajatus kesti vaan hetken, kun tajusin, että eihän meidän mies ja lapset pärjäis ilman mua. V***U!!!:smiley-angry019

Jumakekka lievemmin sanottuna! Mie pyysin et ois voidellut kylmägeelil polvet nooh ei mitää.. jatkaa tv.n katteluu.. no meitsi joutu ite kyyristelee vaik mahaa koskee hitost vääntelyt.. no valitan tuskissani ja yks kattoo vaa et mitä valitat eikä elettäkää myötätunnosta ja leffa taas tärkeempi.. mietin mitä mie tollasel teen missää synnytyssalis!?

Joo tuo miesten sairastelut ja kivut nii kyl ollaa joka kerta ku kuoleman partaalla. Parhaimpia on ku kuuluu vitullinen rääkäsy et ny on vähintään pää katki ni tullaan sormi ojossa et tuli haava! Siis pinta naarmu mikä pitäny miun laastaroidaki.. argh! Onko tää tätä et naisen täytyy vaa kärsiä!?

Tänään marisen ihan pienesti vaan, mutta ottaa pannuun tää joka-aamuinen närästys. On tosi vaikeeta herätä hyvällä tuulella uuteen päivään kun aamu alkaa korventavalla tunteella sisuksissa. :mad:

Närästys on tosi ikävä vaiva. Mulla se tulee usein yöllä vaikka otan joka ilta Rennien. Yölläkin herään ottamaan, kun niin polttaa kurkussa.

Viime yönä tuli nukuttua huimat 4h. Nyt on aika zombie olo. Kuopus herätti klo 4 enkä sen jälkeen juurikaan saanut nukuttua. Flunssakin ärsyttää, kun nenä on ihan tukossa. On niin tukala olla. Mulla ei ole vaihtoehtoja tän sairastamisen kanssa. Aamulla on pakko herätä klo 7, kun muksut pitää viedä kouluun. Yritän levätä nää hetket, kun lapset on koulussa, mutta iltapäivällä kun väsyttäis eniten, pitää lähteä pojat hakemaan koulusta.

Noi huonosti nukutut yöt on kyllä inhottavia tässä vaiheessa kun musta ainakin tuntuu että väsyttää entistä enemmän! Melkeen tuntuu kun alkuraskaudesta tuttu väsymys ois tehny paluun. Välillä pitäis kuitenkin väsymyksestä huolimatta saada asioita tehtyä niin ei voi nukkua ihan millon huvittaa...

Mä tykkään nukkua vierekkäin ja sitä varten meillä on PARIsänky, omat tyynyt ja peitot.... Mutta mä EN tykkää nukkua päällekkäin, lomittain, limittäin, alekkain, samanpeiton alla, samalla tyynyllä, kainalossa, kaulassa, nivusissa, käsikädessä, jalat solmussa, lusikassa, haarukassa............ Miten tuokin asia ei oo menny perille näiden vuosien aikana?! Ja sit joka aamu itketään ku "hakkaan ja potkin" yöt läpeensä... Iso mies!!!!!!!!! :mad:

Meillä kans mies sairastaa, mut minä en.... Vaikka olis mimmonen kuumetauti, pitää kyetä kaupassa käymään ja ruoka tekehen..... Ukko marisee ja määkyy sohvalla... Pingistä kyllä pääsee pelaamaan ja aika usein töihinkin tai isänsä luo autoa korjaamaan, mut kotona on niiiin kipee, ettei ees p**kalle taivu.......

Agreteiniangsti-itkupotkuraivari päivä taas tänään.... Ja tavoite olis saada pojan huone remontoituu ennen Kekkosta, mut tänäänkin mennään mieluummin vanhempiensa saunaa remontoimaan ku tehtäs jotakin yleishyödyllistä kotona....

Happi loppuu! Mua on alkanut piinata nukkuessa hengityskatkokset. Herään siihen kun vedän koristen happea. Mies meni viime yönä sohvalle nukkumaan, kun kuorsaan ja sitten vedän niitä "viimeisiä henkäsyjä".
Kai se johtuu matalasta hemoglobiinista ja kohtu painaa jo niin palleaan... Vielä 10 viikkoa jäljellä!

Takaisin